Mayones B-HOOD
#31
Da się zrobić spokojnie na switchu DPDT on-on-on, tak jak chcesz (singiel1/singiel2/szeregowo). Ja mam teraz też na takim switchu równolegle/singiel/szeregowo. Schodki się zaczynają, jak chcesz mieć czwartą opcję do wyboru (potrzeba innego switcha).
(10-13-2013, 10:48 AM)groza napisał(a): Ten drugi humbucker głosny ciemni mi nie potrzebny do niczego

Głośny i ciemny jest tryb szeregowy właśnie.
Odpowiedz
#32
(10-13-2013, 10:48 AM)groza napisał(a):
(10-13-2013, 10:45 AM)OMSON napisał(a):
(10-12-2013, 10:08 PM)groza napisał(a): przełącznik singiel 1 / singiel 2 / humb szeregowy.

Fajna opcja z kolejnością wyboru singli w humbie. Jaki switch do tego potrzeba (symbol, model)? Też bym chętnie wymienił we fretlessie...

Edit: Oj - nie doczytałem, że brakuje humba równoległego (przydaje się taki z lekko skręconymi tonami). Czyli wiem jaki.

A nie wiem. W sumie to nie wiem czy się tak da nawet, tak sobie wymyśliłem - niech kombinująSmile Ten drugi humbucker głosny ciemni mi nie potrzebny do niczego - jak w patriocie da się tak zrobić, to przy okazji kiedyś como tak samo przekabluję.

Do tego potrzebny jest przełącznik typu on-on-on - niestety są drogie. Wada tego typu rozwiązań jest taka, że gdy gra się na ustawieniu humbackera to po przejściu na na single bardzo irytujący jest brum. Gdyby były tylko single, to człowiek nie ma punktu odniesienia , ale gdy w tym samym instrumencie jest wybór humbackera - to już moim zdaniem trochę zaczyna przeszkadzać "sieciowe popierdywanie" - przynajmniej mnie to irytowało, dlatego po pewnym czasie zrezygnowałem z singli i zostawiłem tylko szeregowo i równolegle.
Odpowiedz
#33
(10-13-2013, 11:08 AM)solartron napisał(a): Wada tego typu rozwiązań jest taka, że gdy gra się na ustawieniu humbackera to po przejściu na na single bardzo irytujący jest brum.

Nie zauważyłem u siebie brumienia w trybie single. W sumie dobre ekranowanie zrobił Lewicki (folia miedziana). Sprawdzę to jeszcze dzisiaj, pod większym wzmocnieniem.
Odpowiedz
#34
(10-13-2013, 11:13 AM)OMSON napisał(a):
(10-13-2013, 11:08 AM)solartron napisał(a): Wada tego typu rozwiązań jest taka, że gdy gra się na ustawieniu humbackera to po przejściu na na single bardzo irytujący jest brum.

Nie zauważyłem u siebie brumienia w trybie single. W sumie dobre ekranowanie zrobił Lewicki (folia miedziana). Sprawdzę to jeszcze dzisiaj, pod większym wzmocnieniem.

Choćby wyekranował złotem to na pojedynczym singlu będzie "siało" Wink - z kolei humbacker nieekranowany i tak będzie cichy - ot prawa fizyki.
Odpowiedz
#35
No fizyki nie oszukasz. Mam wszystko wyekranowane miedzią poza puszkami na przetworniki. Jak gram na czwórce z dwoma przesterami to brum mi jakoś specjalnie nie przeszkadza - a gain jest już dosyć wyraźnie bliżej "tak" niż "nie". Zresztą mam bramkę szumów w razie czego.

Nie wiem czy nordy zostaną na stałe - po prostu chcę usłyszec jak mój wyrób warwickopodobny z gryfem wenge zabrzmi na normalnych pickupach. Mam buforek aktywny blendujący, więc ich wymiana to wyłącznie wyjęcie pickupa + przełączników i doczepienie 2 przewodów - będę mógł do woli sobie porównywac.
Odpowiedz
#36
ponawiam pytanie czy ktoś miał styczność oprócz Grozy z Mayones-em Comodous-em? chodzi mi o układ bartolini + aguilar obp-3 jak sie ma to z takim połączeniem ? generalnie szukam wiosła do grania popu/rocka na różnych imprezach

Odpowiedz
#37
To gra dokładnie tak:



To nie jest rockowa konfiguracja IMO. Fajny sound, ale bardzo specyficzny i nie ustawisz nic więcej - nie będzie tak wszechstronny jak nordy czy nawet emg.
Odpowiedz
#38
Można dopisać Wink

[Obrazek: 7xui.jpg]

Odpowiedz
#39
(10-24-2013, 04:40 PM)iron52 napisał(a): Można dopisać Wink

[Obrazek: 7xui.jpg]

jak foto dodałeś to wypadało by coś skrobnąć o nim Smile

w jakiej konfiguracji masz tego mayo ? jakie przystawki i elektronika...?
ile lat go masz i jak się sprawuje na przestrzeni lat ? Smile

a co do brzmienia groza to bardzo mi się podoba brzmienie tego mayo dla mnie dobrze by siedziało w lekkim rocku/popie
a te EMG to chyba do mocnego metalu tylko by się nadawały nie ? a nie do popu/rocku
ciekawi mnie jeszcze jak z tymi nordami by chodził ten mayo Smile

p.s. gadałem z jednym kolesiem co miał połączenię bartki + obp i mówi że bardzo uniwersalne brzmienia i dużo można ukręcićSmile także nie wiem czemu sądzisz że to połączenie nie takie jest ? w czym ty byś widział najbardziej połączenie bartki +obp ?
Odpowiedz
#40
Odkupiłem go dwa lata demu, miała być 5tka wyskoczyła 6tka ;P Mega wygodny. Brzmieniowo mi odpowiada, dobrze się klei do rozrywki.

Preamp-bartolini h.r 4.6 (1xVolume,1xBalance,1xMiddle[push-pull],1xTreble/Bass)
Przystawki-xxP46C-B Soapbars Bartolini neck / xxP46C-T Soapbars Bartolini bridge
Mostek-schaller 2000
Korpus-profilowany tył-jesion amerykański/top-topola oczkowa
Gryf-klon amerykański/mahoń (całość-9 części)
Odpowiedz
#41
to ja moze, gdyz nudze sie chwilowo,
troche o tanszym wiesle, bo takie tu kredensy
sliczne, za grube tysiunce milijonow piniedzy dajecie,
ze az przykro zerkac na konto Smile

zdjecia nie mam Smile
be4, tak zwana, dawniej, africa.
w calosci jak warwick Smile wenge, bubinga.
bez amazaque Smile standard czterostrunowy z mostkiem
jak u warwicka, elektronika tez, o zgrozo.
dwa zlote single meca z bec-2.
gra juz jedenascie lat u mnie, wygodny, w miare lekki,
dobrze wywazony, nie przeszkadza a graniu Smile
robi robote i tyle Smile ni mniej, ni wiecej, tak jak operator Smile
z awarii: padl kiedys na pysk i na stopce troszke koncowka
preta rozdrzazgala drewno. pierog ladnie pokleil i gra.
zaczely strzelac podkladki pod motylkami kluczy (jakas pewnie podroba
schallera) na razie poszly dwie, zamienilem na ladnie obrobione podkladki
tekturowe do armatury Smile ostatnio gibnal ze statywu na bok,
i poszlo dalej lekko po linii klejenia. pierog zrobi i bedzie Smile
czasem trza potencjometrem push-pull od wolumenu glosnosci
sie pobawic bo cos trzeszczy. sie wymieni i bedzie gralo Smile
wol roboczy
polecam
Ewa Wachowicz
Siły przyrody w służbie człowieka
rower ! suko  ! !
http://www.facebook.com/illharmonix
https://www.facebook.com/yourgrooveservice/
lubie grac zle
Odpowiedz
#42
To ja tesz siem wpiszem, basior chyba tutaj najstarszy(pewnie na równi z Drewniakowym).

Africa 6, Custom, NTB.

Gryf 12sto bodaj częściowy - Klon->Heban->Palisader->Heban->Klon, itd. Podstrunnica Heban.
Korpus jesionowy, ciężki jak cholera.

Pickupy - 2x Seymour ASB-6
Preamp - Seymour 2EQ+Slap Switch
Do tego standardowo Volume+Balans pickupów.

Jakieś stare słit focie:
https://picasaweb.google.com/marcin.a.ry...true&pli=1#

Próbki(jeszcze starsze):
https://soundcloud.com/aval2ach/ga-czyn-ski (linia)
http://soundcloud.com/aval2ach/tarpan (mikrofon na środku sali prób i gitarzysta udający śpiewaczki. Myślał, że pod nosem.)
https://soundcloud.com/aval2ach/mayones-udawane-mtd (a na tą próbkę się pół WD nabrało, że to MTD.)

Generalnie nie wiem, jakie jajca trzeba było mieć żeby w tamtych czasach zamówić taki bas właśnie u Mayo.
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
#43
też się dodam, a co!
[Obrazek: gVo52Wh.jpg]
victorious 5 custom.
top i podstrunnica z klonu oczkowego, pickupy delano, preamp aguilar obp-3.
https://soundcloud.com/liquidlegs/mayo-drive1
próbka na dość wymęczonych hartkach niklach.
http://www.spiral.pl kapela
http://fb.com/liquidlegs solowo
SPRZEDAM:
EBS Classic 450
line6 POD XT live
+ case
Odpowiedz
#44
Bas za 8 kafli i stare struny za 30zł Big Grin
Odpowiedz
#45
na ostatnich koncertach miałem świeże za 50, słowo harcerza! Big Grin
http://www.spiral.pl kapela
http://fb.com/liquidlegs solowo
SPRZEDAM:
EBS Classic 450
line6 POD XT live
+ case
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości