Dystrybucja Warwick
(07-01-2015, 11:00 PM)Alfik napisał(a): Gdyby były ustawione tak samo to dopiero było by wesołoSmile

Gdyby byly ustawione tak samo, moze bylby temat do dyskusji...Smile

A tak w międzyczasie wrzucam demo Starbassa z najnowszej serii ProSeries Teambulilt robionej w DE. Bardzo fajne demo zrobione przez Reverb.com.


Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
Prawdopodobnie najlepszy....ale zdecydowanie deluxe!
Umiejętnie używany przypasuje do każdej muzy Smile

Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
(07-06-2015, 02:52 PM)WarwickPL napisał(a): Prawdopodobnie najlepszy....ale zdecydowanie deluxe!
Umiejętnie używany przypasuje do każdej muzy Smile

Jak ja lubię bełkot reklamowy...

z pewnością nie najlepszy...
umiejętnie używany z pewnością nie przypasuje do każdej muzy...
bo...
nie każda muza wymaga fuzza...

Nie jest zły i nawet do pewnych rzeczy nadaje się nieźle,
ale są tłustsze i charakterniejsze fuzy na rynku...


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Mnie się bardziej podobał El Grande. Może to ten sam układ tylko z blendem, ale z racji tego że blenda nie toleruję Z ZASADY, tu też mi się nie podoba Tongue
Odpowiedz
(07-06-2015, 03:05 PM)mazdah napisał(a): Mnie się bardziej podobał El Grande. Może to ten sam układ tylko z blendem, ale z racji tego że blenda nie toleruję Z ZASADY, tu też mi się nie podoba Tongue

są lepsze i gorsze blendy...
gdybyś posłuchał np Ultimate octave fulltona z dorobionym blendem na 24V to byś zmienił zdanie. albo Brassmastera, który też ma blend...

Blend ma dodać definicji i ataku a nie tak jak na filmiku dać efekt czystego basu z bzyczeniem w tleSmile


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(07-06-2015, 03:15 PM)Alfik napisał(a): są lepsze i gorsze blendy...
gdybyś posłuchał np Ultimate octave fulltona z dorobionym blendem na 24V to byś zmienił zdanie. albo Brassmastera, który też ma blend...
Blend ma dodać definicji i ataku a nie tak jak na filmiku dać efekt czystego basu z bzyczeniem w tleSmile

Zdaję sobie z tego sprawę, zazwyczaj po prostu nie brzmi mi naturalnie. Kwestia też jaki sygnał podasz mu oryginalnie, precel na flatach to nie jest moim zdaniem dobra podstawa do blendowania z przesterami Tongue Chociaż lubiłem EBS Multidrive, który chyba jakiś tam "stały blend" miał. No i większość lubi czystą podstawę, a ja właśnie taki zatkany, charczący dół wielbię.

No i lampiaki blenda nie mają, a przester piękny! Big Grin
Odpowiedz
(07-06-2015, 03:22 PM)mazdah napisał(a): precel na flatach to nie jest moim zdaniem dobra podstawa do blendowania z przesterami Tongue

tu byś się zdziwiłSmile


jeśli chodzi o multidrive to domiksowywał czysty bass poniżej około 160 hz w dwóch z trzech pozycji przełącznika

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(07-06-2015, 03:26 PM)Alfik napisał(a):
(07-06-2015, 03:22 PM)mazdah napisał(a): precel na flatach to nie jest moim zdaniem dobra podstawa do blendowania z przesterami Tongue

tu byś się zdziwiłSmile


jeśli chodzi o multidrive to domiksowywał czysty bass poniżej około 160 hz w dwóch z trzech pozycji przełącznika

Tak jest, używałem w pozycji "modern".
Widać nie spotkałem jeszcze odpowiedniego przesteru Big Grin EBS był bardzo blisko, ale ostatecznie się pozbyłem go był nieco zbyt hmm nie wiem jakiego słowa użyć, chyba "powtarzalny i przewidywalny" prawie oddają temat.
Odpowiedz
(07-02-2015, 07:34 AM)WarwickPL napisał(a): A tak w międzyczasie wrzucam demo Starbassa z najnowszej serii ProSeries Teambulilt robionej w DE. Bardzo fajne demo zrobione przez Reverb.com.


O, ciekaw jestem tego wynalazku. A najbardziej jestem ciekaw budżetowej wersji, czyli Rockbass, i piątki.
Odpowiedz
Rockbass + pickupy Guild DS-1 to mogłoby być to Smile
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
A nie lepiej Guilda kupić? Smile

A jak ktoś chce nieprzewidywalnego fuzza, to Brassmaster kłania się w pierwszej kolejności! Ale mnie osobiście generalnie wszystkie "normalne" fuzzy basowe nudzą...
Odpowiedz
Z przesterow BASS Fat Drive od Pigtronix gra tez calkiem przyzwoicie.

Mazdah, El Grande jak cos juz niekontynuowany. Czyli ten nowy deluxe jest troche jakby jego lepsza wersja Wink



Basstard, tu masz wideo Rockbassowej wersji StarBass

Fretless


Fretted, 5-tka

Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
(07-07-2015, 10:26 AM)WarwickPL napisał(a): Z przesterow BASS Fat Drive od Pigtronix gra tez calkiem przyzwoicie.

Mazdah, El Grande jak cos juz niekontynuowany. Czyli ten nowy deluxe jest troche jakby jego lepsza wersja Wink
Wiem, że już nie ma El Grande, jednak był dość kłopotliwy więc nic dziwnego że zrobili nową wersję. Fuzza Pigtronixa używam w tej
chwili - gitarowa Aria wydaje się gadać całkiem niegłupio Smile
Odpowiedz
(07-07-2015, 10:26 AM)WarwickPL napisał(a): Z przesterow BASS Fat Drive od Pigtronix gra tez calkiem przyzwoicie.

Mazdah, El Grande jak cos juz niekontynuowany. Czyli ten nowy deluxe jest troche jakby jego lepsza wersja Wink



Basstard, tu masz wideo Rockbassowej wersji StarBass

Fretless


Fretted, 5-tka

Trzeba przyznać, że te starbassy brzmią nawet całkiem niezłe...

Czyli jak się Warwick postara to jest w stanie zrobić dobry instrumentSmile

Taki bas to nawet mógłbym mieć...


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Następne Basturbacje, a tam Alf pomyka na łorłiku.
Świat się kończy mrgreen
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości