Dystrybucja Warwick
#61
To wyjaśnia sprawę.
W takim razie brakuje tylko listy krajowych sklepów współpracujących Big Grin
Odpowiedz
#62
Alembic ma podobną politykę. Są "list prices" na stronie i "street prices", które ustalają indywidualnie sklepy. Zresztą to dość powszechne zjawisko.
Odpowiedz
#63
Nie wyobrażam sobie żeby mogło być inaczej. Gdyby sklepy musiały konkurować cenowo z dystrybutorem lub producentem to z góry stałyby na straconej pozycji.
Mayones Jabba V Classic, Flame CS4, Harley Benton JB75, Langowski Fretless -> TC Electornic BG250 115

www.dbcenter.pl -nowy odświeżony dbcenter.pl już otwarty. Chcesz rabat? To pisz, na pewno dostaniesz !!
www.boogieband.com.pl -  zespół na Twoje wesele Wink

Odpowiedz
#64
No prawda jest taka, że ja kupowałem od producenta lub właściciela firmy bezpośrednio. Dystrybutor nie miał nigdzie z tym do czynienia.
A Wpis Warwicka wydaje się sensowny.
Odpowiedz
#65
(10-29-2013, 12:03 PM)Basstard napisał(a): Alembic ma podobną politykę. Są "list prices" na stronie i "street prices", które ustalają indywidualnie sklepy. Zresztą to dość powszechne zjawisko.

Tylko pozostaje pytanie , jakie informacje mozna uzyskac tutaj od WarwickPl ? Jest jakis sens tego watku ?

Odpowiedz
#66
(10-30-2013, 12:34 AM)bassbubek napisał(a):
(10-29-2013, 12:03 PM)Basstard napisał(a): Alembic ma podobną politykę. Są "list prices" na stronie i "street prices", które ustalają indywidualnie sklepy. Zresztą to dość powszechne zjawisko.

Tylko pozostaje pytanie , jakie informacje mozna uzyskac tutaj od WarwickPl ? Jest jakis sens tego watku ?

Reklamowo/informacyjny. Może jakieś problemy też rozwiązuje.
Odpowiedz
#67
Ej no, jak miałem zjebany gryf W thumbie (tzn okazało się że nie gryf był walnięty tylko progi zrypane), to się długo naszukałem zanim jakiś kontakt z dystrybutorem ogarnąłem. A w takich przypadkach WarwickPL może pomóc, wydaje mi się.
No i musze w końcu do nich pojechać, ostatnio czarnuchuje w robocie nowej bo deadline blisko, ale żal nie podjechać jak na pl. Unii Lubelskiej. mrgreen

Właśnie, WarwickPL, w którym miejscu dokładnie może napisz, to więcej forumisiów podjedzie. Smile
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
#68
hahah Smile ciekawe tylko, czy pozostałbym w jednym kawałku, po takiej wizycie Smile A tak poważnie, to na razie jeszcze nie bardzo jest jakiś sensowny powód, żeby chcieć nas odwiedzić. Dam znać jak przyślą nam instrumenty, wtedy będzie można wpaść i coś ograć.

Jeśli chodzi o ceny, rzeczywiście nie ma większego sensu się mnie o nie pytać.. Jest to pytanie, które powinno być skierowane do sklepu. Natomiast chętnie udzielę wszelkich informacji odnośnie oferowanych przez nas produktów. Możecie pytać, nawet o najbardziej zawiłe kwestie techniczne, także o nasz proces produkcyjny, właściwe o wszystko co tylko chcecie wiedzieć Smile (i co oczywiście jest związane z naszą dystrybucją).

Pozdrawiam!
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
#69
(10-30-2013, 08:26 AM)WarwickPL napisał(a): Natomiast chętnie udzielę wszelkich informacji odnośnie oferowanych przez nas produktów. Możecie pytać, nawet o najbardziej zawiłe kwestie techniczne, także o nasz proces produkcyjny, właściwe o wszystko co tylko chcecie wiedzieć Smile (i co oczywiście jest związane z naszą dystrybucją).

No dobramrgreen

Co pokierowało człowiekiem, który umieścił w Rockbassach z pickupami MEC Vintage Humbucker, do użycia potencjometrów 25k na Vol i Tone? Na oficjalnych schematach Warwicka też tak jest.
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
#70
(10-30-2013, 12:34 AM)bassbubek napisał(a):
(10-29-2013, 12:03 PM)Basstard napisał(a): Alembic ma podobną politykę. Są "list prices" na stronie i "street prices", które ustalają indywidualnie sklepy. Zresztą to dość powszechne zjawisko.

Tylko pozostaje pytanie , jakie informacje mozna uzyskac tutaj od WarwickPl ? Jest jakis sens tego watku ?

Jakto jaki.... to oczywiste aby nazwa Warwick Sound Of Mud była na pierwszej stronie dzielnicy basowej... Pan Warwick PL wklejając jakieś reklamy pilnuje żeby wątek nie spadł niżej...
(10-30-2013, 10:13 AM)bartoshek napisał(a):
(10-30-2013, 08:26 AM)WarwickPL napisał(a): Natomiast chętnie udzielę wszelkich informacji odnośnie oferowanych przez nas produktów. Możecie pytać, nawet o najbardziej zawiłe kwestie techniczne, także o nasz proces produkcyjny, właściwe o wszystko co tylko chcecie wiedzieć Smile (i co oczywiście jest związane z naszą dystrybucją).

No dobramrgreen

Co pokierowało człowiekiem, który umieścił w Rockbassach z pickupami MEC Vintage Humbucker, do użycia potencjometrów 25k na Vol i Tone? Na oficjalnych schematach Warwicka też tak jest.

Śmierdzi mi poważnymi brakami w wiedzy

Choć to i tak lepsze niż wmawianie ludziom, że np olejowe wykończenie korpusów i gryfu (znacznie tańsze niż proces dobrego lakierowania to szlachetniejsze i lepsze wykończenie niż lakier... podobnie jak stosowanie regulowanego siodełka gryfu - precyzyjne dopiłowanie mosiężnego siodełka po prostu wymaga drogich narzędzi, które się często niszczą oraz dużo więcej pracy i to wykwalifikowanego lutnika bo jak przesadzi to trzeba robić nowe....
Choć oczywistym z punktu widzenia fizyki jest, że taki układ mechaniczny ma gorsze parametry transferu drgań niż monolit.
Regulowane siodełko nie przydaje się też do ustawiania setupu... w przypadku siodełka gryfu istnieje bowiem jedna optymalna wysokość siodełka i tyle...
i tak dalej...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#71
(10-30-2013, 02:18 PM)Alfik napisał(a): podobnie jak stosowanie regulowanego siodełka gryfu - precyzyjne dopiłowanie mosiężnego siodełka po prostu wymaga drogich narzędzi, które się często niszczą oraz dużo więcej pracy i to wykwalifikowanego lutnika bo jak przesadzi to trzeba robić nowe....
Choć oczywistym z punktu widzenia fizyki jest, że taki układ mechaniczny ma gorsze parametry transferu drgań niż monolit.

I dlatego w swoich basach masz w mostku siodełka które jednolicie przylegają do podstawy mostka, a nie takie chujowe na dwóch śrubkach które z oczywistych punktów widzenia fizyki mają gorsze parametry transferu drgań?

Wink

A poważniej - ja mam takie siodełko dwuczęściowe w comodousie i wymyśliłem sobie ostatnio jedną ZAJEBISTĄ jego zaletę.

Jest dwuczęściowe, tera mam tak ustawione, ze przylega idealnie (dwa kawałki mosiądzu leżą przykręcone do siebie).

Nie ma żadnego powodu dla którego nie mógłbym sobie przygotować trzech zestawów górnych, docitzch pod różne grubości strun - jedno do EADG, drugie do HEAD i trzecie np. do flatów.

To jedyne rozwiązanie by na tym samym instrumencie dało się łatwo i bezproblemowo zmieniać stroje bez żadnych kompromisów - setup da się w 5-10-15 minut podrelugować do obu strojeń. Nie jest to optymalne, ale na zwykłym siodełku dociętym do eadg nie pograsz sobie ze struną 135 w ogóle - także lepsze to niż zmiana siodełka na stałe i da się np. jednym basem obskoczyć dwie kapele wymagające innych strojów.
Odpowiedz
#72
(10-30-2013, 02:18 PM)Alfik napisał(a):
(10-30-2013, 10:13 AM)bartoshek napisał(a): No dobramrgreen

Co pokierowało człowiekiem, który umieścił w Rockbassach z pickupami MEC Vintage Humbucker, do użycia potencjometrów 25k na Vol i Tone? Na oficjalnych schematach Warwicka też tak jest.

Śmierdzi mi poważnymi brakami w wiedzy

[...]

Nie ukrywam przecież, dlategom ciekaw mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
#73
(10-30-2013, 02:18 PM)Alfik napisał(a): Choć to i tak lepsze niż wmawianie ludziom, że np olejowe wykończenie korpusów i gryfu (znacznie tańsze niż proces dobrego lakierowania to szlachetniejsze i lepsze wykończenie niż lakier...
Dzień dobry. Pozwole sobie na stwierdzenie, że piszesz nieprawdę. Wykończenie olejowe jest najtańsze w cenniku Warwicka, a każdy instrument mozna zamowić w conajmniej trzech jego opcjach (możliwe, że mam nieaktualne dane w tej materii, bo swojego Warwicka zamawiałem jeszcze u Romana Koca, ktory już dawno nie jest dilerem Smile ). Rzecz w tym, że do lakieru musialem słono dopłacić, była to opcja ogólnie dostępna w cenniku i nikt nikomu nie wmawiał, że olej jest lepszy, bo był po prostu najtanszą opcją wykończenia. Pozdrawiam.

Odpowiedz
#74
(10-30-2013, 02:39 PM)groza napisał(a):
(10-30-2013, 02:18 PM)Alfik napisał(a): podobnie jak stosowanie regulowanego siodełka gryfu - precyzyjne dopiłowanie mosiężnego siodełka po prostu wymaga drogich narzędzi, które się często niszczą oraz dużo więcej pracy i to wykwalifikowanego lutnika bo jak przesadzi to trzeba robić nowe....
Choć oczywistym z punktu widzenia fizyki jest, że taki układ mechaniczny ma gorsze parametry transferu drgań niż monolit.

I dlatego w swoich basach masz w mostku siodełka które jednolicie przylegają do podstawy mostka, a nie takie chujowe na dwóch śrubkach które z oczywistych punktów widzenia fizyki mają gorsze parametry transferu drgań?

Wink

Michał jaja se robisz...
Ciebie nie podejrzewam o braki w podstawowej wiedzy lutniczej Wink

Dla mniej zorientowanych:

Na mostu regulujemy setup instrumentu zależny od sposobu grania, łódki gryfu kąta gryfu itd... siodełko to inaczej próg zerowy i jego wysokość jest ściśle powiązana z wysokością progów - a do wysokości progów nie mamy raczej śrub mikrometrycznych...




1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#75
A jaki ma to związek z tym co napisałem?Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości