Dystrybucja Warwick
Temat to Dystrybucja Warwick a nie mordkowe pierdolenia. Dajcie sobie czasem na wstrzymanie.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
(11-09-2013, 10:46 PM)obserwacja napisał(a): Temat to Dystrybucja Warwick a nie mordkowe pierdolenia. Dajcie sobie czasem na wstrzymanie.

Na dobrą sprawę większość postów z tego tematu można by rozrzucić po odpowiednich działach (lutniczym, brzmieniowym, mordkowym, brechowym... ju nejm it), więc nie dopatrywałbym się tu niczego zbytnio, bo, mimo płynności tematyki, większość głosów luźno (bo luźno) wiąże się z Łorłikiem Wink.
Emotka_2755
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Kurwa nie da się wogóle czytać co Wy tu wypisujecie … to jakiś dramat ….
Odpowiedz
Ja na ten przykład nie czytam. Wink
Odpowiedz
Odpuszczę sobie osobiste wycieczki z cyklu przykro iż mam “kompleks” Warwicka. Odpuszcze sobie pisanie elaboratów z cyklu dlaczego moim zdaniem, rozwiązania konstrukcyjne warwicka są w większości przypadków nietrafione, pisałem już sto razy większość czytała szkoda mi czasu…

Proponuje aby zakończyć całkowicie to bagienko dywagacji na temat brzmienia Warwicka. Serdecznie i oficjalnie zapraszam Pana WarwickPL (będzie wtedy okazja do przejścia na Ty) do przybycia wraz z instrumentami i wzmacniaczami na kolejne Bassturbacje. Z Warszawy do Piaseczna daleko nie ma Większość ze stale udzielających się na tym forum osób na Bassturbacje przybywa, a idea, która im przyświeca jest taka, że każdy wychodzi po nich z własną opinią bo sam słuchał, sam ograł, sam porównał. Jest to znacznie lepsza forma wiarygodnej prezentacji instrumentów niż filmiki w necie, do których w zależności od gustu oglądającego każdy może się przyczepić, że nie tak nagrane, że inne warunki itp.
Będzie tam sporo vintageowych instrumentów, będzie kilka współczesnych basów z wysokiej półki, będzie stado taniutkich moim zdaniem świetnych instrumentów ze stajni Mroka. Będzie więc to uczciwe miejsce do porównań.
P.S. To, że mnie brzmienie Warwicka akurat nie urzeka nie znaczy, że nie może podobać się innym… dajmy im szanse do porównań. Jeśli takiego spotkania nie zrobimy, to bagienko będzie trwać w nieskończoność. Sam chętnie ogram wszystkie przywiezione instrumenty, gdyż ich uroda jest tak wyrazista, iż bardzo chciałbym znaleźć powody do polubienia ich brzmienia.

Pozdrawiam Serdecznie

p.s. Na bassturbacjach nie obowiązują, formy agresywnego obrzucania się błotem charakterystyczne dla dyskusji na forach tak więc, nie ma obaw o bezpieczeństwo własne i instrumentów.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Doskonała myśl, podpisuję się czterokopytnie.
Odpowiedz
Ej, proszę mi nie podbierać gościa na Grajmidół! :oburzony:

Już rozmawialiśmy z Warwickiem w zeszłym roku i możliwa jest współpraca wystawowo-warsztatowa w 2014. Wink Emotka_2755
Odpowiedz
(11-10-2013, 06:10 PM)zakwas napisał(a): Ej, proszę mi nie podbierać gościa na Grajmidół! :oburzony:

Już rozmawialiśmy z Warwickiem w zeszłym roku i możliwa jest współpraca wystawowo-warsztatowa w 2014. Wink Emotka_2755

Jedno nie wyklucza drugiegoSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Serdecznie dziękuje za zaproszenie. Niestety planujemy na razie tylko wypad do Zgierza, to będzie dla nas pierwsza tego rodzaju impreza, moglibyśmy spróbować za rok, oczywiście jeśli uda nam się otrzymać zaproszenie. Planujemy też zorganizowanie pewnego rodzaju eventu, dla osób z forum - na razie nie chcę zdradzać szczegółów, ale będzie tam możliwość ogrania prawie każdego instrumentu Warwicka.

Co do poprzednich postów, jak najbardziej Rockbass, to marka Warwicka, instrumenty są produkowane w naszej chińskiej fabryce.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
(11-12-2013, 03:33 PM)WarwickPL napisał(a): Serdecznie dziękuje za zaproszenie. Niestety planujemy na razie tylko wypad do Zgierza, to będzie dla nas pierwsza tego rodzaju impreza, moglibyśmy spróbować za rok, oczywiście jeśli uda nam się otrzymać zaproszenie. Planujemy też zorganizowanie pewnego rodzaju eventu, dla osób z forum - na razie nie chcę zdradzać szczegółów, ale będzie tam możliwość ogrania prawie każdego instrumentu Warwicka.

Co do poprzednich postów, jak najbardziej Rockbass, to marka Warwicka, instrumenty są produkowane w naszej chińskiej fabryce.

Czyli tak jak myślałem, cóż szkoda... dotarcie do Piaseczna nie wydaje mi się przedsięwzięciem wymagającym jakiś specjalnych nakładów pracy...
Zaproszenie obowiązuje za rok również.

Pytanie, czy na wasz event bedzie można przyjechać z instrumentami i zestawami nagłośnieniowymi innych firm celem bezpośredniego porównania i czy planujecie wystawić zestaw nagłośnieniowy Hellborga?

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Coś klasycznie te warwicki ostatnio, olcha klon palisander? mrgreen

P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
Fajnie brzmi nawet. Jestem ciekaw jak w miksie. Te szesnasteczki troszkę rozmyte...ale nie wiem czy to nie kwestia playera bardziej.
Odpowiedz
dont blame the playa, blame the game!
Odpowiedz
groza: Pracowales u Fornalika, czy jestes w sztabie Legii?

Nie wiem co ten Irvine robi ale tak strasznie szeleszcza i klikaja mu te struny ze sie go sluchac nie da. Chyba fajny bas ale moglby kto inny nagrywac.
Odpowiedz
Struna B zamula Sad.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości