Dystrybucja Warwick
(01-17-2014, 10:16 AM)Bisq napisał(a): Nie wiem, jak pusty, nie miałem okazji sprawdzić Wink Natomiast jak w środku jest bas, to ta część, gdzie znajduje się główka, jest niżej.

nie Tongue
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
a jesteś pewien, że to kwestia futerału? może bas masz tak wyważony (?)
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
Albo w przegródki upychasz ołów
Odpowiedz
miałem Rockcase'a (obitego tweedem) i nie leciał na główkę. Może trafił się egzemplarz gdzie środek został odwrotnie wmontowany (np w skrzynkę dla mańkutów) albo uchwyt przytwierdzony w złym miejscu.
[Obrazek: 17m.gif]
Odpowiedz
Mam rockcase czarnego kwadratowego i obie gitarki elegancko trzymają się w nim w poziomie
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
bisq: wyjmij tę cegłę z futerału.
Odpowiedz
(01-17-2014, 11:17 AM)yarzenioova napisał(a): bisq: wyjmij tę cegłę z futerału.

Big Grin Big Grin Big Grin

@bisq - w szkole wkładaliśmy koleżankom kostki chodnikowe do plecaka, może Tobie też ktoś zrobił psikusa. Wink
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
Cegły nie było, ale zapomniałem, że pręty paliwowe do niego wsadziłem Big Grin

A tak srsly to nie wiem o co chodzi, ale leci na glowke nawet z pustym schowkiem na akcesoria, więc to nie wina kabla. Pomijając już fakt, że poprzeczka na gryf nie utrzymuje go w miejscu i bas za każdym razem wali w spód futerału jak go podnoszę... Wam może i działa, dla mnie ten case to gówno.
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
(01-17-2014, 09:35 AM)WarwickPL napisał(a): Co do MB T 800 tu jest wykonane przez nas porównanie:

http://pliki.wp.pl/fc,-2028339171,fid,20...bierz.html
mogę przedstawić porównanie z innymi gratami, bo ta tabela jest duża. LWA 1000 bije wszystkich na głowę
Na dostępnych w internecie próbkach LWA 1000 brzmi fatalnie i ma bardzo kiepsko dobrane zakresy eq natomiast wszelkie znane mi markbasy brzmią dobrze lub bardzo dobrze... (tutaj wstrzymam się z ostateczną oceną, gdyż na LWA nie grałem jeszcze a być może spece od warwicka nie poświęcają zbyt dużo uwagi na jakość dźwięku w prezentowanych filmikach reklamowych). Nie wiem, też co to jest markbass t800 - do którego modelu wg specyfikacjo markbassa to się odnosi?

Tabela ta tak na prawdę nic nie porównuje i jest próbą manipulacji. funkcje, które posiada wzmacniacz warwicka sa wymieniane podwójnie bo ma 2 niezależne kanały - co jest zaletą dla 5% użytkowników. "Ficzerem" są niskie zniekształcenia thd, które to przy wzmacniaczach instrumentalnych nie mają większego znaczenia przy najmniej w zakresie procentowym znajdującym się w tej tabelce, itd... do, że wzmacniacz ma di nie mówi nam nic o jego jakości, to że ma 4 zakresowy eq nie mówi nic o jego brzmieniu... itd. Wg tabelki wzmacniacz Warwicka na razie dysponuje większą mocą przy czym na dzobach na których tego typu maluchy są używane 500W to aż zanadto, podpowiadam, dla niezorientowanych, że różnica w głośności między 500w a 1000W mocy wynosi 3dB... Markbassy mają 2 filtry bardzo przydatne do kształtowania brzmienia w tabelce wymieniony jest jeden... nie ma informacji o poziomach sygnału i impedancjach wejściowych i na wyjściach send return Di... brak informacji o szumach własnych. brak informacji o zastosowaniu lamp w preampie itd...

Tutaj masz przykład obiektywnych testów:

http://btpub.boyd-printing.com/publicati...43796&p=60

i takie porównanie być może przydało by się potencjalnym użytkownikom.

Na razie więc LWA 1000 bije wszystkich na głowę jedynie w bełkocie dystrybucyjno reklamowym.

Ponawiam pytanie o najtańszy bass z literką W na główce i kształcie ala Spector NS2

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
@Alfik - Wszyscy znają Twoją opinie odnośnie obecnych, a także i przyszłych produktów Warwicka, nawet tych, które jeszcze nie istnieją w głowach naszych inżynierów.

To nie jest porównanie skierowane do klientów, zdecydowałem się je umieścić, żeby przekazać jak najwięcej informacji, odnośnie tego produktu. Dwa kanały, które można zmieniać dołączonym footswitchem, dają ogromne możliwości, i nie wiem skąd wniosek, że wykorzysta tą funkcję tylko 5% użytkowników, myślę że to trochę krzywdzące podejście, w stosunku do graczy. Pojawi się też tańsza wersja z jednym kanałem, żeby nikogo nie złościć Smile

THD, jest na tyle niski, że nie dasz rady przesterować tego wzmacniacza. Nie będziesz miał też potrzeby użycia bramki szumów, bo nie szumi, brumi, ani nie wydaje żadnych dźwięków, poza tymi które produkujesz, nawet jak rozkręcisz go na maksa. Masz też kompresor x 2, wejście AUX czego nie ma w porównywanym modelu, także osobny dedykowany wzmacniacz słuchawkowy, i możesz z niego bezpiecznie korzystać, nawet kiedy kolumny nie są podłączone. Grałem na tym wzmaku, i powiem tylko, że kupię go na pewno - tylko kwestia czasu, a kolumny Warwicka przyjadą do mnie w przyszłym tygodniu Big Grin Osobiście nie słyszałem lepiej brzmiącego tranzystora, ale to jest tylko moja opinia. Equalizacja działa bardzo dobrze, nie używam dużo góry, ale bawiłem się tym potem i uważam że korekcja jest doskonała, nie wiem jakie częstotliwości powinien książkowo regulować, ale na moje ucho robi dobrze robotę i nie mam się czego czepić. Zresztą nie sądzę, żeby Jonas Hellborg nie znał się na tyle na rzeczy, żeby dobierał fatalną equalizację, i żeby zrobił sprzęt który fatalnie brzmi, ja osobiście bardzo cenię jego mozliwości, zarówno techniczne jak i artystyczne.

Nie będę z Tobą dyskutował o kwestiach technicznych, bo na tyle się nie znam, żeby taką dyskusje podejmować. Co do Twojego pytania o najtańszy bas, nie traktuję go poważnie i nie zamierzam odpowiadać. Zresztą taki inteligentny facet, powinien bez trudu w 5s, wyłuskać taką informację.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.

https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL



Odpowiedz
(01-17-2014, 03:40 PM)WarwickPL napisał(a): @Alfik - Wszyscy znają Twoją opinie odnośnie obecnych, a także i przyszłych produktów Warwicka, nawet tych, które jeszcze nie istnieją w głowach naszych inżynierów.

i tu się mylisz właśnie ze skutkiem natychmiastowym polubiłem dziś firmę EMG, gdyż zrobiła IMO bardzo udane pickupy (przynajmniej na próbkach w necie - ale na pewno kupię aby sprawdzić.

Nie hejtuję bo tak... hejtuję bo wasz rozbuchany i agresywny marketing ma się ni jak do jakości i użyteczności waszych wyrobów...

Oceniam was po produkowanych wyrobach a te oceniam poza małymi wyjątkami bardzo nisko.


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
WarwickPL - zauważ, jak pozytywnie Alfik wypowiadał się na temat nagłośnienia sygnowanego przez Hellborga. Ja też np. basów i nagłośnienia Warwicka nie lubię (choć grałem na RockBassie, który całkiem daje radę - zresztą pisałem już o tym), za to np. czerwone struny W (niklowe) w swojej klasie cenowej uważam za zupełnie przyzwoite. Na próby i chałturki zakładam i nie ma żadnego bólu. I jeszcze niejeden komplet kupię. I tak samo jestem przekonany, że jeśli zrobicie bas, który nie będzie miał charakterystycznego dla W "suchego", "martwego" soundu, Alfik stwierdzi, że jest w porządku.

Nie gramy na logach tylko na instrumentach.
Odpowiedz
Uprasza się o zakończenie offtopu i niemerytorycznych uwag w stylu kupię bas do spalenia

Dziękuję.

Proszę po raz drugi.
Odpowiedz
Pany, chciałem jakiegoś rockbaga na bas kupić. Tylko nie wiem jakiego.
Co polecacie?
Guyatone 70's Jazz Bass > Squier VM Jazz Bass V > SWR SM900 > SWR Goliath III 4x10 || SWR LA-15
Odpowiedz
Sorki zly temat.Tu sie psioczy na Warwicki.

A tak serio ktorego nie wybierzesz wyciagnij cegle po zakupieBig Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 14 gości