10-14-2015, 02:34 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-14-2015, 02:49 PM przez WarwickPL.)
Plus za to, że zeszliśmy na kulturalno merytoryczny ton 
Zenku, w instrumencie z dwuczęściową podstrunnicą klon/heban obie części są polakierowane. U nas testowali ten bas. Z tego co mi pisał nasz kierownik produkcji basik gra równo.
Jeśli chodzi o podstrunnicę z hebanu (czarny/biały) , może nazbyt pośpieszyłem się ze słowem, że mają takie same właściwości, tu zwracam honor. Aczkolwiek są bardzo zbliżone brzmieniowo. Tym bardziej, że nie jest to zupełna zewnętrzna krawędź a akurat kawałek gdzie czerń przechodzi w biel. Być może zagra to trochę inaczej, natomiast, jak wspominałem znaczących różnic u nas nie stwierdzono i brzmieniowo wypadają takie instrumenty bardzo podobnie. W warunkach laboratoryjnych wykresy mogłyby pokazać pewnie różnicę. Heban z przebarwieniami czy właśnie ten przechodzący w biel jest powszechnie używany (info od produkcji) z racji właśnie coraz gorzej dostępnego czarnego 'serca' hebanu i nie jest to tylko 'marketingowy chwyt' jak to nazwałeś po obejrzeniu filmiku Taylora. Jak pisałem wcześniej, wielu producentów barwi przebarwienia. U nas każdy sobie może wybrać co mu jest potrzebne czy właśnie taki przekładaniec czerń/biel, czy u nas nazywany hebanem tygrysim heban z przebarwieniami, czy całkowiecie czarny heban. Tym bardziej, że właśnie dużo osób patrząc po custom shop wybiera właśnie tego typu rozwiązanie ze względu na estetykę.
Jeśli już jesteśmy przy drewnie może ktoś zgadnie co leży na tej basi:
[/align]
![[Obrazek: Z048436XXXXCZALA4WW_01.jpg]](http://www.warwick.de/warwick/data/Warwick.de/Warwick/CS/Corvette_DB/1207/Z048436XXXXCZALA4WW_01.jpg)
![[Obrazek: Z048436XXXXCZALA4WW_03.jpg]](http://www.warwick.de/warwick/data/Warwick.de/Warwick/CS/Corvette_DB/1207/Z048436XXXXCZALA4WW_03.jpg)

Zenku, w instrumencie z dwuczęściową podstrunnicą klon/heban obie części są polakierowane. U nas testowali ten bas. Z tego co mi pisał nasz kierownik produkcji basik gra równo.
Jeśli chodzi o podstrunnicę z hebanu (czarny/biały) , może nazbyt pośpieszyłem się ze słowem, że mają takie same właściwości, tu zwracam honor. Aczkolwiek są bardzo zbliżone brzmieniowo. Tym bardziej, że nie jest to zupełna zewnętrzna krawędź a akurat kawałek gdzie czerń przechodzi w biel. Być może zagra to trochę inaczej, natomiast, jak wspominałem znaczących różnic u nas nie stwierdzono i brzmieniowo wypadają takie instrumenty bardzo podobnie. W warunkach laboratoryjnych wykresy mogłyby pokazać pewnie różnicę. Heban z przebarwieniami czy właśnie ten przechodzący w biel jest powszechnie używany (info od produkcji) z racji właśnie coraz gorzej dostępnego czarnego 'serca' hebanu i nie jest to tylko 'marketingowy chwyt' jak to nazwałeś po obejrzeniu filmiku Taylora. Jak pisałem wcześniej, wielu producentów barwi przebarwienia. U nas każdy sobie może wybrać co mu jest potrzebne czy właśnie taki przekładaniec czerń/biel, czy u nas nazywany hebanem tygrysim heban z przebarwieniami, czy całkowiecie czarny heban. Tym bardziej, że właśnie dużo osób patrząc po custom shop wybiera właśnie tego typu rozwiązanie ze względu na estetykę.
Jeśli już jesteśmy przy drewnie może ktoś zgadnie co leży na tej basi:
[/align]
![[Obrazek: Z048436XXXXCZALA4WW_01.jpg]](http://www.warwick.de/warwick/data/Warwick.de/Warwick/CS/Corvette_DB/1207/Z048436XXXXCZALA4WW_01.jpg)
![[Obrazek: Z048436XXXXCZALA4WW_03.jpg]](http://www.warwick.de/warwick/data/Warwick.de/Warwick/CS/Corvette_DB/1207/Z048436XXXXCZALA4WW_03.jpg)
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL