Ashdown czy Fender - które combo wybrać?
#16
Mam bg250, bardzo mi się podoba. Lekki i głośny. O "wpasowywaniu" brzmienia niestety nie mam pojęcia Wink
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
#17
Ja też mam Smile Od wczoraj. Na razie się nie wypowiadam, bo jestem w szoku z powodu jego brzmienia Smile Jak ochłonę, dopiero będę wiedział, czy to dobry zakup. No i muszę ograć go z kapelą, a z powodu zmiany sali i koniecznego remontu nowej będzie to dopiero za jakieś trzy tygodnie.
Pozdrawiam
Ajgor
Ibanez SR300E, 
Ampeg BA-108, 
Ampeg PF 500, 
Samoróbka kolumna na głośniku Eminence Delta 15" 300W
Odpowiedz
#18
czyli Polacy nic nie wiedza, prawde mozna tylko w ju es end ej odczytac... to po co tu pytac w ogole? Big Grin
Odpowiedz
#19
Przyznam szczerze, że kompletnie nie rozumiem sensu i intencji tego posta.
Odpowiedz
#20
(11-10-2013, 09:39 PM)amor_priv napisał(a): Przyznam szczerze, że kompletnie nie rozumiem sensu i intencji tego posta.

węszę polityczną prowokację... Wink
Odpowiedz
#21
Rozkręciłem częściowo swoje combo, żeby się dobrać do głośników i wyłączyć piezaka Wink
http://nagrywamy.com/2013/11/20/tc-elect...suplement/
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
#22
Heh. Już to dziś widziałem (mam ustawiony podgląd na Twojego bloga i powiadamianie o nowych postach). Przyznam, że ja bym się nie odważył rozkręcać nowiutkiego comba na gwarancji.
A co do brzmienia - ograłem z kapelą. Wrażenie jak najbardziej pozytywne. Możliwości kreowania różnych brzmień są ogromne. Głośność też. Przydatną rzeczą jest TonePrint, ale w momencie, jak wgramy do niego kompresor. Wtedy bas się przebija przez dwóch szalonych gitarzystów i zwariowanego perkusistę jak ta lala. Combo jest o wiele głośniejsze od mojego starego Comba Laney pro-BASS 150Watt na 4x10". I lepiej brzmi Smile
Teraz Laney będzie do sprzedania.
Pozdrawiam
Ajgor
Ibanez SR300E, 
Ampeg BA-108, 
Ampeg PF 500, 
Samoróbka kolumna na głośniku Eminence Delta 15" 300W
Odpowiedz
#23
Kurde, ja to kompletnie nie kuma, jak wy gracie te próby z dwoma gitarami na combach 1x15/2x10 o mocy poniżej 300 watt Smile
Odpowiedz
#24
(11-20-2013, 03:54 PM)groza napisał(a): Kurde, ja to kompletnie nie kuma, jak wy gracie te próby z dwoma gitarami na combach 1x15/2x10 o mocy poniżej 300 watt Smile

Może to kwestia pomieszczeń? Nigdy nie grałem w jakimś porządnym, zaadaptowanym, a takie hartke1415 czyli 140w na 15" mi starczyło bez problemu w czarnym jak węgiel metalu. Głośność do 40%, i jeszcze bywało 'nie no, daj się ciszej' (ale jest też opcja, że nie umiem grać i mnie nie lubią) mrgreen

Odpowiedz
#25
E tam, z tą gwarancją bym nie przesadzał - nic nie widać, że rozkręcałem, lekko wybrzuszona siatka, bo musiałem śrubokrętem podważyć Wink i tyle.
Z głośnością... mi wystarcza, a mam dwóch gitarzystów, piano i harmonijkę - z tych wszystkich harmonijkarz na 18W piecu zabija wszystkich głośnością.
Poziom głośności basu jest OK - sprawdzałem na dużych scenach i nawet w plenerze, nie sprawdzałem jeszcze w małym klubie, tu może być różnie, bo czasem bas musi sobie radzić sam, bez przodów. Na próbach bez żadnych problemów, a gitarzystów mam dość głośnych Wink
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
#26
(11-20-2013, 03:54 PM)groza napisał(a): Kurde, ja to kompletnie nie kuma, jak wy gracie te próby z dwoma gitarami na combach 1x15/2x10 o mocy poniżej 300 watt Smile

Też mnie to ciekawi Tongue Ja przy jednej gitarze mam 400W lampy w 4x12" mam zwykle gain i master w okolicy 60% Tongue
Fender Jazz Bass MIA, HB JB40FL -> Korg Pitchblack -> Boss OC-2 -> MXR Octave Bass Deluxe -> EHX Deluxe Bass Big Muff Π -> Marshall VBA 400 -> Marshall VBC 412

Alfik napisał(a):a może do rocka jak sama nazwa wskazuje zastosować jednak jazz basa
Odpowiedz
#27
Przy takich proporcjach na moim TE bym zabił wszystko w okolicy... Koncertów nie gram powyżej 4.5/5, przy czym master często w dół Big Grin.

Ostatnio grywam próby na kombie Ashdown MAG (210, 307 W) i mocy nie brakuje. Dużo się chowa w tym kombie w preampie - delikatne podbicie dołu i środka sprawia, że bas się przebija, a głośność znacząco wzrasta. I brzmi nawet fajnie Wink.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
#28
Już poprawiłem wpis na blogu, z rozpędu i bezmyślnie napisałem o neodymowym głośniku, bo gdzieś to wyczytałem, a rozkręcić wtedy nie mogłem... W combie za tysiąc neodymowy głośnik, nawet chiński, to by było coś - może dlatego chciało się w to wierzyć Wink Wydaje mi się, że informacja o "neodymium speaker" była na stronie TC - teraz jest nowa seria i nie ma nic o starym wzmacniaczu, nowe - ani słowa o "neodymium"... Szkoda.
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
#29
(11-20-2013, 04:54 PM)bratekr napisał(a): Przy takich proporcjach na moim TE bym zabił wszystko w okolicy... Koncertów nie gram powyżej 4.5/5, przy czym master często w dół Big Grin.
(...)

Ja zabijam nawet w dalszej okolicy Tongue

Ale na próbach wtedy sound się zgadza i można napierdalać Big Grin A na koncertach klubowych zwykle właśnie muszę się ściszać mocno, a i tak z rzadka na przody trzeba mnie dawać Tongue
Fender Jazz Bass MIA, HB JB40FL -> Korg Pitchblack -> Boss OC-2 -> MXR Octave Bass Deluxe -> EHX Deluxe Bass Big Muff Π -> Marshall VBA 400 -> Marshall VBC 412

Alfik napisał(a):a może do rocka jak sama nazwa wskazuje zastosować jednak jazz basa
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości