A/B/T box
#16
Paluch - nie za cienka blacha do deptania?
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#17
(10-25-2010, 08:29 PM)ANTonio napisał(a): Dzięki Piotrek, ale to już ma pre-amp, a mnie to nie potrzebne - tak bym nie umiał tego obsłużyć Wink

(10-25-2010, 09:09 PM)paka napisał(a): aval mial, tak mi sie zdaje

Mam cały czas, świetne urządzenie. Można sobie dostosować poziomy dwóch basówek i zrobić na nich korekcję eq. Jak się ustawi na 0, to jest bezbrzmieniowy właściwie. Nie traktowałbym tego jako klasyczny preamp. Ma bardzo dobre wyjście DI, grałem na nim koncerty i nagrywałem w studiu, nigdy nie usłyszałem, akustycy sobie chwalili.
Dodatkowo ma pętelkę efektów(poza efektami można wpiąć np. tuner, wywalając go z toru sygnału, co zadziała jako mute przy strojeniu)/guzik boost/guzik mute - zależy jak ustawisz.

Ja sobie dodatkowo dokupiłem S-monitora i niepotrzebny mi w ogóle piec na dobrej scenie.

Jak chcesz mogę Ci podesłać próbki soundowe.
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
#18
a czy pętla efektów w tym urządzeniu jest może równoległa z regulacją proporcji sygnałów? Bardzo lubię taki ficzer, a mało który sprzęt go ma...
Odpowiedz
#19
Mam radiala I/O - bardzo fajne, do tego pasywne. Dwa basy, jeden ma volume ściszany żeby zrównać. Wyjście na tuner albo działające tylko przy mute, albo cały czas. Niegłupie pudełko jest.
Odpowiedz
#20
(10-26-2010, 10:30 AM)Aval napisał(a): Mam cały czas, świetne urządzenie. Można sobie dostosować poziomy dwóch basówek i zrobić na nich korekcję eq. Jak się ustawi na 0, to jest bezbrzmieniowy właściwie. Nie traktowałbym tego jako klasyczny preamp. Ma bardzo dobre wyjście DI, grałem na nim koncerty i nagrywałem w studiu, nigdy nie usłyszałem, akustycy sobie chwalili.
Dodatkowo ma pętelkę efektów(poza efektami można wpiąć np. tuner, wywalając go z toru sygnału, co zadziała jako mute przy strojeniu)/guzik boost/guzik mute - zależy jak ustawisz.

Ja sobie dodatkowo dokupiłem S-monitora i niepotrzebny mi w ogóle piec na dobrej scenie.

Jak chcesz mogę Ci podesłać próbki soundowe.

Za próbki przez Internet dziękuję - musiałbym ewentualnie posłuchać na żywo.
Dzięki za parę słów opinii! Emotka_2497
Odpowiedz
#21
(10-26-2010, 10:18 AM)Burning napisał(a): Paluch - nie za cienka blacha do deptania?

Zanim zacznę wiercić to przeprowadzę kilkudniowy test (glany na nogi i jazda Tongue), jeżeli nie przejdzie to spróbuję coś innego, albo kupię po prostu jakiś.
Odpowiedz
#22
(10-26-2010, 07:43 AM)paluch1986 napisał(a): Ja właśnie sobie składam takiego switcha, nie wiem jeszcze z czego zrobię obudowę, choć najprawdopodobniej będzie to wybebeszony napęd CD.

Wysupłaj 30zł i zrób sobie od razu w aluminium: http://allegro.pl/obudowa-aluminiowa-do-...55297.html
Fender JB MIJ '92 -> BOSS ME50B/BOSS ODB-3 -> Digitech Jamman -> Markbass LittleMark 250 -> Hartke 410TP / David Eden RB1 (AMD Athlon)
Odpowiedz
#23
Radial bassbone drastycznie pogarsza brzmienie instrumentu i dodaje niepotrzebne szumy dodatkowa ma parę kompletnie nieużytecznych i niezbyt logicznych funkcji np filtry contur itd pętle efektów???? nie polecam.
Jakościowo najlepszym na świecie produkowanym seryjnie boxem A/B/T jest
http://www.lehle.com/frameset.php?country=us&lang=en
polecam zdecydowanie sam mam kilka wyrobów lehle - to jedyne switche które dają radę nawet w studiu


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości