[Backing Track Challenge] Styczeń 2014
Alfik, szacun! Bo Ty akurat należysz do tych co akurat ćwiczą, co słychać
Odpowiedz
(07-31-2014, 09:30 AM)Aga napisał(a): Alfik, szacun! Bo Ty akurat należysz do tych co akurat ćwiczą, co słychać

Ty udzielasz koncesje albo licencje osobom ćwiczącym czy co ? Kolejny temat i tylko o tych ćwiczeniach.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
(07-31-2014, 09:40 AM)obserwacja napisał(a):
(07-31-2014, 09:30 AM)Aga napisał(a): Alfik, szacun! Bo Ty akurat należysz do tych co akurat ćwiczą, co słychać

Ty udzielasz koncesje albo licencje osobom ćwiczącym czy co ? Kolejny temat i tylko o tych ćwiczeniach.

Nie, słychać w brzmieniu Alfika, że mnóstwo czasu poświęca instrumentowi, i to chyba był komplement?

Przynajmniej ja to tak odczytałem, ale ja się nie znam i lubię Alfika, więc jestem nieobiektywny.
Odpowiedz
Herp, dzięki, dobrze zrozumiałeś. To nie miał być przytyk do kogoś konkretnego, ale właśnie wyraz szacunku dla Alfika. Słychać pracę, którą włożył w dopracowanie tego utworu i ogólnie w pracę z instrumentem. Pomimo tego, że nie zgadzam się w nim we wszystkim, co czytam czasem na forum, to mam dla niego przeogromny szacunek. I tak właśnie uważam, że w instrument trzeba włożyć kupę pracy przez lata, aby coś potrafić. A z moich obserwacji wynika, a nie mam na myśli tu akurat konkretnie ludzi z forum, których nie znam, że wielu ludzi bardzo opieszale podchodzi do gry na instrumencie, nie ćwiczą, wyciągają instrument tylko na próbach. Efekty bardzo łatwo usłyszeć. Tylko oni sami tego nie słyszą niestety. Wink

Rozumiem że jakoś obserwacja poczuł się moim postem osobiście dotknięty. Nie rozumiem dlaczego Big GrinBig GrinBig Grin (zazdrość względem Alfika? Big GrinBig Grin). Ale pewnie dlatego że na forum odzywam się rzadko, a jak się odezwę, to w kontrowersyjnym temacie, bo mnie już za bardzo palce świerzbią, żeby się odezwać. W sumie nauczka dla mnie. Bo tak naprawdę po powrocie po dłuższym czasie i czytaniu tego forum trochę, nie dowiedziałam się niczego ciekawego ani nowego oprócz nagrań Alfika, które dają mi osobiście dodatkową motywację do dalszej pracy. Za co dziękuję.
Pozdrawiam i przepraszam za off top, który się przy okazji wywiązał, nie będę go kontynuować.


Odpowiedz
(08-01-2014, 02:13 PM)Aga napisał(a): Herp, dzięki, dobrze zrozumiałeś. To nie miał być przytyk do kogoś konkretnego, ale właśnie wyraz szacunku dla Alfika. Słychać pracę, którą włożył w dopracowanie tego utworu i ogólnie w pracę z instrumentem. Pomimo tego, że nie zgadzam się w nim we wszystkim, co czytam czasem na forum, to mam dla niego przeogromny szacunek. I tak właśnie uważam, że w instrument trzeba włożyć kupę pracy przez lata, aby coś potrafić. A z moich obserwacji wynika, a nie mam na myśli tu akurat konkretnie ludzi z forum, których nie znam, że wielu ludzi bardzo opieszale podchodzi do gry na instrumencie, nie ćwiczą, wyciągają instrument tylko na próbach. Efekty bardzo łatwo usłyszeć. Tylko oni sami tego nie słyszą niestety. Wink

Rozumiem że jakoś obserwacja poczuł się moim postem osobiście dotknięty. Nie rozumiem dlaczego Big GrinBig GrinBig Grin (zazdrość względem Alfika? Big GrinBig Grin). Ale pewnie dlatego że na forum odzywam się rzadko, a jak się odezwę, to w kontrowersyjnym temacie, bo mnie już za bardzo palce świerzbią, żeby się odezwać. W sumie nauczka dla mnie. Bo tak naprawdę po powrocie po dłuższym czasie i czytaniu tego forum trochę, nie dowiedziałam się niczego ciekawego ani nowego oprócz nagrań Alfika, które dają mi osobiście dodatkową motywację do dalszej pracy. Za co dziękuję.
Pozdrawiam i przepraszam za off top, który się przy okazji wywiązał, nie będę go kontynuować.

Generalnie mnóstwo wartościowych forumowiczy uciekło. Szkoda, że nie da się odwrócić tej tendencji.
Odpowiedz
Aga - pisz, co chcesz. Co się przejmujesz? Smile I wrzuć swoje nagrywki Smile
Gram na nerwach.
Odpowiedz
(08-01-2014, 02:51 PM)herp napisał(a):
(08-01-2014, 02:13 PM)Aga napisał(a): Herp, dzięki, dobrze zrozumiałeś. To nie miał być przytyk do kogoś konkretnego, ale właśnie wyraz szacunku dla Alfika. Słychać pracę, którą włożył w dopracowanie tego utworu i ogólnie w pracę z instrumentem. Pomimo tego, że nie zgadzam się w nim we wszystkim, co czytam czasem na forum, to mam dla niego przeogromny szacunek. I tak właśnie uważam, że w instrument trzeba włożyć kupę pracy przez lata, aby coś potrafić. A z moich obserwacji wynika, a nie mam na myśli tu akurat konkretnie ludzi z forum, których nie znam, że wielu ludzi bardzo opieszale podchodzi do gry na instrumencie, nie ćwiczą, wyciągają instrument tylko na próbach. Efekty bardzo łatwo usłyszeć. Tylko oni sami tego nie słyszą niestety. Wink

Rozumiem że jakoś obserwacja poczuł się moim postem osobiście dotknięty. Nie rozumiem dlaczego Big GrinBig GrinBig Grin (zazdrość względem Alfika? Big GrinBig Grin). Ale pewnie dlatego że na forum odzywam się rzadko, a jak się odezwę, to w kontrowersyjnym temacie, bo mnie już za bardzo palce świerzbią, żeby się odezwać. W sumie nauczka dla mnie. Bo tak naprawdę po powrocie po dłuższym czasie i czytaniu tego forum trochę, nie dowiedziałam się niczego ciekawego ani nowego oprócz nagrań Alfika, które dają mi osobiście dodatkową motywację do dalszej pracy. Za co dziękuję.
Pozdrawiam i przepraszam za off top, który się przy okazji wywiązał, nie będę go kontynuować.

Generalnie mnóstwo wartościowych forumowiczy uciekło. Szkoda, że nie da się odwrócić tej tendencji.

Groza znów się obraził? Big Grin
Odpowiedz
(08-02-2014, 09:29 AM)low napisał(a):
(08-01-2014, 02:51 PM)herp napisał(a):
(08-01-2014, 02:13 PM)Aga napisał(a): Herp, dzięki, dobrze zrozumiałeś. To nie miał być przytyk do kogoś konkretnego, ale właśnie wyraz szacunku dla Alfika. Słychać pracę, którą włożył w dopracowanie tego utworu i ogólnie w pracę z instrumentem. Pomimo tego, że nie zgadzam się w nim we wszystkim, co czytam czasem na forum, to mam dla niego przeogromny szacunek. I tak właśnie uważam, że w instrument trzeba włożyć kupę pracy przez lata, aby coś potrafić. A z moich obserwacji wynika, a nie mam na myśli tu akurat konkretnie ludzi z forum, których nie znam, że wielu ludzi bardzo opieszale podchodzi do gry na instrumencie, nie ćwiczą, wyciągają instrument tylko na próbach. Efekty bardzo łatwo usłyszeć. Tylko oni sami tego nie słyszą niestety. Wink

Rozumiem że jakoś obserwacja poczuł się moim postem osobiście dotknięty. Nie rozumiem dlaczego Big GrinBig GrinBig Grin (zazdrość względem Alfika? Big GrinBig Grin). Ale pewnie dlatego że na forum odzywam się rzadko, a jak się odezwę, to w kontrowersyjnym temacie, bo mnie już za bardzo palce świerzbią, żeby się odezwać. W sumie nauczka dla mnie. Bo tak naprawdę po powrocie po dłuższym czasie i czytaniu tego forum trochę, nie dowiedziałam się niczego ciekawego ani nowego oprócz nagrań Alfika, które dają mi osobiście dodatkową motywację do dalszej pracy. Za co dziękuję.
Pozdrawiam i przepraszam za off top, który się przy okazji wywiązał, nie będę go kontynuować.

Generalnie mnóstwo wartościowych forumowiczy uciekło. Szkoda, że nie da się odwrócić tej tendencji.

Groza znów się obraził? Big Grin

Taaa
Odpowiedz
(08-01-2014, 03:33 PM)miklo napisał(a): Aga - pisz, co chcesz. Co się przejmujesz? Smile I wrzuć swoje nagrywki Smile

I foty
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.

[Obrazek: fdan.jpg]
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]Rolleyes
Odpowiedz
(08-02-2014, 10:06 AM)WoRW napisał(a):
(08-01-2014, 03:33 PM)miklo napisał(a): Aga - pisz, co chcesz. Co się przejmujesz? Smile I wrzuć swoje nagrywki Smile

I foty

+5
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
(08-01-2014, 02:13 PM)Aga napisał(a): Herp, dzięki, dobrze zrozumiałeś. To nie miał być przytyk do kogoś konkretnego, ale właśnie wyraz szacunku dla Alfika. Słychać pracę, którą włożył w dopracowanie tego utworu i ogólnie w pracę z instrumentem. Pomimo tego, że nie zgadzam się w nim we wszystkim, co czytam czasem na forum, to mam dla niego przeogromny szacunek. I tak właśnie uważam, że w instrument trzeba włożyć kupę pracy przez lata, aby coś potrafić. A z moich obserwacji wynika, a nie mam na myśli tu akurat konkretnie ludzi z forum, których nie znam, że wielu ludzi bardzo opieszale podchodzi do gry na instrumencie, nie ćwiczą, wyciągają instrument tylko na próbach. Efekty bardzo łatwo usłyszeć. Tylko oni sami tego nie słyszą niestety. Wink

Rozumiem że jakoś obserwacja poczuł się moim postem osobiście dotknięty. Nie rozumiem dlaczego Big GrinBig GrinBig Grin (zazdrość względem Alfika? Big GrinBig Grin). Ale pewnie dlatego że na forum odzywam się rzadko, a jak się odezwę, to w kontrowersyjnym temacie, bo mnie już za bardzo palce świerzbią, żeby się odezwać. W sumie nauczka dla mnie. Bo tak naprawdę po powrocie po dłuższym czasie i czytaniu tego forum trochę, nie dowiedziałam się niczego ciekawego ani nowego oprócz nagrań Alfika, które dają mi osobiście dodatkową motywację do dalszej pracy. Za co dziękuję.
Pozdrawiam i przepraszam za off top, który się przy okazji wywiązał, nie będę go kontynuować.


AgaSmile

Ostatnio sporo pracowałem i przeoczyłem twój wpis. Mogę jedynie napisać, że jeśli moje nagrania w jakiś tam stopniu Cię inspirują to jest mi ogromnie miło to słyszeć. Jeśli włożona w to mrówcza praca przydaje się nie tylko mi to jest to jeszcze jeden dodatkowy argument, aby porywać się na duże rzeczy, choć z pozoru zwłaszcza na początku wydaje nam się, że nas przerażają i przerastają.

Dziękuje


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Alfik: No miazga. Co tu dodać więcej. Szacunku tyle co 16-tek zagrał Jaco w swoim życiu.
Łatwiej usłyszeć niż zobaczyć.

Szczerbate Zajączki Trio:
do posłuchania/kupienia http://szczerbatezajaczki.bandcamp.com/
do polubienia https://www.facebook.com/SzczerbateZajaczkiTrio
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości