Nasze nagrania
(07-03-2012, 04:23 PM)Bolem napisał(a): bas troche za bardzo z przodu ale podobuje mi się Smile

To było nagrywane w klitce na dyktafon, to nigdy cudów nie będzie. Ale swoją drogą bas zawsze jest trochę z przodu mrgreen
Odpowiedz
(07-03-2012, 04:17 PM)jetofuj napisał(a): Z ostatniej próby...

http://soundcloud.com/polka-dots-band/oddychaj

(07-02-2012, 09:20 AM)paka napisał(a): http://medialuna.bandcamp.com/album/signs-maps

nie do końca moje, ale to projekt solo mojego wokalisty/gitarzysty. nagrywane w domu, miksowane na kompie, master - macca (gsb)


podnieciłem się - przekaż mrgreen
Odpowiedz
(07-03-2012, 04:17 PM)jetofuj napisał(a): Z ostatniej próby...

http://soundcloud.com/polka-dots-band/oddychaj

super brzmienie, linia basu mega przypomina mi space cadet kyussa. aczkolwiek domyslam sie ze podobienstwo niezamierzone: ] pozdr!
Odpowiedz
Eh, niezamierzone... Tę piosenkę ułożyłem jakieś 13 lat temu Emotka_2403

A tu coś nowszego:
http://soundcloud.com/polka-dots-band/wh...orn-with-a

Odpowiedz
Wrzucę kolejny numer, tym razem mix zrobił nasz forumowy kolega Majek, za co mu pięknie i serdecznie dziękuję, bo jak dla mnie odwalił kawał dobrej roboty Emotka_2497

Czteropack - Spin

Na moim soundcloudowym profilu są też Majkowe mixy dwóch wcześniej wrzucanych numerów.
Odpowiedz
Big Grin

Chętnie przeczytam opinie dotyczące miksu w tym temacie, lub dziale studyjnym Smile

A jakby ktoś miał jakiś materiał do zmiksowania to zapraszam do współpracy Big Grin

Odpowiedz
(07-06-2012, 04:39 PM)PiotrQ napisał(a): Wrzucę kolejny numer, tym razem mix zrobił nasz forumowy kolega Majek, za co mu pięknie i serdecznie dziękuję, bo jak dla mnie odwalił kawał dobrej roboty Emotka_2497

Czteropack - Spin

Na moim soundcloudowym profilu są też Majkowe mixy dwóch wcześniej wrzucanych numerów.

Numer fajny. Podobie mie sie.

Co do aranżu miejsce w którym grasz bardzo niskie dzwięki z samym rifem gitary psuje nieco Vintage charakter waszego grania (zrobiło się ciężko - chyba niepotrzebnie) ale to już kwestia gustu
Jak dla mnie za dużo gitary za mało bębnów. Bas wyjebany przed mix ale sam bym tak zrobił... więc bardzo mi się to podobaSmile Duble lub dublowane gitary przez cały utwór też moim zdaniem nie pasują do estetyki całości. Powinno być nieco bardziej kameralnie. Funk jest sexy sam z siebie... dublowane riffy w tak sztywnym wykonaniu zwykle sugerują estetykę... wiecie może tego nie widać ale mamy wielkie jaja i lubimy przypierdolić... o wchodzi refren teraz dopiero będzie czad... Nie wiadomo czy to funk czy polish rock miejscami. Rozumiem, że ktoś chciał miec bezpieczny mix aby z lewej i prawej była podobna energia ale wystarczyło zgrać naturalnie bębny które mają werbel nieco z prawej strony. Gitary mają nieco pluginowe brzmienie i estetykę przesteru oraz riffy zwłaszcza z końca numeru są bardzo mało rozwibrowane - zagrane dość sztywno i kwadratowo. Jak już się porywacie na rockandrolla to musi być w nim duża zawartość rockandrollowego feelingu i polotu bo inaczej pojawia się niebezpieczeństwo estetyki tzw domokulturowej. P.S. Murzyni nie potrafią grać gitarowego rockandrolla więc jak lubicie riffy to warto wzorców poszukać w bardziej białych składach.

Popierdoliłem sobie ale ogólne wrażenie jest podobie mnie sie bardzo. Sekcja i wokal się zgadza a reszta jest nie istotna...Smile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
nooo te gitary mogły by brzmieć trochę jak John Frusciante żeby nie dochodziło do kłótni z atletycznym basem, po prostu tam flea był z przodu(w cudzysłowiu bo to uogólnienie) i wszyscy o tym wiedzieli a gitary niby w tle dopełniały całości jak np w Apache rose peackok, ale ogólnie propsy
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
(07-07-2012, 12:35 PM)Alfik napisał(a): Popierdoliłem sobie ale ogólne wrażenie jest podobie mnie sie bardzo. Sekcja i wokal się zgadza a reszta jest nie istotna...Smile

A ja bym bas jednak zabrał sprzed szeregu i rozjaśnił gitary, bo brzmią matowo. Myślę, że całkiem by się zgadzało wtedy Smile
Odpowiedz
Poniżej popełniony przez nas utwór dla fundacji OGRÓD MARZEŃ.
http://www.youtube.com/watch?v=dZbLHZeOuOM
Od razu napiszę że z założenia miał to być kawałek lekki, łatwy i dziecięcy.
Mam nadzieję że nie wyszło disco-polo :-)

A tu dla równowagi nasz nowy kawałek.
http://www.youtube.com/watch?v=dZbLHZeOuOM
Pierwsze wykonanie. Tekst napisany dzień przed graniem :-)
Flame 5str. > Dunlop 105q > Hartke 3500 > Hartke VX410

www.myspace.com/zazuziband
ex www.myspace.com/kacleonarda
Odpowiedz
(07-01-2012, 10:45 PM)Wojtorb napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=ayruzS97n9o

Mi ostatnio (pół roku temu) przyszło grać z bardzo dobrym pianistą jako muzyk pseudo sesyjny
Więc nie gramy dużo, gramy żeby było ładnie Smile

Wojciu, to ten przypadkowo spotkany gość, o którym opowiadałeś?
Bardzo przyzwoicie daje radę... Napiłbym się kawy i wychylił kieliszeczek w sympatycznym towarzystwie przy takiej muzyce!
Moja wyntydżowa ekipa gra standardy w identycznym składzie, ale bardziej klasycznymi klimatami, opartymi głównie na walkingach basu... Chociaż z lekka funkujące tematy, nie wykraczające poza lata 70-te też się zdarzają.
Sporo latin jazzu w prostych formach także...
Nie możemy trzymać się konkretnego stylu bo nie gramy dla koneserów tylko klubowy akompaniament do stolikowego gwaru. Np. teraz jesteśmy w trakcie robienia takiego oto, eklektycznego zestawu, z którego coś odpadnie w trakcie prób:
If You Never Come To Me
Too Close For Comfort
Peace (Horace Silver)
For Regulars Only (Gordon)
Blue Seven
The Good Life (Sacha Distel Big Grin )
Lester Leaps In
Nice Work If You Can Get It
The Night Has A Thousand Eyes
Me One And Only Love
As Long As I Live
Bardzo, ale to bardzo różnorodny zestaw, nieprawdaż? Od Gershwina, przez bebop i bossanovę, do wręcz popjazzu Tongue
Gramy co lubimy, no i co jakoś wyjdzie...
mrgreen
Życzę powodzenia, a także dużo zabawy dla Was i radości dla słuchaczy!
Emotka_2497
Odpowiedz
(07-07-2012, 12:35 PM)Alfik napisał(a):
(07-06-2012, 04:39 PM)PiotrQ napisał(a): Wrzucę kolejny numer, tym razem mix zrobił nasz forumowy kolega Majek, za co mu pięknie i serdecznie dziękuję, bo jak dla mnie odwalił kawał dobrej roboty Emotka_2497

Czteropack - Spin

Na moim soundcloudowym profilu są też Majkowe mixy dwóch wcześniej wrzucanych numerów.

Numer fajny. Podobie mie sie.

Co do aranżu miejsce w którym grasz bardzo niskie dzwięki z samym rifem gitary psuje nieco Vintage charakter waszego grania (zrobiło się ciężko - chyba niepotrzebnie) ale to już kwestia gustu
Jak dla mnie za dużo gitary za mało bębnów. Bas wyjebany przed mix ale sam bym tak zrobił... więc bardzo mi się to podobaSmile Duble lub dublowane gitary przez cały utwór też moim zdaniem nie pasują do estetyki całości. Powinno być nieco bardziej kameralnie. Funk jest sexy sam z siebie... dublowane riffy w tak sztywnym wykonaniu zwykle sugerują estetykę... wiecie może tego nie widać ale mamy wielkie jaja i lubimy przypierdolić... o wchodzi refren teraz dopiero będzie czad... Nie wiadomo czy to funk czy polish rock miejscami. Rozumiem, że ktoś chciał miec bezpieczny mix aby z lewej i prawej była podobna energia ale wystarczyło zgrać naturalnie bębny które mają werbel nieco z prawej strony. Gitary mają nieco pluginowe brzmienie i estetykę przesteru oraz riffy zwłaszcza z końca numeru są bardzo mało rozwibrowane - zagrane dość sztywno i kwadratowo. Jak już się porywacie na rockandrolla to musi być w nim duża zawartość rockandrollowego feelingu i polotu bo inaczej pojawia się niebezpieczeństwo estetyki tzw domokulturowej. P.S. Murzyni nie potrafią grać gitarowego rockandrolla więc jak lubicie riffy to warto wzorców poszukać w bardziej białych składach.

Popierdoliłem sobie ale ogólne wrażenie jest podobie mnie sie bardzo. Sekcja i wokal się zgadza a reszta jest nie istotna...Smile
Dzięki za cenne uwagi dotyczące miksu!!! Jest to mój drugi miks w życiu, więc wszystko co osiągam poprzedzone jest eskperymentami robionymi trochę przypadkowo Smile
Tak samo pod tym kątem nie jestem osłuchany z muzyką. Nigdy nie zwracałem uwagi na to jak wygląda panorama gitar w danej stylistyce itd. Tego dopiero muszę się nauczyć. Ale też i w śladach absolutnie nie miałem naturalnie zgranych bębnów, więc ciężko się ratować takim sposobem Smile

Co do brzmienia gitar, do których najwięcej osób się przyczepiło... przez przypadek na wszystkich utworach podczas zgrywania była aktywna wtyczka, która miała pojawić się tylko w jednym miejscu Big Grin
Czyli moje zaniedbanie, chociąz ogólnie ślady gitar są straaasznie ciemne. Sporo musiałem je podciąć Smile Ale dzięki za zwrócenie uwagi przed wysłaniem gotowej płyty!
Jeżeli chodzi o brzmienie przesterowanych gitar to mi również się nie podoba, ale nie potrafiłem z tych śladów nic zrobić. Cokolwiek nie robiłem to i tak było źle.

Jeżeli chodzi o proporcje poszczególnych instrumentów to spotkałem się z tak wieloma skrajnie różnymi opiniami, że ciężko o tym dyskutować. Tutaj liczy się zdanie chyba tylko muzyków lub producenta.
Odpowiedz
(07-08-2012, 08:42 PM)Majek napisał(a): Jeżeli chodzi o proporcje poszczególnych instrumentów to spotkałem się z tak wieloma skrajnie różnymi opiniami, że ciężko o tym dyskutować. Tutaj liczy się zdanie chyba tylko muzyków lub producenta.

Posłuchaj tego, jako całości - bez gloryfikowania żadnego elementu składowego... Sam wychwycisz, co i jak, w jakich proporcjach... Musisz znaleźć pomysł na brzmienie ale jako całości.
Odpowiedz
(07-08-2012, 09:02 PM)OMSON napisał(a):
(07-08-2012, 08:42 PM)Majek napisał(a): Jeżeli chodzi o proporcje poszczególnych instrumentów to spotkałem się z tak wieloma skrajnie różnymi opiniami, że ciężko o tym dyskutować. Tutaj liczy się zdanie chyba tylko muzyków lub producenta.

Posłuchaj tego, jako całości - bez gloryfikowania żadnego elementu składowego... Sam wychwycisz, co i jak, w jakich proporcjach... Musisz znaleźć pomysł na brzmienie ale jako całości.
Oczywiście masz rację i całkowicie się z tym zgadzam. Ale i tak jest wiele produkcji nawet z najwyższej półki, które niby brzmią w całości ok, ale i tak wiele osób widziało by proporcje inaczej Smile

I nie chodzi o to, że się bronię, wręcz sam zdaję sobie sprawę z wielu ułomności jakie posiadam, ale jeszcze nie wiem co trzeba zrobić aby to poprawić. Ale i tak widzę po tych 2 sesjach jakie do tej pory zrobiłem, że się rozwijam, chociaż wieeele jeszcze przede mną.

Teraz zależy mi na zrobieniu jak największej ilości miksów, więc muszę sobie pozałatwiać jakieś sesje.

Odpowiedz
Takie tam... Krótki prosty kawałek.
http://soundcloud.com/leszekfrankowski/the-most
(01-06-2012, 11:05 AM)miklo napisał(a): Jak muzyka płynie i włos się na mosznie stroszy, to nie ważny na czym i jak szybko grasz.

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 170 gości