Nasze nagrania
(09-22-2013, 01:50 PM)Fabian napisał(a):

Status w troche innej akcji.
Nie wiem czy wklejalem. Wbrew pozorom, nie tak prosty numer!

Fabian... No nie jest prosty bo go grasz troszkę źleSmile

1. Ten numer gra się palcami inaczej nie ma tego feelingu i barwy.

2. W wersjach koncertowych pierwsze 3 dzwięki Adam Clayton często gra na strunie A. Tam nie ma żadnego glisu z H do G.

3. Głowy nie dam ale sądząc po barwie na płycie ten numer jest grany wyłącznie na strunie E. Może być też grany tak jak Ty ale pamiętaj, że tam słychać wyraźnie delikatne glisy do dźwięku d w końcówce 4tego taktu, a nie do g w trzecim.

4. Przez te glisy w złych miejscach i nieprawidłową zmianę strun tracisz płynność.
5. W tego typu sytuacjach palcowanie kwarty w dół albo należy wykonać dwoma palcami albo palec na dzwięku d powinien być tak postawiony aby prześlizgnął się na nizszą strunę bez odrywania ręki.

6. Ten numer jest prosty o ile ktoś potrafi grać równo i z tyłem oraz ma dupogodziny wysiedziane nad męczącymi ćwiczeniami z cyklu zmiany pozycji itd...

Mam nadzieję, że to jakoś pomoże.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Coraz większe ogarnięcie FL Studio - niedawna sesyjka, a zasadzie to nawet numer chyba z tego będzie. Bas to SX jazz bass (za 650ziko ale brzmi XD), gitary Cimar SG, perka sklecona na kompie. Do osłuchu online, nie trzeba ścigać.

http://www.sendspace.pl/file/0f681f7b15d...ong-i-hope
Fender Precision Bass MiJ/Spector Rex 5-->BigMuff Pi/Darkglass Vintage Overdrive/Darkglass Alpha Omega/Crybaby 105Q/EHX Steel Leather-->Ampeg STV3

Odpowiedz
(09-22-2013, 04:03 PM)reav napisał(a): Coraz większe ogarnięcie FL Studio - niedawna sesyjka, a zasadzie to nawet numer chyba z tego będzie. Bas to SX jazz bass (za 650 ale brzmi XD), gitary Cimar SG, perka sklecona na kompie. Do osłuchu online, nie trzeba ścigać.

http://www.sendspace.pl/file/0f681f7b15d...ong-i-hope

Co to tak dudni w tle co jakiś czas? To bas tak ukręcony?
Odpowiedz
Alfik: Spoko, nie siedzialem nad tym numerem, nie sprawdzalem jak gra oryginalnie. Moze i blad.
Wiem, ze slychac wyraznie te 'slajdy', jest inaczej.

Ot co, usiadlem i pyknalem, lubie U2!
Odpowiedz
http://soundcloud.com/yarzenioova/ifiaintgotu

Utwor Alicii Keys scoverowany przez Kamila Baranskiego i czytany przeze mnie proba doprawienia niskim pasmem. Elwood na pasywie przez Pandore.
Odpowiedz
Ależ ta H pięknie gra, nawet jeśli ciut nie stroi z pianemSmile Ładnie się wpasowałeś tajmowo - ja bym nie miał pojęcia jak to zagrać.
Odpowiedz
No ta H daje takiego kopa na singlu.Dalem go w blendzie troszke wiecej niz humba.W ogole trafilo sie to wioslo,jak na niskie H to wymarzone. Tajmowo sa wtopy,wolalbym widzic Kamila,bo tak to strasznie po omacku gralem,z metronmem w uchu byloby lepiej na pewno.Al dzieki za dobre slowo. Ten aranz i substytuty wybitnie mnie zainspirowaly,a z takim nagraniem na klawiszu to kazdy instrumentalista zabrzmi Michal,mozesz mi wierzyc.
Odpowiedz
Rzeczywiście grzmi Ci ten bas świetnie!
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Dzieki, ale to takze zasluga swietnego aranzu, wykonania na klawiszu no i brzmienia klawiszy. A Maruszczyk sam z siebie ladnie brzmi, jak go lepiej opanuje to bedzie takze brzmial rowno, takze na B Tongue
Odpowiedz
Pierwsze podejścia do zooma, oba brzmienia ustawione w 2-3 minuty:

http://t-shirt.home.pl/dwn/paradile.mp3
http://t-shirt.home.pl/dwn/zoom1.mp3
Odpowiedz
Imo srednio uzyteczne i strasznie targa cyfra.
Odpowiedz
te toolowe paradidle z założenia miały być na maksa przetworzone.

normalne przestery będę dziś całą próbę testował - jak przeżyją porównanie z abi/valve (które, wiem, że grają b. dobrze) to git, jak nie to efekt trafi do domu / będzie do soundów pt. wynalazek.
Odpowiedz
paradile brzmi calkiem spoko. Jak ukreciles?

Ja jestem bardzo zadowolony ze swojego B3. Nawet jezeli nie brzmi to tak dobrze jak kostki, to na koncercie i tak sie nikt nie zorientuje.
Odpowiedz
te paradidle to na intro numeru - jest to...

jakiś flanger czy phaser, ale taki jebiący mocno pasmo -> big muff dojebany na max, ale z blendem -> emulacja ampega vst z domieszanym 50/50 paką i di

Tak to chodzi na piecu, taką pierdółkę specjalnie nagrałem:

kwaaa -> zoom (bramka szumów -> odb3 -> svt) -> valve

http://t-shirt.home.pl/dwn/zoo.mp3

grane palcami. Zawsze chciałem miec jako jeden z przesterów takie już strasznie zepsute coś.
Odpowiedz
No to już fajne. Wreszcie brzmienie, ktore mozna scharakteryzowac jako groza.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 54 gości