Nasze nagrania
Bębny źle brzmią, ale to od początku było słychać. Basy najfajniejsze, wcześniej nie słyszałem żebyś tak ładnie opanował swoje tendencje peregrynacyjne.
Odpowiedz
(12-14-2016, 06:02 AM)yarzenioova napisał(a): Co do dygresji nie wiem za bardzo jak mielibyśmy wyzbyć się kopiowania jednych słuchając bez przerwy drugich, no chyba że jest lista tych których kopiować jest wartoWink

Jest różnica między inspiracją a kopiowaniem zagrywek grając je kwadratowo w przeciwieństwie do oryginału.

Słuchanie tej muzyki pozwoli Ci z czasem poczuć ich feeling, zrozumieć ducha kompozycji, to co jest pomiedzy nutami, w pauzach długościach nutek, frazowaniu... doborze brzmień interakcji pomiędzy frazami poszczególnych instrumentów, wspólnym napędzie jaki dla siebie tworzą. 
Inaczej pozostanie Ci tylko kopiowanie paternów.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(12-14-2016, 02:26 PM)Alfik napisał(a):
(12-14-2016, 06:02 AM)yarzenioova napisał(a): Co do dygresji nie wiem za bardzo jak mielibyśmy wyzbyć się kopiowania jednych słuchając bez przerwy drugich, no chyba że jest lista tych których kopiować jest wartoWink

Jest różnica między inspiracją a kopiowaniem zagrywek grając je kwadratowo w przeciwieństwie do oryginału.

Słuchanie tej muzyki pozwoli Ci z czasem poczuć ich feeling, zrozumieć ducha kompozycji, to co jest pomiedzy nutami, w pauzach długościach nutek, frazowaniu... doborze brzmień interakcji pomiędzy frazami poszczególnych instrumentów, wspólnym napędzie jaki dla siebie tworzą. 
Inaczej pozostanie Ci tylko kopiowanie paternów.

Swiete slowa.
Glowa sama generuje swoje rzeczy, dokladajac Ciebie, czyli ten X Twoj.
Odpowiedz
Dobrze, ze material z Ulic nie wyszedl na swiatlo dzienne, tam cala idea zespolu opierala sie na odtworczosci bazujacej na U2. Paru osobom sie tu podobalo i pewnie zamierzenie odtworczosci w tamtej formie nikogo nie zrazalo. Tu nie staramy sie wykonywac autoparodii, ale jak widze tak tu jest to odbierane.
Moze nazwiemy sie Red Hot Chili Peppers parody to bedzie lepszy odbior? Wink

Co do inspirowania i kopiowania zgodze sie ze sluchanie rozwija, ale efekty przynois dopiero granie i ewoluowanie stylu z czasem (nie liczac pro muzykow zakladajacych Poluznajntow czy naturalne talenty). My moze nie jestesmy wybitnie nowatorscy, ale nie taki byl nasz zamysl i moze nie jestesmy na tyle utalentowani zeby doogadzac najbardziej wyrafinowanym gustom.
Odpowiedz
I właśnie dlatego przestałem rozmawiać o muzyce w formie pisanej. Nic z tego nie wynika, niezależnie od poziomu sensu danej wypowiedzi.

Jak będziecie grzeczni to wrzucę nagranie jak "gram" slapem Wink

Z whiskey polecam Monkey Shoulder.
Odpowiedz
(12-14-2016, 06:02 AM)yarzenioova napisał(a):  no chyba że jest lista tych których kopiować jest wartoWink

ależ zapomniałem... oczywiście, że jest taka lista i 
na pierwszym miejscu jest tam zespół:













TOTO

mrhomo

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Sorki ale na to pierdzielenie już muszę odpowiedzieć bez ogródek.Jak kiedyś postanowię zostać jakimś Porcaro,Lukatherem czy Eastem nie omieszkam powiadomić forum.Póki co proszę mnie porównywać do amatorów zamiast do ludzi którzy stanowią o wielkości muzyki,nie polskiej tylko światowej. Kopiowanie Flea i RHCP powinno mi wychodzić jak miałem 16 lat,skoro robię to teraz to wiemy jak wybitną postacią się w świecie muzyki stanę wraz z zespołem niebawem. Alfik zejdź na ziemię proszę.
Odpowiedz
Ale kilkunastu lat napierdalania punka i ruchania co noc nie oszukasz, tego się nie da nauczyć
Odpowiedz
Posypuję głowę popiołemWink Tego nawet bym nie chciał takim kosztem osiągać. Te nagrania i to jak gramy wyszły naturalnie,tworzenie ciągle myśląc by czegoś nie skopiować to jakiś masochizm, jeśli tak miałbym do tego podchodzić to sprzedałbym basy.Nie mam tyle kasy na leki i specjalistówWink
Odpowiedz
(12-15-2016, 09:22 PM)Alfik napisał(a): TOTO

mrhomo

[Obrazek: MSgZL.gif]

Najnudniejszy zespół świata.
Odpowiedz
(12-16-2016, 08:49 AM)zakwas napisał(a):
(12-15-2016, 09:22 PM)Alfik napisał(a): TOTO

mrhomo

[Obrazek: MSgZL.gif]

Najnudniejszy zespół świata.

To prawda.
Odpowiedz
(12-16-2016, 08:49 AM)zakwas napisał(a):
(12-15-2016, 09:22 PM)Alfik napisał(a): TOTO

mrhomo

[Obrazek: MSgZL.gif]

Najnudniejszy zespół świata.

no ale jakto... bosze ci co sie znajom mówili przeciesz, że TOTO jest najzajebistrze na świecie  

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(12-16-2016, 12:00 PM)Alfik napisał(a):
(12-16-2016, 08:49 AM)zakwas napisał(a):
(12-15-2016, 09:22 PM)Alfik napisał(a): TOTO

mrhomo

[Obrazek: MSgZL.gif]

Najnudniejszy zespół świata.

no ale jakto... bosze ci co sie znajom mówili przeciesz, że TOTO jest najzajebistrze na świecie  

Wolę się nie znać i nie nudzić. mrgreen
Odpowiedz
A co ma Toto wspólnego z nagraniami Igora? Tego nie wie nikt.

edit: pierdolenieWink
Odpowiedz
(12-16-2016, 02:26 PM)groza napisał(a): A co ma Toto wspólnego z nagraniami Igora? Tego nie wie nikt.
Nic, po prostu mam uczulenie jak hipster na gluten. Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 19 gości