Nasze nagrania
Cała sekcja w bridżu była akurat moim pomysłem, łącznie z tym, jak ma grać hi-hat Big Grin
Odpowiedz
znaczy chodzi mi o krasz czy co to tam gra w tych małych przejściach nie o ten końcowy. Końcowy też spoko bo wchodzi w momencie gdy główny riff zaczyna się zbyt monotonny robić
Odpowiedz
(09-10-2017, 09:04 PM)groza napisał(a):

Rozkminiam Strymony i octamizera. Świetna sprawa, dają grać basowi.

fajne

(09-11-2017, 05:18 PM)Basstard napisał(a):
(09-10-2017, 03:52 PM)quniq napisał(a): No to i ja się pochwalę. Epka mojego zespołu. Zapraszam do składania gratulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=HBSa1KPG...9_X1b_X985

Buja! Nie jestem fanem wokalu, ale warstwa instrumentalna groovi jak trza.

Tymczasem w kwestii Amaze są nowe wrzuty. I logo. Okładka też jest ale jednak jeszcze jest nie do rozpowszechniania Wink

Tym razem 7/8 i nakurwianie kochą.


7/4 raczej... ale za to numer bardzo fajny

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(09-11-2017, 07:13 PM)MrPapaBear napisał(a): znaczy chodzi mi o krasz czy co to tam gra w tych małych przejściach nie o ten końcowy. Końcowy też spoko bo wchodzi w momencie gdy główny riff zaczyna się zbyt monotonny robić

A, w tych przejściach bębny to w 100% pomysł Piątka. Szkoda, że odszedł zaraz po nagraniach (z bardzo osobistych powodów, które rozumiem) Sad

(09-11-2017, 09:11 PM)Alfik napisał(a):
(09-11-2017, 05:18 PM)Basstard napisał(a): Tym razem 7/8 i nakurwianie kochą.


7/4 raczej... ale za to numer bardzo fajny

Mosz recht.
Odpowiedz
(09-10-2017, 03:52 PM)quniq napisał(a): No to i ja się pochwalę. Epka mojego zespołu. Zapraszam do składania gratulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=HBSa1KPG...9_X1b_X985

Muzycznie bardzo fajnie, pograłbym chętnie coś takiego Smile
Coś mi w w wokalu nie leży, nie wiem czy za głośno ciut w miksie czy za dużo vibrato.

(09-10-2017, 09:04 PM)groza napisał(a):

Rozkminiam Strymony i octamizera. Świetna sprawa, dają grać basowi.

Za każdym razem jak słucham twoich nagrań, to stwierdzam że muszę siedzieć przy graniu kostką żeby mi tak wychodziło.

(09-11-2017, 05:18 PM)Basstard napisał(a):
(09-10-2017, 03:52 PM)quniq napisał(a): No to i ja się pochwalę. Epka mojego zespołu. Zapraszam do składania gratulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=HBSa1KPG...9_X1b_X985

Buja! Nie jestem fanem wokalu, ale warstwa instrumentalna groovi jak trza.

Tymczasem w kwestii Amaze są nowe wrzuty. I logo. Okładka też jest ale jednak jeszcze jest nie do rozpowszechniania Wink

Tym razem 7/8 i nakurwianie kochą.


Lepsze niż poprzednie Big Grin
Odpowiedz
Od miesiąca nie grałem kostką, poza próbami które miałem no ze trzy - siedzę i napierdalam teen town w sumie tylko. To co Pan słyszy to efekt pół roku pracy w 2011 roku i potem grania na próbach - przy twoim poziomie możesz spokojnie to zrobić połowę szybciej. To dosłownie trzy rzeczy które trzeba opanować (ruch naprzemienny 16tkowy, tłumienie lewa/prawa łapa i kontrola machania nadgarstek/przedramię). Granie palcami jest dużo bardziej rozbudowane a tutaj wyprzedasz mnie o parę lat już.
Odpowiedz
(09-12-2017, 06:30 AM)Basstard napisał(a):
(09-11-2017, 07:13 PM)MrPapaBear napisał(a): znaczy chodzi mi o krasz czy co to tam gra w tych małych przejściach nie o ten końcowy. Końcowy też spoko bo wchodzi w momencie gdy główny riff zaczyna się zbyt monotonny robić

A, w tych przejściach bębny to w 100% pomysł Piątka. Szkoda, że odszedł zaraz po nagraniach (z bardzo osobistych powodów, które rozumiem) Sad

W sumie przesłuchałem jeszcze raz i gdyby klawiszowiec nie tłukł tych 4 dźwięków w kółko tak samo tylko jakąś wariację zrobił raz na jakiś czas to by się tak nie dłużyło. A tak kawałek 3 minuty i monotonny się szybko robi
Odpowiedz


Nie wiem jak to zagram na żywo, ale cóż.
Odpowiedz
I kolejne:



Bas nie był potrzebny kompletnie, to zagrałem se melodyjkę.
Odpowiedz
(09-18-2017, 07:52 AM)groza napisał(a): I kolejne:



Bas nie był potrzebny kompletnie, to zagrałem se melodyjkę.

Odpowiedz
A gdzie tam, temat z knight ridera zmieszany z trzecią płytą portishead Tongue
Odpowiedz
Albo soundtrack do Maxa Payne
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
Arp nie do końca strojący to ma dosyć głęboko ugruntowaną tradycję Tongue
Odpowiedz
Video 
nowe od Bulgotów Smile

Odpowiedz
https://soundcloud.com/siberianhusky-1/o...-mellotron

Melodyjka od Muse zagrana na rytmie Optigana i wibrafonie mellotronowym. Rozlazłe, brudne, zadymione, ale z klimatem. Smile
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 59 gości