12-01-2010, 07:21 PM
Witajcie, interesuje mnie ten wzmacniacz Gallien-Krueger 1001 RBII, czy ktoś miał może styczność z tym sprzętem, i może coś napisać na ten temat ? Jak z brzmieniem, awaryjnością, ogólne wrażenia ?
Gallien-Krueger 1001 RBII szukam opinii
|
12-01-2010, 07:21 PM
Witajcie, interesuje mnie ten wzmacniacz Gallien-Krueger 1001 RBII, czy ktoś miał może styczność z tym sprzętem, i może coś napisać na ten temat ? Jak z brzmieniem, awaryjnością, ogólne wrażenia ?
12-01-2010, 07:46 PM
Miałem sporo czasu tegoż headziora...
brzmienie - no qwa, jest potęga w tej wersji - moc jak dla mnie zbyt duża aby można było wykorzystać jego potencjał (brzmieniowy również)... Awaryjność - oprócz zakurzenia się i wyczyszczenia go odkurzaczem ingerencji przez ponad rok - brak
...mO_Om...
Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
12-01-2010, 07:51 PM
(12-01-2010, 07:46 PM)SUVV napisał(a): Miałem sporo czasu tegoż headziora...Widzę w twoim podpisie, że masz Markbassa Rockera, mógłbyś napisać co było powodem zmiany, i jeśli możesz to jakoś porównać te heady ?
12-01-2010, 07:56 PM
Moje opinie są zwykle dość agresywne...
Jeśli chodzi o brzmienie to bułowaty miękki dół i plastikowa góra czyli typowy G&K. Brzmienie tranzystorowo miękko sterylno bezpłciowe - do rocka nie polecam do popu i jazzu w kategorii sterylnych są szlachetniejsze np. Markbass, Epifani itd IMO nawet EBS brzmi lepiej. Dla Mnie G&K to najgorzej brzmiące z markowych drogich wzmacniaczy Poza tym wzmacniacz dość niezawodny, niezła końcówka mocy. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
12-01-2010, 08:11 PM
(12-01-2010, 07:56 PM)Alfik napisał(a): Moje opinie są zwykle dość agresywne... A jak na przykład do tego wszystkiego mają się SWR SM 500 i Markbass TA501 ? planuje sobie zakupić coś do bluesa/delikatnego rocka
W moim przypadku decydującym powodem zmiany były gabaryty.
Nie jestem aż tak skrajnie nastawiony jak Alfik. Nie mogę się zgodzić z opinią sterylności i bezpłciowości GK. Raczej pokusiłbym się o stwierdzenie "charakterystyczna czytelność" Dla mnie GK jest... hmm... no, brzmienie ma "nosowe" - inaczej nie potrafię opisać. Dół ma twardy. Dla mnie EBS nie jest sterylny... on już jest syczący i wiercący dziurę we łbie. Markbass, SWR i Epi - 100% zgodności.
...mO_Om...
Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
12-01-2010, 10:23 PM
(12-01-2010, 07:56 PM)Alfik napisał(a): Moje opinie są zwykle dość agresywne...
12-01-2010, 10:25 PM
co do opini Alfika -zgadzam się w dużej części (zdziwieni? ) Tj dość trafnie opisany charakter brzmienia
FEnDER SRENDER!
12-01-2010, 10:37 PM
Mam GK dosyć krótko, ale z moich doświadczeń:
- mi siedzi doskonale w rocku,funku,rapie - nawet jak nie jest jakoś specjalnie rozkręcony. - dół ma taki fajny - zbity (nawet na bardzo kiepawej 15' asha) - górkę raczej trochę obcinam także co do jej ew. sztuczności nie mogę się wypowiedzieć - ma jaja generalnie - selektywności też nie brakuje z minusów, to jak go kupowałem to nie zdawałem sobie sprawy z tego, że tak głośno go trzeba ustawiać żeby się "wkurwił" - ale nie przeszkadza mi to, bo ta hi-fi charakterystyka mi się podoba (jakbyś chciał rock'a grać na GK to lepszy byłby może 700rb albo 800rb). Pozatym ma o dwie gałki za dużo Ale generalnie, najlepiej kup sobie Walter'a woods'a. pozdr
Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
12-02-2010, 09:34 AM
Miałem GK (SUVV'owego), i miałem go dość krótko. Mocy to on ma tyle, że do niczego ona mi się nie przydawała. 700W to o wiele za dużo, żeby żarł jak potrzeba. Ogólnie, jeśli GK to najlepiej 700RBII, a jeszcze lepiej 800RB. Choć po krótkim powrocie do korzeni full tranzystorów wolę hybrydy. 1001 za bardzo sterylny (za to cholernie szybki). Może przy nagrywaniu ssie, ale do grania koncertów i prób na moje ucho sprawował się przyzwoicie, poza tą mocą.
12-02-2010, 09:37 AM
OK a w takim razie może ktoś napisać coś na temat tych dwóch wzmacniaczy
SWR SM 500 i Markbass TA501 ?
12-02-2010, 09:40 AM
jakby co w Kościanie jest jeden sm500 do ogrania
Have no power in your cock?
www.facebook.com/manufunktura
You will find it in funk-rock!
12-02-2010, 10:19 AM
swr-y to doskonaly strzal milordzie
12-02-2010, 06:38 PM
Do blues/rocka: może zastanów się jeszcze nad SVT3PRO? Na pewno się na nim nie zwiedziesz. Miałem 3PRO, później kilka innych wzmaków i na koniec wróciłem znów do 3PRO. Długo nie zamierzam nic robić w tej materii, tj zmianie head'a (no może na 2PRO, ale to za srylion lat)
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|