próbki waszych basów
[Obrazek: 51038029.jpg]
Odpowiedz
memy z waszych basów

mrgreen
Odpowiedz
Big Grin Piekne.
Btw Sad w tonemax na aktywie swietny.Brzmi jak nalezy.Z tone min traci mase charakteru.
Xotic ma srodek jakiego nie lubie,ja go wycinam rozlaczaniem cewek u siebie,tutaj chyba sie tak nie udaje do konca,bo ciagle on tam siedzi.Nie dla mnie bas,a Sad jak najbardziej.
Odpowiedz
Rick od Mroka na flatach Smile

https://soundcloud.com/siberianhusky-1/rick-flat-bridge
https://soundcloud.com/siberianhusky-1/rick-flat-neck
https://soundcloud.com/siberianhusky-1/rick-flat-both

Wpięty prosto w linię, zero korekcji
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
mrgreen mrgreen mrgreen

obserwacja:
Niestety najwięcej w tym równaniu imho pierdoli soundcloud, wrzucę jutro na jakiś storydź WAVy, tam to brzmi dużo lepiej niż już wrzucone.

yarzeniooova:
Mi się podoba ten środek w nim właśnie, jedyny mój bas z takim mrgreen

A, Xotic nagrywany "w stół" brzmi mniej więcej tak (tylko tu jak słusznie Fabian zauważył jest trochę za bardzo schowany)
https://www.dropbox.com/s/dhpgzq92iw3u9a...20Rain.mp3

EDIT:
No i mistrz Pendo:
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
Swoją drogą to wszystko w tej naszej bazie brzmi jak skywaye, nie czuje się gorszy. mrgreen
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
Trza zrobić test Skajłeja i prównać Wink
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
https://www.dropbox.com/s/ybix6bzg83ecyx...zystor.rar

jesli ktos jest ciekawy w roznicy przetwarzania dolu przez lampy i tranzsotry - to jest tam porownanie ashdowna abm, orangea ad200 i sound city b120 - w tej samej salce, na tej samej paczce, na tym samym basie i na tych samych strunach (tyle, ze na przestrzeni prawie roku). raz bas jest glosniej, raz ciszej - ale myslcie czestotliwosciami.

tranzystor nie ma dolu, bo taka jest jego charakterystyka mocy w zaleznosci oporu glosnika w konretnym pasmie przenoszenia. moc w tranzystorach jest odwrotnie proporcjonalna do oporu glosnika, natomiast w przy koncowce lampowej jest wprost do niej proporcjonalna. i dlatego 100w lampy jest rownie glosne co moj abm ktory ma 575w.

[Obrazek: a14_vs_speaker-vdp.gif]

[Obrazek: a14_vs_speaker-cdp.gif]



jesli ktos lubi perspecto to ma bonus, bo to sa jakies pierwsze zgrania utworow, ktore sobie akurat wyrzezbilismy i nagrylismy, zeby nie zapomniec - spotykamy sie raz na 2-3 miechyBig Grin


ps. gram chujowo i ciagle myle czesci, wiem hehe.
Odpowiedz
No kłóciłbym się czy Acoustic 220 puszczony w kolumnę 410 Edena albo mój obecny AMP BH420 testowany na HLF 610 nie ma dołu. Całe szczęście że kompletnie nie rozumiem tych wykresów, dłużej i szczęśliwiej pożyję.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
Brzmi jak skyway.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
Ja bym chetnie zobaczyl taki wykres z mojego Taurusa rozkreconego na udawanie lampy,ale prawdopodobnie fizyki sie nie przeskoczy.Mocno roznie brzmia wszystkie te kawalki,wiec trudno o jakas miarodajna ocene to be honest.Mnie sie wlasciwie wszystko podobalo,ze wskazaniem na utwora z filmiku.
Odpowiedz
(06-16-2014, 10:07 AM)paka napisał(a): moc w tranzystorach jest odwrotnie proporcjonalna do oporu glosnika, natomiast w przy koncowce lampowej jest wprost do niej proporcjonalna. i dlatego 100w lampy jest rownie glosne co moj abm ktory ma 575w.

Ta, jassne. Wszyscy wiemy, że tak jak podłączenie dwukrotnie większej impedancji do wzmacniacza tranzystorowego redukuje jego moc o mniej więcej połowę, tak w lampowej końcówce odwrotnie - jak zamiast 4r się podłączy 16, to mamy z setki marszala spoko 400W Wink

Generalnie - racja, trochę tak, ale i trochę inaczej, a rysunki a zwłaszcza liczby - niestety małego kazia.

http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
(06-16-2014, 11:23 AM)obserwacja napisał(a): No kłóciłbym się czy Acoustic 220 puszczony w kolumnę 410 Edena albo mój obecny AMP BH420 testowany na HLF 610 nie ma dołu. Całe szczęście że kompletnie nie rozumiem tych wykresów, dłużej i szczęśliwiej pożyję.

no oczywiście, że ma - ale lampa miałaby go znacznie więcejSmile

sam rok temu na basturbacjach gralem na acou 220 i bardzo mi sie spodobal wlasnie przez to, ze ma zajebisty dol. na tych basturbachach podlaczalismy acou 220 pod lodowke, a zaraz potem v4-b - troche nie ma porownania jesli chodzi o dolne pasmo. takie nagrania z jednego mikrofonu splaszczaja roznice, ale polecam odczucie tego na swojej skorze.

nie zmienia to jednak faktu, ze jesli ktos swoim graniem wykracza poza wypelnianie dolnego pasma w zespole, to tranzystor moze sprawdzic sie lepiej. ja jednak gesto grać nie potrafie, poza tym nie lubie. u mnie w kapeli bas nie jest instrumentem solowym w zadnym calu i w takim rockowym graniu wzmacniacz lampowy sprawdza sie znacznie lepiej niz tranzystor. przynajmniej moim zdaniemWink


przemak - jasne, ze te wykresy to uproszczenie. ale tego tekstu o podlaczaniu 4 -> 16 i 400w nie rozumiem.
Odpowiedz
Ja tu słyszę rożne wzmaki i rożne brzmienia, imho bardziej na różnice wpływa to ze to są rożne wzmaki :p
Odpowiedz
Paka piszesz,że w lampie moc jest wprost proporcjonalna do impedancji głośnika,czyli jak przy 4ohm jest 100w,to przy 16 będzie 400...chyba coś nie takWink...bo brzmi jakbyś odkrył perpetum mobile...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości