03-20-2015, 03:26 PM
(03-20-2015, 03:23 PM)zakwas napisał(a): Jak nie precel, to akustyk:
https://soundcloud.com/zakwasny/tanglewo...tab1-ce-xb
Świeżutkie Ernie Balle nawleczone, aż uszy krwawią.
mało basu w tym basu
obrazki się zesrały.
|
próbki waszych basów
|
|
03-20-2015, 03:26 PM
(03-20-2015, 03:23 PM)zakwas napisał(a): Jak nie precel, to akustyk: mało basu w tym basu
obrazki się zesrały.
03-20-2015, 03:36 PM
Bo to na górnych strunach grane i do tego mało delikatnie, ale nie bój żaby, dudni w dole jak potrzeba.
03-26-2015, 10:27 PM
https://soundcloud.com/siberianhusky-1/skrzypcowa
Moje wymarzone brzmienie odkąd pamiętam. Buła i ciepełko
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
03-26-2015, 10:40 PM
(03-20-2015, 03:23 PM)zakwas napisał(a): Jak nie precel, to akustyk:
03-27-2015, 08:36 AM
(03-26-2015, 10:40 PM)Kempes napisał(a):(03-20-2015, 03:23 PM)zakwas napisał(a): Jak nie precel, to akustyk: Rozbrajający gif Btw Bardzo ładnie i czysto się nagrał ten akustyk. To przez ten interfejs co go niedawno kupiliście panie zakwas?
03-27-2015, 06:52 PM
(03-26-2015, 10:27 PM)Husky napisał(a): https://soundcloud.com/siberianhusky-1/skrzypcowa bardzo fajne brzmienie. a motyw to "la femme d'argent"? W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
03-28-2015, 12:11 AM
(03-27-2015, 06:52 PM)zwinny napisał(a):(03-26-2015, 10:27 PM)Husky napisał(a): https://soundcloud.com/siberianhusky-1/skrzypcowa Dzięki Dokładnie tak.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Próbowałem wyciągnąć z Rickenbackera taki sound jaki to słychać u McCartneya na Sgt Peppers albo Magical Mystery Tour, kombinowałem na wszelkie sposoby poprzez flaty, kompresory i inne pierdoły ale w żadnym wypadku nawet nie zbliżyłem się do takiego brzmienia.
------------------------- Hofner mnie totalnie zaskoczył. Pięknie się odzywa już po wpięciu w linię.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
04-02-2015, 06:57 AM
Póki co MM mnie przerasta:
https://t-shirt.iai-shop.com/data/includ...a/emem.mp3 Dziś kupię prawdziwe struny - sitów nie znoszę tak manualnie jak i brzmieniowo. Poza tym jestem zadowolony - zobaczymy jak na próbie wypadnie w porównaniu z patriotem.
04-03-2015, 10:50 AM
(04-02-2015, 06:57 AM)groza napisał(a): Póki co MM mnie przerasta: Wszystko fajnie tylko puki co mało dołu tzn podstawy i pierwszej harmonicznej - tak jak by miał filtr górnoprzepustowy włączony. Nie mówię tutaj o ilości, ale o samej zawartości tego pasma. Nie bardzo jest z czego ciągnąć jakimś EQ, bo rozfazuje się sygnał i tylko muł dojdzie. Winny może być setup lub struny (dadario mogą być też zbyt sztywne) lub też sama basówka - choć nie sądzę. Inna sprawa to to, że jak chce się mieć solidną podstawę w dole na MM to trzeba grać bardzo delikatnie . 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
04-03-2015, 10:55 AM
Przez ostatnie półtora tygodnia grałem sporo na MM i muszę przyznać, że w muzie, którą gram zarobkowo, siedzi to bardzo fajnie. Choć nadal wolę Alembica
04-03-2015, 11:00 AM
(03-20-2015, 03:23 PM)zakwas napisał(a): Jak nie precel, to akustyk: Czuć piach w nozdrzach.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
(04-03-2015, 10:50 AM)Alfik napisał(a): Wszystko fajnie tylko puki co mało dołu tzn podstawy i pierwszej harmonicznej - tak jak by miał filtr górnoprzepustowy włączony. Nie mówię tutaj o ilości, ale o samej zawartości tego pasma. Nie bardzo jest z czego ciągnąć jakimś EQ, bo rozfazuje się sygnał i tylko muł dojdzie. Jop. SIT to zło - nie rozumiem dlaczego ale te struny mają mega wąskie pasmo - sprawdzałem na wielu instrumentach i po założeniu prawdziwych strun (przekład polski - daddario) bas zyskiwał +6 do brzmienia. Zawsze jak je mam muszę na próbie dodawać dołu na piecu. Inna sprawa, że przy akcji pt 1 - 1,5mm to dużo dołu bez wspomagania ma raczej tylko jazz bass. (04-03-2015, 10:50 AM)Alfik napisał(a): Inna sprawa to to, że jak chce się mieć solidną podstawę w dole na MM to trzeba grać bardzo delikatnie. Zgadza się. Dotyczy też grania kostką. |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|