próbki waszych basów
Taka mała próbka G&La. Wszystko w trybie serial, pasyw, bez kręcenia gałami cut tone. Po kolei humb gryfowy, potem obydwa, na koniec mostkowy. Gram dosłownie raz na miesiąc (kompletny brak czasu ostatnio), więc sorencje za wszelakie braki.

Bas wpięty w ESI UGM96, tam lekka kompresja. Żadnego EQ, efektu itp. Direct.

http://mikloo.wrzuta.pl/audio/5fQXM6fX4Oj/palec-serial

Aha - struny dAddario 45-100. Mam je od wakacji chyba. Nie odświeżane.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
http://www.sendspace.com/file/6q4rbr
mój nexus nagrany przez poda xt live (czysty) i przepuszczony przez symulację ampega svt + lodówki 8x10' (vst ampeg svx), gitarka to crafter convoy dx - którego mi się po taniości ostatnio udało kupić (przez amplitube 2).
nierówno w chuj, ale musiałem na szybko to załatwić Smile
http://www.spiral.pl kapela
http://fb.com/liquidlegs solowo
SPRZEDAM:
EBS Classic 450
line6 POD XT live
+ case
Odpowiedz
(12-10-2010, 09:06 AM)miklo napisał(a): Taka mała próbka G&La. Wszystko w trybie serial, pasyw, bez kręcenia gałami cut tone. Po kolei humb gryfowy, potem obydwa, na koniec mostkowy. Gram dosłownie raz na miesiąc (kompletny brak czasu ostatnio), więc sorencje za wszelakie braki.

Bas wpięty w ESI UGM96, tam lekka kompresja. Żadnego EQ, efektu itp. Direct.

http://mikloo.wrzuta.pl/audio/5fQXM6fX4Oj/palec-serial

Aha - struny dAddario 45-100. Mam je od wakacji chyba. Nie odświeżane.

przekonałeś mnie do G&L Emotka_2403
Odpowiedz
(12-10-2010, 09:06 AM)miklo napisał(a): Taka mała próbka G&La. Wszystko w trybie serial, pasyw, bez kręcenia gałami cut tone. Po kolei humb gryfowy, potem obydwa, na koniec mostkowy. Gram dosłownie raz na miesiąc (kompletny brak czasu ostatnio), więc sorencje za wszelakie braki.

Bas wpięty w ESI UGM96, tam lekka kompresja. Żadnego EQ, efektu itp. Direct.

http://mikloo.wrzuta.pl/audio/5fQXM6fX4Oj/palec-serial

Aha - struny dAddario 45-100. Mam je od wakacji chyba. Nie odświeżane.


graj kurde wiecej... życie ucieka
a bass brzmi tak jak powinien mięso i czytelność jest Smile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
@hennoh: Ograj go jeszcze na żywca. Może Ci nie przypasić gryf, albo Ci inaczej zabrzmi ;-)

@Alfik: Staram się, ale... 4 dzieci, własna działalność + pomoc żonie w rozkręceniu jej działalności i czasu zero. Ale poprawię się Big Grin Na pewno nie będzie tak, jak ponad 10 lat temu, kiedy nawet i 12 godzin dziennie potrafiłem łupać Sad
Gram na nerwach.
Odpowiedz
miklo:
Mega sprawa. Brzmienie potężne, jakiegoś rockowego projekta rób i odpalaj. Tylko graj więcej. Jest na czym.
Odpowiedz
miklo, zajebiaszczo Ci brzmi spod mostka Smile tam jest bliżej niż w MM?

Odpowiedz
SR z EH Q-tronem
figura off i on
http://wahrocker.wrzuta.pl/audio/949lGr7...r_envelope
Odpowiedz
@yarzenioova: Kiedyś tak zrobię mrgreen

@macius: Tak - humb jest blisko mostka. Widać to na focie:
[Obrazek: 42761957.jpg]

Ważne jest też, w którym miejscu się struny szarpie. Przy gryfowym i obydwu palce miałem nad gryfowym (lubię takie brzmienie nieco zbasowione, z innym atakiem), przy mostkowym gram nad nim właśnie.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
To może ja coś zapodam.

Tak nagrane na szybko bez żadnych efektów i korekcji.
Chyba trochę przesadziłem z akcją strun, bo dzwonią o progi, lubię kiedy struny są nisko.

Sandberg Basic Ken Taylor 5 na starych DR-ach (po jednym gotowaniu)

http://b3r3c.wrzuta.pl/audio/6UKowh10weX/sandberg

Odpowiedz
berec, fajnie to brzmi nawet Smile nagraj coś z mocniejszym atakiem Smile

Odpowiedz
@wahrocker: Na czysto Ci świetnie gada ten SR. Z efektem też fajnie, ale czysty mi zjeżył mosznę.

@Berec: Fajnie gada ten KenTaylor, ale faktycznie za bardzo dzwonisz o progi Big Grin Inaczej atakuj ;-)
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Najpierw jednak trochę podniosę struny bo teraz prawie leżą na podstrunnicy Smile
Odpowiedz
Tu mój GMR (któremu Hartke zabił muła swoim kartonem mrgreen )
Świeżo po zmianie strun, Gmr Bassforce classic -> Mec (single oznaczone Dynamic Correction, równolegle) -> Emu 1820. Zero korekcji, próbka pasyw i aktyw:

Pasyw: http://paluch11998866.wrzuta.pl/audio/435hyrrN30J/pasyw
Aktyw: http://paluch11998866.wrzuta.pl/audio/93T5BZ4fGil/aktyw

Nagrywane na kacu, proszę o opinie dot. barwy, brzmienia itp. Emotka_2755
Odpowiedz
(12-11-2010, 08:42 PM)miklo napisał(a): @wahrocker: Na czysto Ci świetnie gada ten SR. Z efektem też fajnie, ale czysty mi zjeżył mosznę.

@Berec: Fajnie gada ten KenTaylor, ale faktycznie za bardzo dzwonisz o progi Big Grin Inaczej atakuj ;-)

słuchając Twoich próbek GL przypomniałem sobie o SR Wink
trochę za mocno mu górkę skręciłem chyba
może w tygodniu nagram GL L-2000 Series-E

(12-11-2010, 10:19 PM)paluch1986 napisał(a): Tu mój GMR (któremu Hartke zabił muła swoim kartonem mrgreen )
Świeżo po zmianie strun, Gmr Bassforce classic -> Mec (single oznaczone Dynamic Correction, równolegle) -> Emu 1820. Zero korekcji, próbka pasyw i aktyw:

Pasyw: http://paluch11998866.wrzuta.pl/audio/435hyrrN30J/pasyw
Aktyw: http://paluch11998866.wrzuta.pl/audio/93T5BZ4fGil/aktyw

Nagrywane na kacu, proszę o opinie dot. barwy, brzmienia itp. Emotka_2755

pasiv +
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości