SWR SM900 – mój długoletni wzmacniacz przerobiony pod kątem pracy w studio. Nagrał kilkanaście płyt.
Modyfikacje:
• Przelutowane okablowanie i zlikwidowanie wszystkich pętli mas
• Przerobiony układ Arual Enhancer zamiast drastycznie wycinać środek w okolicach 200Hz łagodnie podbija skraje pasma na 40Hz i 4kHz jak w preampie Sadowskiego. W przeciwieństwie do oryginalnego układu w pozycji na 0 gra płasko (oryginalny wycina 200Hz o 9dB)
• Dużo wydajniejszy zasilacz układów wewnętrznych pracujący z nieco wyższym napięciem (większy kop, mniejsze szumy)
• Wymienione wszystkie wzmacniacze operacyjne na HiEndowe firmy BurrBrown i Analog Devices – stosowane w sprzęcie masteringowym.
• Wymienione kondensatory w końcówce mocy na dużo pojemniejsze I szybsze – odczuwalnie więcej mięsa i definicji w dole
• Dorobiony drugi DI transformatorowy na vintageowym transformatorze firmy Siemens WSW
• Dodatkowe wyjście line Out do kaskadowego łączenia z drugim wzmacniaczem i wyjście z regulowanym podcięciem dołu sterowane footswitchem.
• Pętla efektów sterowana footswitchem.
• Poprawiona jakość Direct Out
• Wszystkie Di Out mają dorobione przełączniki polaryzacji
• Lampa Groove Tubes ECC83S
Cena 4000 pln.
Interesuje mnie zamiana na Kolumnę Ampeg 810AV.
Modyfikacje:
• Przelutowane okablowanie i zlikwidowanie wszystkich pętli mas
• Przerobiony układ Arual Enhancer zamiast drastycznie wycinać środek w okolicach 200Hz łagodnie podbija skraje pasma na 40Hz i 4kHz jak w preampie Sadowskiego. W przeciwieństwie do oryginalnego układu w pozycji na 0 gra płasko (oryginalny wycina 200Hz o 9dB)
• Dużo wydajniejszy zasilacz układów wewnętrznych pracujący z nieco wyższym napięciem (większy kop, mniejsze szumy)
• Wymienione wszystkie wzmacniacze operacyjne na HiEndowe firmy BurrBrown i Analog Devices – stosowane w sprzęcie masteringowym.
• Wymienione kondensatory w końcówce mocy na dużo pojemniejsze I szybsze – odczuwalnie więcej mięsa i definicji w dole
• Dorobiony drugi DI transformatorowy na vintageowym transformatorze firmy Siemens WSW
• Dodatkowe wyjście line Out do kaskadowego łączenia z drugim wzmacniaczem i wyjście z regulowanym podcięciem dołu sterowane footswitchem.
• Pętla efektów sterowana footswitchem.
• Poprawiona jakość Direct Out
• Wszystkie Di Out mają dorobione przełączniki polaryzacji
• Lampa Groove Tubes ECC83S
Cena 4000 pln.
Interesuje mnie zamiana na Kolumnę Ampeg 810AV.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor