02-19-2013, 12:22 PM
Czy to ma dodawać oktawę w górze i ją przesterowywać?
[split] fuzzy i nie tylko - by Pinio
|
02-19-2013, 12:22 PM
Czy to ma dodawać oktawę w górze i ją przesterowywać?
02-19-2013, 12:23 PM
02-19-2013, 01:42 PM
Dodana gałka to jest volume czystego. Prztyczek na górze za to przełącza przesterowany sygnał pomiędzy oryginałem, a odwróconym w fazie.
Przester to octa-fuzz. Coś w stylu Green Ringer, Fender Blender (w oryginale) czy jeszcze parę innych. Rozkręcony na max robi totalną rozpierduchę i poszarpany kwadrat z poczciwej sinusoidy. Słuchając samego przesteru można tego nie zauważyć, ale w pewnych ustawieniach, sygnał przesterowany jest rozfazowany. Nie próbowałem nagrywać czy inaczej tego sprawdzać - wierzę Błażejowi na słowo. Po odwróceniu fazy przesteru (czysty zostaje 1:1), robią się różne dziwne rzeczy. Mam nadzieję, że właściciel objaśni nam fachowo jakie tam procesy zachodzą, a może i nawet zaprezentuje jakieś próbki Co tam się dzieje...
Pozdrawiam
http://www.belhavenmetal.com/ https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578 http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt
02-20-2013, 07:07 AM
https://www.dropbox.com/s/m0e3895e1m4ddz4/bufor.mp3
Wzium-bzium-bu z volume pedal'em i fuzzem po rehabilitacji Pinia
02-21-2013, 12:05 PM
(02-19-2013, 01:42 PM)pinio napisał(a): Dodana gałka to jest volume czystego. Prztyczek na górze za to przełącza przesterowany sygnał pomiędzy oryginałem, a odwróconym w fazie. Czekam niecierpliwie bedzie glosno!!! 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
02-21-2013, 06:06 PM
(02-20-2013, 07:07 AM)Maciejeq napisał(a): https://www.dropbox.com/s/m0e3895e1m4ddz4/bufor.mp3 oddawaj wszystko
Jabłanica (bułg.: Община Ябланица) − gmina w środkowej Bułgarii. Populacja wynosi 6600 mieszkańców.
blue colander stompboxes
02-22-2013, 10:20 AM
A jak wygląda sprawa podróżującego efektu?
02-22-2013, 01:09 PM
Sprawa wygląda tak, że miał go już Yacoob i Zakwas. Spodziweali się czegoś chyba innego w charakterze. Od razu mówię, że to coś w tym stylu http://basscity.eu/thread-964-post-29930...#pid299303
Zwrócili również uwagę na małą głośność ogólną efektu. Jest nieco ponad tym co mamy z wiosła. Założyłem, żę przester nie będzie służył jako dopalacz a ubarwiacz i jego głośność ze względu na charakter brzmienia trzeba nawet ściszyć żeby nie zagłuszać gitar. Jak się okazuje ludzie lubią jak można dać sporo vol i grać "a teraz k..a refren" W związku z tym poprawię nieznacznie głośność na wyjściu i w poniedziałek ślę efekt gdzie trzeba. Od razu mówię, że nie jest to szklano pierdzący overdrive ani synthowy kwadratowy fuzz i sam brzmi dość specyficznie. Jak ktoś chce się wypisać z listy to roszę o info Z kolei znajomy basista, który nie ma tu konta zamówił u mnie ten drajw, ale bez korekcji barwy :] Sam gryzący środek.
Pozdrawiam
http://www.belhavenmetal.com/ https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578 http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt
02-22-2013, 01:11 PM
ale to bardzo fajnie brzmi! są songi gdzie mialbym go odpalonego caly czas...
Tommi napisał(a): Melanż, laski, kąpiel w kasie Brylant napisał(a): Jak człowiek dojrzeje, to wie ze poza vol mu nic więcej nie potrzebaaktualnie: https://moontoy.bandcamp.com dawniej: http://muhuisland.bandcamp.com
Słuchając tego, co najczęściej wrzucacie w "Przykłady zajebistego brzmienia" to 90% lubi włśsnie taką szklankę, a ja celowo tak uformowałem korekcję, żeby nie waliło ani siarą ani szklanką. Za do ma zapas dołu nawet bez blendu w pozycji pozycji słicza z włączoną gałką tone, a żre samym środkiem z tone na off.
PS. zapraszam zadowolonych i tych nie, do dzielenia się opiniami z ogrywanych gratów, w których maczałem lutownicę
Pozdrawiam
http://www.belhavenmetal.com/ https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578 http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt
02-22-2013, 01:44 PM
Ja jestem raczej przeciwnikiem takiej szklanki, więc niecierpliwie czekam aż dostanę ten efekt w swoje łapy i sprawdzę na próbie
02-22-2013, 01:45 PM
Pinio, a jak tam paraloopery i bufferbox?
02-22-2013, 05:34 PM
transformatorowy gainstage?
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
02-22-2013, 10:09 PM
Herp wiem, że już bys chciał. Działam nieustannie.
Burn, rozwin swą myśl.
Pozdrawiam
http://www.belhavenmetal.com/ https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578 http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt
02-23-2013, 07:59 AM
Pozwol, ze jeszcze tak zapytam... Jak wyglada aktualnie kolejka podrozujacego efektu?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|