Gromu Sound Strun Flatwound B-HOOD
Za wstawienie zdjęcia swojego instrumentu możesz liczyć na numerek z założycielem b-hoodu mrgreen
Odpowiedz
(03-17-2012, 07:18 AM)barabas napisał(a): Za wstawienie zdjęcia swojego instrumentu możesz liczyć na numerek z założycielem b-hoodu mrgreen

buahahaha dobreSmile


KUPIĘ/PRZYJMĘ strunociąg do Hollow body

www.after.art.pl
www.quidam.pl .
www.czaqu.pl
Odpowiedz
jb90: Sezon grzewczy u mnie już zakończony, nie jestem idiotą Smile Basik kiedy nie gra odpoczywa na ścianie, tutaj tylko pozuje do zdjęcia.
A odzywa się fajnie, Fraliny robią swoje Smile
Parker PB61, Fender JB mex, JB fretless > Markbass TTE 500 > EBS Proline 410
Markbass LM II > TC Electronic RS210
Odpowiedz
takie dziwne pytanie ale do flatow to wzmacniacze lampowe czy tranzystorowe lepsze/gorsze?i tak samo z przesterami fuzz/distortion/overdrive ?
Odpowiedz
Ogólnikami sypać się nie da, ale zauważyłem że BARZO DUŻO efektów i wzmaków brzmi dużo lepiej na roundach niż na flatach.
- Z przesterów świetnie chodzą właśnie fuzzy i wszystko co nie puszcza czystego sygnału i nie podbija za dużo góry. Na niektórych przesterach wydaje się jakby "gain" z tych strun był za niski - zwłaszcza jak przester puszcza czysty dół a przesterowuje górę.
- Kaczka ma ograniczony zakres (niespecjalnie może pracować w górze...bo jej nie ma!Big Grin)
- Sansamp w ogóle nie robi roboty bo tnie jedyne mocne na flatach częstotliwości podbijając drastycznie najsłabsze (góra)
- miałem problemy z SVT-410HE, po założeniu roundów odezwała się BOSKO. Podobne akcje były na paru innych piecach, między innymi Edenie NA410, Ashdownie Spyder z paczką Ashdown 4x10 USA ... generalnie uważam, że to może kwestia paczek raczej, bo z Magiem 410 też lepiej gadało na roundach. Na combie Fender Rumble i PRO 400 też mi sound kompletnie nie pasił, co jeszcze utwierdza mnie w przekonaniu, że flaty nie przepadają za "dychami". PRO 400 się odezwał bosko z dedykowanej piętnastki, do Rumbla nie było jak podpiąć. Z 2x10 sensownie chodził PF210.
Z paczek na "10 w zasadzie do tej pory chodziły mi:
- Ampeg SVT-410HLF (klarowniej, pełniej, wyraźniej artykulacyjnie, HE była bełkotliwa na roundach)
- Ampeg SVT-810E (na tym to chyba wszystko graBig Grin
- GK 410RBX - jak do tej pory chyba moja druga ulubiona paczka zaraz po HLFie.
Z pozostałych paczek i wzmaków:
- KAŻDY Ampeg Big Grin
Odpowiedz
mam stary head pevaey century z 1977r do tego jedzie kopia paczki svt15e by noisy box z glosnikiem od ba115 i przester gitarowy H&K warp factor mysle nad flatami bo denerwuje mnie juz szybkosc padania roundow a nie stac mnie na czesta wymiane.Sound jaki lubie to candlemass,lord vicar,reverend bizarre,unleashed,benediction,abysmal grief a takze KSU,The analogs i chyba sprobuje flatow od fendera lub rotosound tylko niewiem ktore z nich maja najwiecej "gory" gitara to peavey millenium bxp4 LH.Myslicie by w ten rodzaj muzy i sprzet ladowac sie w flaty?
Odpowiedz
(03-17-2012, 10:50 AM)depravedsouls napisał(a): mam stary head pevaey century z 1977r do tego jedzie kopia paczki svt15e by noisy box z glosnikiem od ba115 i przester gitarowy H&K warp factor mysle nad flatami bo denerwuje mnie juz szybkosc padania roundow a nie stac mnie na czesta wymiane.Sound jaki lubie to candlemass,lord vicar,reverend bizarre,unleashed,benediction,abysmal grief a takze KSU,The analogs i chyba sprobuje flatow od fendera lub rotosound tylko niewiem ktore z nich maja najwiecej "gory" gitara to peavey millenium bxp4 LH.Myslicie by w ten rodzaj muzy i sprzet ladowac sie w flaty?

Moim zdaniem to może chodzić. Spróbuj nowych Fenderów albo Chromów, ewentualnie Rotosy. Do Candlemass, Vicara, Rev Bizzare i innych stonerowo-doomowych klimatów jak znalazł!
Na pewno trzeba będzie poustawiać wiosło i się do nich przyzwyczaić, do grania w domu może być nuda - to czy się sprawdzą czy nie wyjdzie dopiero w kapeli, na próbie, koncercie lub nagraniu.
Odpowiedz
no wlasnie gram tylko w domu tam udaje gwiazde rockaSmileino,,lubie tez taki jakby bulgot z przesterem nie przesadnie rozkreconym,przyklad takiego basu to boogeyman yngwie malsteina.Mazdach co masz na mysli ustawic bas?menzure,wysokosc strun,ludke itd?
Odpowiedz
Panowie przełamywać stereotypy ! Każde struny na każdym basie podłączonym do każdego basowego wzmacniacza BĘDĄ BRZMIAŁY Wink
Odpowiedz
Pany...

Obecnie na basiach sznurki Fendera 7250M (45-105).
Pytanie:
Które z Chromesów kupić aby sztywność była jak najbliższa obecnym roundwound'om? ECB81(45-100) czy ECB 84(40-100). Chodzi o sztywność wszystkich strun, nie tylko E i A...


...mO_Om...

Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał..."
Odpowiedz
Setki są sztywne bardzo przyjemnie w stroju do D, przy C robią się troszeczkę za miękkie. Przy E - sztywne.
95 powinny być lepsze do stroju E
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
To zdecydowanie 50-105 ! Ja mam 45-100 i zwłaszcza E jest dla mnie za miękka jakaś, reszta jest ok w ogóle to szkoda że Chromesów nie ma w rozmiarze 45-105 byłyby idealne ! a tak trzeba celować. Jeżeli do rockowizny, bez klangów itp. to 50-105 są naprawdę ok (roundy były jak na ten rozmiar fajne więc tym bardziej flaty Wink spróbuj Wink większy thump z czasem będzie i można się wyżyć Wink).
Odpowiedz
Yo

Kto mi podaruje jakieś niepotrzebne flaty przycięte do Fendera Jazza? Chcę pograć trochę na flatach, a szkoda mi wywalać kasę. Flaty miałem tylko na bezprogu do tej pory.

Obiecuję oddać lub przekazać następnemu potrzebującemu po wypróbowaniu.
Odpowiedz
jakby ktos chcial oddam za kilka browarów (powiedzmy sześciopak Guinnessa w puszceSmile struny fendera bodajze 9050-L
okazalo sie ze nie pasują do short-scale Hofnera
ale mam tylko G, D i A bo E zepsulem chcac przyciac do krotkiej skali Big Grin
-
Odpowiedz
jo.a co bylo nie tak?na hofnerowy kolek sie nie nawijaly?czy jak?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 40 gości