03-17-2012, 07:18 AM
Za wstawienie zdjęcia swojego instrumentu możesz liczyć na numerek z założycielem b-hoodu
Gromu Sound Strun Flatwound B-HOOD
|
03-17-2012, 07:18 AM
Za wstawienie zdjęcia swojego instrumentu możesz liczyć na numerek z założycielem b-hoodu
03-17-2012, 08:10 AM
03-17-2012, 08:31 AM
jb90: Sezon grzewczy u mnie już zakończony, nie jestem idiotą Basik kiedy nie gra odpoczywa na ścianie, tutaj tylko pozuje do zdjęcia.
A odzywa się fajnie, Fraliny robią swoje
Parker PB61, Fender JB mex, JB fretless > Markbass TTE 500 > EBS Proline 410
Markbass LM II > TC Electronic RS210
03-17-2012, 08:50 AM
takie dziwne pytanie ale do flatow to wzmacniacze lampowe czy tranzystorowe lepsze/gorsze?i tak samo z przesterami fuzz/distortion/overdrive ?
03-17-2012, 09:16 AM
Ogólnikami sypać się nie da, ale zauważyłem że BARZO DUŻO efektów i wzmaków brzmi dużo lepiej na roundach niż na flatach.
- Z przesterów świetnie chodzą właśnie fuzzy i wszystko co nie puszcza czystego sygnału i nie podbija za dużo góry. Na niektórych przesterach wydaje się jakby "gain" z tych strun był za niski - zwłaszcza jak przester puszcza czysty dół a przesterowuje górę. - Kaczka ma ograniczony zakres (niespecjalnie może pracować w górze...bo jej nie ma!) - Sansamp w ogóle nie robi roboty bo tnie jedyne mocne na flatach częstotliwości podbijając drastycznie najsłabsze (góra) - miałem problemy z SVT-410HE, po założeniu roundów odezwała się BOSKO. Podobne akcje były na paru innych piecach, między innymi Edenie NA410, Ashdownie Spyder z paczką Ashdown 4x10 USA ... generalnie uważam, że to może kwestia paczek raczej, bo z Magiem 410 też lepiej gadało na roundach. Na combie Fender Rumble i PRO 400 też mi sound kompletnie nie pasił, co jeszcze utwierdza mnie w przekonaniu, że flaty nie przepadają za "dychami". PRO 400 się odezwał bosko z dedykowanej piętnastki, do Rumbla nie było jak podpiąć. Z 2x10 sensownie chodził PF210. Z paczek na "10 w zasadzie do tej pory chodziły mi: - Ampeg SVT-410HLF (klarowniej, pełniej, wyraźniej artykulacyjnie, HE była bełkotliwa na roundach) - Ampeg SVT-810E (na tym to chyba wszystko gra - GK 410RBX - jak do tej pory chyba moja druga ulubiona paczka zaraz po HLFie. Z pozostałych paczek i wzmaków: - KAŻDY Ampeg
03-17-2012, 10:50 AM
mam stary head pevaey century z 1977r do tego jedzie kopia paczki svt15e by noisy box z glosnikiem od ba115 i przester gitarowy H&K warp factor mysle nad flatami bo denerwuje mnie juz szybkosc padania roundow a nie stac mnie na czesta wymiane.Sound jaki lubie to candlemass,lord vicar,reverend bizarre,unleashed,benediction,abysmal grief a takze KSU,The analogs i chyba sprobuje flatow od fendera lub rotosound tylko niewiem ktore z nich maja najwiecej "gory" gitara to peavey millenium bxp4 LH.Myslicie by w ten rodzaj muzy i sprzet ladowac sie w flaty?
03-17-2012, 11:00 AM
(03-17-2012, 10:50 AM)depravedsouls napisał(a): mam stary head pevaey century z 1977r do tego jedzie kopia paczki svt15e by noisy box z glosnikiem od ba115 i przester gitarowy H&K warp factor mysle nad flatami bo denerwuje mnie juz szybkosc padania roundow a nie stac mnie na czesta wymiane.Sound jaki lubie to candlemass,lord vicar,reverend bizarre,unleashed,benediction,abysmal grief a takze KSU,The analogs i chyba sprobuje flatow od fendera lub rotosound tylko niewiem ktore z nich maja najwiecej "gory" gitara to peavey millenium bxp4 LH.Myslicie by w ten rodzaj muzy i sprzet ladowac sie w flaty? Moim zdaniem to może chodzić. Spróbuj nowych Fenderów albo Chromów, ewentualnie Rotosy. Do Candlemass, Vicara, Rev Bizzare i innych stonerowo-doomowych klimatów jak znalazł! Na pewno trzeba będzie poustawiać wiosło i się do nich przyzwyczaić, do grania w domu może być nuda - to czy się sprawdzą czy nie wyjdzie dopiero w kapeli, na próbie, koncercie lub nagraniu.
03-17-2012, 11:09 AM
no wlasnie gram tylko w domu tam udaje gwiazde rockaino,,lubie tez taki jakby bulgot z przesterem nie przesadnie rozkreconym,przyklad takiego basu to boogeyman yngwie malsteina.Mazdach co masz na mysli ustawic bas?menzure,wysokosc strun,ludke itd?
Panowie przełamywać stereotypy ! Każde struny na każdym basie podłączonym do każdego basowego wzmacniacza BĘDĄ BRZMIAŁY
Pany...
Obecnie na basiach sznurki Fendera 7250M (45-105). Pytanie: Które z Chromesów kupić aby sztywność była jak najbliższa obecnym roundwound'om? ECB81(45-100) czy ECB 84(40-100). Chodzi o sztywność wszystkich strun, nie tylko E i A...
...mO_Om...
Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
03-18-2012, 09:02 PM
Setki są sztywne bardzo przyjemnie w stroju do D, przy C robią się troszeczkę za miękkie. Przy E - sztywne.
95 powinny być lepsze do stroju E
To zdecydowanie 50-105 ! Ja mam 45-100 i zwłaszcza E jest dla mnie za miękka jakaś, reszta jest ok w ogóle to szkoda że Chromesów nie ma w rozmiarze 45-105 byłyby idealne ! a tak trzeba celować. Jeżeli do rockowizny, bez klangów itp. to 50-105 są naprawdę ok (roundy były jak na ten rozmiar fajne więc tym bardziej flaty spróbuj większy thump z czasem będzie i można się wyżyć ).
03-19-2012, 04:07 PM
Yo
Kto mi podaruje jakieś niepotrzebne flaty przycięte do Fendera Jazza? Chcę pograć trochę na flatach, a szkoda mi wywalać kasę. Flaty miałem tylko na bezprogu do tej pory. Obiecuję oddać lub przekazać następnemu potrzebującemu po wypróbowaniu.
03-19-2012, 04:39 PM
jakby ktos chcial oddam za kilka browarów (powiedzmy sześciopak Guinnessa w puszce struny fendera bodajze 9050-L
okazalo sie ze nie pasują do short-scale Hofnera ale mam tylko G, D i A bo E zepsulem chcac przyciac do krotkiej skali
-
03-19-2012, 06:48 PM
jo.a co bylo nie tak?na hofnerowy kolek sie nie nawijaly?czy jak?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|