Zdjęcia Sprzętu!
(05-10-2012, 05:12 PM)Bolem napisał(a): nie, nie jestem z jelcza Smile

szkodaSad

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
A może ze Stara lub z Kamaza?...
Odpowiedz
z Robura
Siły przyrody w służbie człowieka
rower ! suko  ! !
http://www.facebook.com/illharmonix
https://www.facebook.com/yourgrooveservice/
lubie grac zle
Odpowiedz
(05-10-2012, 01:49 PM)Alfik napisał(a):
(05-10-2012, 01:31 PM)Pecu napisał(a): A tak w ogóle to nowy mostek mam w żez bazie mym Smile

http://i47.tinypic.com/bjbrth.jpg

Też kiedyś kupiłem był w moim jazzie dokładnie godzinę - nie licząc trzech na montarz i wystrojenie - po nagraniu pierwszych sampli natychmiast wrócił tam badaSS II

Mi montaŻ zajął trochę krócej Smile
Sampli nie nagrywałem, brzmi lepiej niż fenderowa blaszka, o to mi chodziło Smile

(05-10-2012, 04:36 PM)Bolem napisał(a): no ja po posłuchaniu próbek mroka na temat badass vs babicz podobnie jak Alfik nie mam wątpliwości

badass

Próbki to próbki, ale życie jest życie, a muzyka to nie laboratorium Smile
Oczywiście szanuję robotę Mroka i Alfika w zgłębianiu brzmienia basu, ale to po prostu nie moja bajka Smile Nie jestem jakimś specjalnym soundowym purystą, wiem z doświadczenia, że próbki próbkami, ale na nagraniu całego bandu a tym bardziej na scenie nie usłyszysz takich niuansów. Albo inaczej... ja nie usłyszę i chyba mi z tym bardzo dobrze Smile

W dodatku Alfik i Mroku spędzili tyle dupogodzin na graniu, że mogą się wypowiadać o różnicach w brzmieniu między babiczem a badassem. A w moim przypadku jest tak jak pisałem wyżej - chciałem mieć coś lepiej brzmiącego niż blaszka fenderowska i mam. Różnicy między badassem a babiczem w moim graniu bym nie usłyszał. A babicz był tańszy i dostępny od ręki. W dodatku jest bardzo ładny Smile


(05-10-2012, 04:37 PM)Mateusz napisał(a): pecu musiales popsuc mego bylego żesbasa?

Musiałem Smile Ale on lubi być taki zepsuty... Grzeczne życie mu nie odpowiadało Smile Teraz się bardzo cieszy Smile
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
tylko ze fenderowska blaszka wypada lepiej od babicza;d
Odpowiedz
Ojeju... nie chce mi się prowadzić takich dyskusji, zły adresat Smile
Brzmiało jak brzmiało. Po wymianie mostka brzmi lepiej (jak na moje krzywe ucho). Fajniej odzywa się z samej dechy, która wyraźnie lepiej rezonuje. Naprawdę nie chce mi się wnikać czy lepszy byłby badass czy badpussy czy chujgowie. Mam ważniejsze sprawy na głowie Smile
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
(05-10-2012, 09:24 PM)Pecu napisał(a): Ojeju... nie chce mi się prowadzić takich dyskusji, zły adresat Smile
Brzmiało jak brzmiało. Po wymianie mostka brzmi lepiej (jak na moje krzywe ucho). Fajniej odzywa się z samej dechy, która wyraźnie lepiej rezonuje. Naprawdę nie chce mi się wnikać czy lepszy byłby badass czy badpussy czy chujgowie. Mam ważniejsze sprawy na głowie Smile

Trza było założyć mostek za 30 zł z guitarproject - założę się, że masa robi swoje a nie te magiczne patenty Big Grin Blaszka jest rzeczywiście odpustowa - dobrze, że ją wymieniłeś Big Grin
Odpowiedz
(05-10-2012, 09:19 PM)Mateusz napisał(a): tylko ze fenderowska blaszka wypada lepiej od babicza;d

Mateusz japońska blaszka nie koniecznie... wydaje mi się jednak, że Babicz gorszy nie jest.
Poza tym w Babiczu nic nie lata nie przesuwa się ect. Amerykańska stal z lat CBS i PRE CBS oczywiście brzmi dużo żywiej i cieplej w dole niż Babicz.

Pecu - Hipshot A mosiężny brzmiałby dużo lepiej i też jest od ręki... ale wiesz wszyskie przerobki jeszcze przed Tobą apetyt rośnie w miarę jedzeniaSmile
(05-10-2012, 09:28 PM)OMSON napisał(a):
(05-10-2012, 09:24 PM)Pecu napisał(a): Ojeju... nie chce mi się prowadzić takich dyskusji, zły adresat Smile
Brzmiało jak brzmiało. Po wymianie mostka brzmi lepiej (jak na moje krzywe ucho). Fajniej odzywa się z samej dechy, która wyraźnie lepiej rezonuje. Naprawdę nie chce mi się wnikać czy lepszy byłby badass czy badpussy czy chujgowie. Mam ważniejsze sprawy na głowie Smile

Trza było założyć mostek za 30 zł z guitarproject - założę się, że masa robi swoje a nie te magiczne patenty Big Grin Blaszka jest rzeczywiście odpustowa - dobrze, że ją wymieniłeś Big Grin

babicz jest lekki.

Masa to jedno a materiał i konstrukcja drugie - most musisz oceniać jako całość

Z odpustowością blaszaka bym nie przesadzał - te stare brzmią zupełnie inaczej - wierz miSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-10-2012, 09:28 PM)Alfik napisał(a): Poza tym w Babiczu nic nie lata nie przesuwa się ect.

Pecu - Hipshot A mosiężny brzmiałby dużo lepiej i też jest od ręki... ale wiesz wszyskie przerobki jeszcze przed Tobą apetyt rośnie w miarę jedzeniaSmile

O to to! Trafiłeś w sedno. Ten mostek cały był jakiś taki... rozklekotany Smile Więc na logikę i chłopski inżynierski rozum to nie miał szans dobrze przenosić drgania struny na korpus. W babiczu wszystko jest sztywne, solidne itd.

Dzięki za radę i Hipshocie - jak będę miał kiedyś okazję zmieniać mostek w jakimś basie to na pewno przetestuję Emotka_2755
I dlatego właśnie cenię sobie twoje eksperymenty Smile Mimo, że jak pisałem nie moja to bajka takie badania to jednak zawsze coś tam usłyszę, doczytam i mądrzejszy człowiek. Dlatego trzeba siać, siać, siać Smile

A tak poza tym... to ja jestem jednak w ogromnym stopniu wzrokowcem i lubię ładne rzeczy a ten babicz jest śliczniutki Smile
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
Alf i inni znawcy, mam pytanie.

W moim Precisionie CIJ '57 RI 2002/2004 rok, jest zwykła Fenderowska blaszka. I słaby ten mostek, coraz częściej jakoś rezonuje dziwnie, słychać go jak jest bas unplugged.

Nie chciałbym specjalnie eksponować górnych częstotliwości, więc jakoś mam opory przed Badassem. Fajnie byłoby coś z wyglądu podobnego do normalnej blaszki.

Co będzie lepsze?
http://www.thomann.de/pl/fender_vintage_bass_bridge.htm
http://store.hipshotproducts.com/cart.ph...tail&p=209

Dodam, że nie mam zamiaru w basie wiercić żadnych otworów Wink
Odpowiedz
(05-10-2012, 10:00 PM)low napisał(a): Afl i inni znawcy, mam pytanie.

W moim Precisionie CIJ '57 RI 2002/2004 rok, jest zwykła Fenderowska blaszka. I słaby ten mostek, coraz częściej jakoś rezonuje dziwnie, słychać go jak jest bas unplugged.

Nie chciałbym specjalnie eksponować górnych częstotliwości, więc jakoś mam opory przed Badassem. Fajnie byłoby coś z wyglądu podobnego do normalnej blaszki.

Co będzie lepsze?
http://www.thomann.de/pl/fender_vintage_bass_bridge.htm
http://store.hipshotproducts.com/cart.ph...tail&p=209

Dodam, że nie mam zamiaru w basie wiercić żadnych otworów Wink

Badass wcale nie dodaje tak dużo góry na strunie D i G jest jej zwykle mniej niż na starym blaszaku (choć jakby masa "organiczność" brzmienia jest większa poprawia się natomiast definicja struny E i A dodaje też dół atak i sustain. Wyrównuje barwę strun do siebie i takie tam.

Hipshot przez Ciebie proponowany jest IMO lepszym mostkiem niż fender Vintage ale pamiętaj, że on jest z mosiądzu - To troszkę inaczej brzmi . Fender jest ze stali ale niestety to już nie ta stal co kiedyśSad
Na dzień dzisiejszy kupił bym Hipshota



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-10-2012, 09:28 PM)Alfik napisał(a):
(05-10-2012, 09:19 PM)Mateusz napisał(a): tylko ze fenderowska blaszka wypada lepiej od babicza;d

Mateusz japońska blaszka nie koniecznie... wydaje mi się jednak, że Babicz gorszy nie jest.
Poza tym w Babiczu nic nie lata nie przesuwa się ect. Amerykańska stal z lat CBS i PRE CBS oczywiście brzmi dużo żywiej i cieplej w dole niż Babicz.

Czyli mój most z 77 roku jednak coś daje, si?
Odpowiedz
(05-10-2012, 09:19 PM)Mateusz napisał(a): tylko ze fenderowska blaszka wypada lepiej od babicza;d

Od Badassa też ;d
Odpowiedz
(05-10-2012, 10:35 PM)herp napisał(a):
(05-10-2012, 09:28 PM)Alfik napisał(a):
(05-10-2012, 09:19 PM)Mateusz napisał(a): tylko ze fenderowska blaszka wypada lepiej od babicza;d

Mateusz japońska blaszka nie koniecznie... wydaje mi się jednak, że Babicz gorszy nie jest.
Poza tym w Babiczu nic nie lata nie przesuwa się ect. Amerykańska stal z lat CBS i PRE CBS oczywiście brzmi dużo żywiej i cieplej w dole niż Babicz.

Czyli mój most z 77 roku jednak coś daje, si?

Jeśli jest z 77 do daje duży pozytywny element Vintage

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Jest z mrokowego jazza Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 173 gości