Liczba postów: 3066
Liczba wątków: 30
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
5
(11-27-2012, 06:59 PM)dr_kciuk napisał(a): Pod względem drajwu z lampy mnie rozjebał mój verellen....trzy zwykle jj-ki na preampie a tak to napierdziela,mega OD...jeszcze musze sobie jakiegoś ricka do kompletu sprawić...
Miałeś już trochę wzmaków... Co w tych Verellenach jest takiego bombowego, poza tym, że łatwo je przesterować? Totalnie mnie nie przekonują próbki tego sprzętu. Owszem, stworzone do brudnych brzmień... które są dosyć przeciętne. Ciekaw jestem co powiesz na ich temat poza tym że są w pytę i zajebiste
Jabłanica (bułg.: Община Ябланица) − gmina w środkowej Bułgarii. Populacja wynosi 6600 mieszkańców.
blue colander stompboxes
Liczba postów: 1029
Liczba wątków: 31
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
5
Dwa kanały.Dużo dołu nawet przy gainie rozkręconym na maxa.Reakcja na pociągnięcie palcem (kostką nie gram).To jak się odzywa ,jak warczy i reaguje na artykulację.Jak jednocześnie wypełnia dołem przestrzeń i informuje warkotem o poszczególnych nutkach ...Wrażenie jakbyś używał jednocześnie dwóch torów (clean+OD)...Moc,dynamika ,przestrzeń.
Jesteś w stanie z bębniarzem zabrać tyle miejsca,że dla gitary zostaje go jedynie na jakieś "kwiatki"...
Oczywiście to co piszę przeczy koncepcji ,że dla basu ma być miejsce albo gdzieś w środku,albo w skrajnie strzelającej górce i dole...W tym wypadku ja to pierdolę ,gram dla czystej przyjemności i z kim chcę,ale tylko z tym ,któremu to się podoba ...
Można przyjąć ,że ten wzmacniacz to jakaś stonerowo-doomowa machina,ale niekonecznie...Ja nie lubię szufladkowania.
Na dzień dzisiejszy dla mnie! kanał OD w tym wzmacniaczu to skończona doskonałość ...A,że tak jak piszesz trochę już przemieliłem tych gratów to uważam ,że ten drajw ,to z czym miałem do czynienia i co słyszałem do tej pory, po prostu deklasuje.
Zaznaczam ,że to czysto basowy drajw,niemający nic wspólnego z matampowo-oranżowsko-gitarowym soundem.Zapraszam do Legnicy na porównanie jednego z drugim.
Może jestem nienormalny ,że wydałem sporo kasy tylko na podstawie próbek ,ale wcale tego nie żałuję ...
Jedyna wada to waga heada ...
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
ile waży? więcej niż 38kg?
bo np. dla mnie jedyną wadą ampega jest głośność
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 1742
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jul 2010
Reputacja:
1
Zarówno próbki których słuchałem kiedyś jak i twoje słowa dziś, przemawiają do mnie i jakoś wszystko mi się zgadza. Mam nadzieję że będę miał kiedyś okazją go ograć. Ja póki co jestem max zadowolony z db750 +TH i ciekawi mnie jak mój zestaw brzmiałby dopalony tym.
Liczba postów: 1029
Liczba wątków: 31
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
5
11-28-2012, 06:45 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-28-2012, 06:47 AM przez dr_kciuk.)
(11-28-2012, 12:37 AM)Burning napisał(a): ile waży? więcej niż 38kg?
bo np. dla mnie jedyną wadą ampega jest głośność
Waga przesyłki wynosiła 137 funtów ...W tym był wzmacniacz i dedykowany pancerny case.Sam wzmacniacz waży jakieś 50kg
Wagę oczywiście robią 3 jebitne transformatory.
Problem głośności rozwiązuje kanał OD.Już przy masterze ustawionym na minimum i jednocześnie OD volume na maksa drajw jest więcej niż zadowolający.Zresztą po to się chyba projektuje kanał OD ,żeby przy każdym poziomie głośności mieć kontrolę nad drajwem.
A próbki...Było kilka wersji.Pierwsza miała na końcówce KT-120.Prawdopodobnie próbki w sieci nagrane są na tych lampach.Mój ma 6560.
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
dr_kciuk - problem pojawia się wtedy, gdy lubi się sound scrunchowanych 6550, a nie drive z 12ax7
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
Błażej - ztcw to dzieło naszego kolegi z forum
nawet Tube Screamer w jego wykonaniu brzmi nieźle
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(11-28-2012, 01:57 PM)Burning napisał(a): Błażej - ztcw to dzieło naszego kolegi z forum
nawet Tube Screamer w jego wykonaniu brzmi nieźle
No to mamy naszego polskiego analog mana
Na razie mam w korekcji fuzz Futube mistrza Igora fuzz Dr Szelmy oba zajebiste każdy inny. To cacko też sobie zamówie, bo brzmi zupełnie inaczej i też zajebiście. Teraz dopalam się Meteoro MPX500 -> SWR Interstellar Overdrive -> GT Speaker emulator - ale to raczej symulacja Sound city. Sound city poza studio nie wyciągam - szkoda mi zbyt cenne jest.
Fuzzy zwłaszcza do nagrań są boskie
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
Irog Face'a sprzedałem.. totalnie nie siedział mi w zespole
pięknie wypełniał, za mało chrupał.. a potrzebna była kasa
ogólnie pozbyłem się wszystkich dobrudzaczy i używam studyjnego standardu - fender w ampega
gdy nauczę się grać, to może zacznę kombinować
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(11-28-2012, 02:22 PM)Mateusz napisał(a): chyba zbyt ciezkie;dddd
Sound City jest akurat dość lekkie. To nie CL
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
11-29-2012, 06:14 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-29-2012, 06:26 PM przez Mateusz.)
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
11-29-2012, 10:24 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-29-2012, 10:36 PM przez paluch1986.)
(11-29-2012, 06:14 PM)Mateusz napisał(a): nagrałem marshalle:
http://soundcloud.com/mateuszpiotrowski/marshalle
tu wiecej 12":
http://www.voila.pl/077/ghmwr/index.php?get=1&f=1
Żre to i to bardzo
Chodzi za mną od dawna jak logistycznie i "akustycznie" udźwignąć na koncertach dwa piece. Chyba sprowadzi się do przesteru z blenderem póki co ew. do Sansampa :/
Liczba postów: 1889
Liczba wątków: 23
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
2
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
|