Jałosiński Basses
#61
Źle odczytałeś moje intencje, zdolności manualne są godne podziwu, że nie wspomnę o doborze drewna na gryf. Przy wymianie progów zazwyczaj "zbiera" się warstwę drewna żeby nowe mocno "siedziały". W tym przypadku zachodzi możliwość odsłonięcia markerów umieszczonych z boku podstrunnicy.
Odpowiedz
#62
(06-16-2013, 06:05 AM)Mateusz napisał(a): no wlasnie jego topornosc i sie rzucila w oczy, chcialem zaptac czemu nabijasz progi jak gryfu jeszcze nie wyprofilowałeś;D

Z tym nie będzie najmniejszego problemu, jeśli okaże się za "toporny", cyklina w ręce i schodzimy z grubości.


(06-16-2013, 08:20 AM)papkin napisał(a): mam też tak gruby gryf, i uważam że innego już nie chcę, a radius podstrunnicy widzę jest zrobio zapewne około 20-21 cali, czyli taki jaki też mam w moim gryfie
(06-16-2013, 08:15 AM)dzbanek napisał(a): Może być kłopot z bocznymi markerami osadzonymi blisko krawędzi podstrunnicy w przypadku konieczności wymiany progów.

nie rozumię niby dlaczego? niby co się ma dziać wymieniając progiBig Grin uważam że chłopak jest zdolniachaEmotka_2755, a te słowa krytyki są niepotrzebne i wypływaja tylko z zawiści..
SeBas... jeśli już coś mogę dopowiedzieć , to bardzo ładnie by sie prezentował ,jakbyś podstrunnicę i gryf rozdzielił cienkim czarnym fornirem, z tymi czarnymi markerami byłoby miodzio, ale i tak jest pięknie, szacunEmotka_2755

Radius o dziwo to 12 cali. Same markery boczne 3mm bardzo mi się podobają - są wyraźne i idealnie zgrywają się z 7mm frontowymi.
Ciekawy pomysł z fornirem. Jednak wtedy projekt by lekko "customował", a mi zależy na efekcie "seryjnym".
Odpowiedz
#63
bardziej miałem na myśli maskowanie połaczenia klejonych elementów, ale to tylko moja sugestia, tak przy okazji to jakim klejem kleisz?
Odpowiedz
#64
W kilku miejscach połączenie jest wzorowe, w kilku wyszło, nie udało mi się uniknąć tego.Emotka_2755

Kleję Titebond "oryginal".
Odpowiedz
#65
Dawka nowych zdjęć.

[Obrazek: 1000314_691571644202987_487896312_n.jpg]

[Obrazek: 537191_691571647536320_502034187_n.jpg]

[Obrazek: 1004931_691571654202986_1536598721_n.jpg]

[Obrazek: 1003910_691571694202982_551449465_n.jpg]

[Obrazek: 995773_691571710869647_1447926589_n.jpg]
Odpowiedz
#66
Fajna subtelna główka. Nie sili się aby być fenderopodobna ani przesadnie wydumana.
Odpowiedz
#67
Główka Sakowskym mi zalatuje, ale fajna Smile
Odpowiedz
#68
Bardzo fajna głowa, potwierdzam. mrgreen
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
#69
(06-16-2013, 11:19 AM)Sebastian napisał(a):
(06-16-2013, 06:05 AM)Mateusz napisał(a): no wlasnie jego topornosc i sie rzucila w oczy, chcialem zaptac czemu nabijasz progi jak gryfu jeszcze nie wyprofilowałeś;D

Z tym nie będzie najmniejszego problemu, jeśli okaże się za "toporny", cyklina w ręce i schodzimy z grubości.

Problem polega na tym, że drewno pracuje i jak zdejmujesz materiał to zmieniasz naprężenia itp. i może uznać, że się w sumie to trochę wybałuszy albo skurczy - a jak już nabijesz progi to sobie podstrunnicy nie podrównasz.

Wszyscy najlepsi lutnicy są pod tym względem na maksa upierdliwi - po każdym zdejmowaniu materiału zostawiają na jakiś czas, sprawdzają, poprawiają itp. Polecam GENIALNE tematy Gila Yarona - gość jeśli o to chodzi jest czystym psychopatą, ale instrumenty potem wychodzą tak a nie inaczej.

A tak poza tym to super to wygląda - sadowski jak nic, bardzo fajny kształt i drewienko!
Odpowiedz
#70
Oj tam, oj tam... sadowsky. Tongue
Faktycznie body było wzorowane na Modern 24, choć jest przerobiona. Do tego dochodzi brak płytki oraz pozycja potencjometrów.
A główka jest od początku autorska. mrred

Z grubości gryfu nie zrezygnuję. Manualnie już mi się podoba.
Odpowiedz
#71
Rób panie basa - ciekawe jak to wyjdzie ostatecznie... Emotka_2755
Odpowiedz
#72
(08-07-2013, 10:32 AM)groza napisał(a):
(06-16-2013, 11:19 AM)Sebastian napisał(a):
(06-16-2013, 06:05 AM)Mateusz napisał(a): no wlasnie jego topornosc i sie rzucila w oczy, chcialem zaptac czemu nabijasz progi jak gryfu jeszcze nie wyprofilowałeś;D

Z tym nie będzie najmniejszego problemu, jeśli okaże się za "toporny", cyklina w ręce i schodzimy z grubości.

Problem polega na tym, że drewno pracuje i jak zdejmujesz materiał to zmieniasz naprężenia itp. i może uznać, że się w sumie to trochę wybałuszy albo skurczy - a jak już nabijesz progi to sobie podstrunnicy nie podrównasz.

Wszyscy najlepsi lutnicy są pod tym względem na maksa upierdliwi - po każdym zdejmowaniu materiału zostawiają na jakiś czas, sprawdzają, poprawiają itp. Polecam GENIALNE tematy Gila Yarona - gość jeśli o to chodzi jest czystym psychopatą, ale instrumenty potem wychodzą tak a nie inaczej.

A tak poza tym to super to wygląda - sadowski jak nic, bardzo fajny kształt i drewienko!

O tak, Gil Yaron to przegosc!
A glowka fajna, ja osobiscie bym poszedl jeszcze blizej sadowskiego, ale wiadomo, gustaSmile
polecam forum o gitarach basowych - www.basscity.eu
Odpowiedz
#73
Mały photoshop jak się patrzy:

[Obrazek: 1185495_698245796868905_1829503830_n.jpg]
Odpowiedz
#74
wszystko ok, fajny projekt, tylko wywal to logo bo jakoś tak nie pasuje, albo pochyl jakoś, za blisko dołu jest
Odpowiedz
#75
nie chcę być upierdliwy ale chyba ten klucz ze struny G jest lekko za wysoko...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości