Tradycyjny J-BASS B-HOOD
#1
Warunki dość koszerne

4 struny
Body J bass
Gryf J bass
Główka 4 w rzędzie
Układ pickupów JJ

Instrumentom aktywnym dziękujemy - przynajmniej musi mieć tryb bypass omijający preamp

Mile widziane Fendery i dokładne kopie

bez zdjęcia nie ma numerka

666. Alfik
2. Bisq
3. Zenek Spawacz
4. Mateusz Piotrowski
5. Unclefucker
6. Totalny Hardcore (Nie do końca jest to jazzWink)
7. Cuniek
8. Barabas
9. Wowr
10. Wahrocker
11. Motyx
12. Herp
13. Leon
14. Lechoo80

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#2
to ja poproszę numerek.

[Obrazek: 001hfq.jpg]

Squier Jazz Bass Standard (chyba) na przetwornikach Bartolini 9K1, układem aktywnym, który ostatnio nawet nie ma baterii podłączonej i mostkiem wilkinson typu vintage. jeszcze kilka modyfikacji w planach.
Odpowiedz
#3
No Alfik !
nie masz zadnego numerka bo nie dales zdjecia (wg Twojego regulaminu)... Nr 1 jest Bisqu.
A tu moj jazz , ktory sie dopiero zaczyna :

[Obrazek: 100_0631.jpg]

Za taka fote moge uzyskac minimum pol numerka...
Odpowiedz
#4
Zenek regulaminy zwykle nie dotyczą tych co je ustalają...;DDD ale jak chcecie ogladać moje jazzy...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#5
Alfik ten twoj Fenderowiec to troche zrobiony "na odczepnego" . Korpus klejony byle jak a o polaczeniu gryf - korpus lepiej nie mowic... Ale Fender , nie ?
Odpowiedz
#6
i co z tego...
typowe podejście tzw "lutnicze"....
znajdź lepiej brzmiący... proponowano mi za niego 7000 USD od ręki... i mówimy tu o bardzo poważnym basiście zza wielkiej wody. Znam dużo basów które są śliczne wykonane bez zarzutu i głuche... Drozdy... Fodery... Alembicki... a śliczne konstrukcje lutnicze wręcz w tym przodują...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#7
I nie zgodziles sie sprzedac bo jestes purysta brzmieniowym a powazny basista zza oceanu rozpil sie z rozpaczy...Kiedys poruszylem temat snobizmu przy wyborze wiosel , chodzilo mi , ze jedynym kryterium powinien byc sound bez wzgledu na marke , wiek instrumentu itd. Szkoda , ze nie mozesz sobie poczytac tego co tam ludzie powypisywali. Ale nie o to chodzi . Fendki z lat 70-80 jazzy np to zadna rewelacja. Zle wykonane , kiepsko brzmiace instrumenty.Porownywanie Alembikow z fenderami z tego okresu nie ma sensu to dwa rozne swiaty . Pasw - aktyw , rozne koncepcje konstrukcji itd
Odpowiedz
#8
Moj jazz bass 1977 z płytkąBig Grin!!
[Obrazek: dsc_0457]
[Obrazek: dscn2150]
[Obrazek: 35863_132002590158411_100000460131659_25...5302_n.jpg]
[Obrazek: 25264_117116678313669_100000460131659_19...9260_n.jpg]
[Obrazek: 30946_117495811609089_100000460131659_19...2656_n.jpg]
Odpowiedz
#9
[Obrazek: jazz68.jpg]

Fiender Jazzik 1968r


[Obrazek: 23559554.jpg]

Oraz Pearl 1977r

Oba są milusie i fajnie buczą Cool
Odpowiedz
#10
(08-17-2010, 03:37 AM)Zenek_Spawacz napisał(a): I nie zgodziles sie sprzedac bo jestes purysta brzmieniowym a powazny basista zza oceanu rozpil sie z rozpaczy...Kiedys poruszylem temat snobizmu przy wyborze wiosel , chodzilo mi , ze jedynym kryterium powinien byc sound bez wzgledu na marke , wiek instrumentu itd. Szkoda , ze nie mozesz sobie poczytac tego co tam ludzie powypisywali. Ale nie o to chodzi . Fendki z lat 70-80 jazzy np to zadna rewelacja. Zle wykonane , kiepsko brzmiace instrumenty.Porownywanie Alembikow z fenderami z tego okresu nie ma sensu to dwa rozne swiaty . Pasw - aktyw , rozne koncepcje konstrukcji itd

Dokładnie tak było... to nie jest snobizm - uwierz mi też bym wolał jakiś nowy śliczny bez opadającego lakieru i dziur po płytce... tylko jakoś nigdy nie słyszałem lutniczego instrumentu, który IMO brzmiałby lepiej niż dobre Fendery z lat 76-83 mimo iż nie są jakoś specjalnie dobrze wykonane i trzeba je poprawiać lutniczo. Wszyscy lutnicy się śmieją jak chujo... wykonane tylko jakoś żaden nie potrafi zrobić tak samo brzmiącego... Tego rodzaju szklanka, selektywność, dzwon, żywość brzmienia czy jak to tam nazwiemy - są jakoś innym instrumentom obce... a gralem na setkach J-podobnych i bardzo drogich custom shopach
Porównanie ma sens o ile porównamy np miksowanie się klasycznego J Bassa gęstej fakturze typowego nagrania muzycznego... J bass miksuje się sam i słychać go wszędzie niezależnie od rodzaju aparatury odsłuchowej nad alembickiem trzeba się mocno namęczyć jeśli np masz ochotę słyszeć co pan gra przykryty dwoma przesterowanymi gitarami i hammondem... a pan akurat gra tradycyjnie z palucha....

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#11
no to ja z JazzBass V nie wejdę
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#12
Chętnie bym numerek dostał, ale zdjęć mi się nie chce wybitnie robić :]
Mazdah napisał(a):Instrument powinien dawać "kopa" za każdym razem kiedy go bierzesz do ręki. Nie tylko kiedy go po raz pierwszy rozpakowujesz z pudła albo przez pierwszy tydzień-dwa-miesiąc-rok grania. Jeśli możesz przejść obojętnie obok wiosła wiszącego na ścianie/stojącego na stojaku, to znaczy, że coś jest nie tak.

Ściągam sprzęt z Usa. Info na pw.
Odpowiedz
#13
Szczerze powiedziawszy - to nie jest J-Bass bhood, bo wbrew obostrzeniom Alfika pięciostrunowce to też Jbassy, aktywy również :-) Zatem proponowałbym zmienić nazwę tej organizacji ;-)
Gram na nerwach.
Odpowiedz
#14
[Obrazek: 33993_134963616535247_100000648291095_23...7779_n.jpg]

Fender Jaguar Smile
4 Struny i możliwość wyłączenia Aktywów Smile
Braderhud of NIE KUPUJ W RIFFIE & Fenderowcy #3
Fender Jaguar
Odpowiedz
#15
A ja bym proponował zmienić te zasady, szczególnie dotyczące aktywów, bo te obecne są całkiem bez sensu.
I piątki też przyjąć.

Nie wydaje mi się sensowne, żeby takie autokratycznie tworzone zasady obowiązywały.

Emotka_2755
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 14 gości