Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
08-16-2010, 11:36 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-22-2010, 10:46 AM przez Alfik.)
Warunki dość koszerne
4 struny
Body J bass
Gryf J bass
Główka 4 w rzędzie
Układ pickupów JJ
Instrumentom aktywnym dziękujemy - przynajmniej musi mieć tryb bypass omijający preamp
Mile widziane Fendery i dokładne kopie
bez zdjęcia nie ma numerka
666. Alfik
2. Bisq
3. Zenek Spawacz
4. Mateusz Piotrowski
5. Unclefucker
6. Totalny Hardcore (Nie do końca jest to jazz )
7. Cuniek
8. Barabas
9. Wowr
10. Wahrocker
11. Motyx
12. Herp
13. Leon
14. Lechoo80
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 3636
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
to ja poproszę numerek.
Squier Jazz Bass Standard (chyba) na przetwornikach Bartolini 9K1, układem aktywnym, który ostatnio nawet nie ma baterii podłączonej i mostkiem wilkinson typu vintage. jeszcze kilka modyfikacji w planach.
Zenek_Spawacz
Unregistered
No Alfik !
nie masz zadnego numerka bo nie dales zdjecia (wg Twojego regulaminu)... Nr 1 jest Bisqu.
A tu moj jazz , ktory sie dopiero zaczyna :
Za taka fote moge uzyskac minimum pol numerka...
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
08-17-2010, 01:55 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2010, 02:07 AM przez Alfik.)
Zenek regulaminy zwykle nie dotyczą tych co je ustalają...;DDD ale jak chcecie ogladać moje jazzy...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Zenek_Spawacz
Unregistered
Alfik ten twoj Fenderowiec to troche zrobiony "na odczepnego" . Korpus klejony byle jak a o polaczeniu gryf - korpus lepiej nie mowic... Ale Fender , nie ?
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
i co z tego...
typowe podejście tzw "lutnicze"....
znajdź lepiej brzmiący... proponowano mi za niego 7000 USD od ręki... i mówimy tu o bardzo poważnym basiście zza wielkiej wody. Znam dużo basów które są śliczne wykonane bez zarzutu i głuche... Drozdy... Fodery... Alembicki... a śliczne konstrukcje lutnicze wręcz w tym przodują...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Zenek_Spawacz
Unregistered
I nie zgodziles sie sprzedac bo jestes purysta brzmieniowym a powazny basista zza oceanu rozpil sie z rozpaczy...Kiedys poruszylem temat snobizmu przy wyborze wiosel , chodzilo mi , ze jedynym kryterium powinien byc sound bez wzgledu na marke , wiek instrumentu itd. Szkoda , ze nie mozesz sobie poczytac tego co tam ludzie powypisywali. Ale nie o to chodzi . Fendki z lat 70-80 jazzy np to zadna rewelacja. Zle wykonane , kiepsko brzmiace instrumenty.Porownywanie Alembikow z fenderami z tego okresu nie ma sensu to dwa rozne swiaty . Pasw - aktyw , rozne koncepcje konstrukcji itd
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
08-17-2010, 04:55 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2010, 04:55 AM przez Mateusz.)
Liczba postów: 2194
Liczba wątków: 11
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
1
Fiender Jazzik 1968r
Oraz Pearl 1977r
Oba są milusie i fajnie buczą
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(08-17-2010, 03:37 AM)Zenek_Spawacz napisał(a): I nie zgodziles sie sprzedac bo jestes purysta brzmieniowym a powazny basista zza oceanu rozpil sie z rozpaczy...Kiedys poruszylem temat snobizmu przy wyborze wiosel , chodzilo mi , ze jedynym kryterium powinien byc sound bez wzgledu na marke , wiek instrumentu itd. Szkoda , ze nie mozesz sobie poczytac tego co tam ludzie powypisywali. Ale nie o to chodzi . Fendki z lat 70-80 jazzy np to zadna rewelacja. Zle wykonane , kiepsko brzmiace instrumenty.Porownywanie Alembikow z fenderami z tego okresu nie ma sensu to dwa rozne swiaty . Pasw - aktyw , rozne koncepcje konstrukcji itd
Dokładnie tak było... to nie jest snobizm - uwierz mi też bym wolał jakiś nowy śliczny bez opadającego lakieru i dziur po płytce... tylko jakoś nigdy nie słyszałem lutniczego instrumentu, który IMO brzmiałby lepiej niż dobre Fendery z lat 76-83 mimo iż nie są jakoś specjalnie dobrze wykonane i trzeba je poprawiać lutniczo. Wszyscy lutnicy się śmieją jak chujo... wykonane tylko jakoś żaden nie potrafi zrobić tak samo brzmiącego... Tego rodzaju szklanka, selektywność, dzwon, żywość brzmienia czy jak to tam nazwiemy - są jakoś innym instrumentom obce... a gralem na setkach J-podobnych i bardzo drogich custom shopach
Porównanie ma sens o ile porównamy np miksowanie się klasycznego J Bassa gęstej fakturze typowego nagrania muzycznego... J bass miksuje się sam i słychać go wszędzie niezależnie od rodzaju aparatury odsłuchowej nad alembickiem trzeba się mocno namęczyć jeśli np masz ochotę słyszeć co pan gra przykryty dwoma przesterowanymi gitarami i hammondem... a pan akurat gra tradycyjnie z palucha....
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
no to ja z JazzBass V nie wejdę
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 402
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Chętnie bym numerek dostał, ale zdjęć mi się nie chce wybitnie robić :]
Mazdah napisał(a):Instrument powinien dawać "kopa" za każdym razem kiedy go bierzesz do ręki. Nie tylko kiedy go po raz pierwszy rozpakowujesz z pudła albo przez pierwszy tydzień-dwa-miesiąc-rok grania. Jeśli możesz przejść obojętnie obok wiosła wiszącego na ścianie/stojącego na stojaku, to znaczy, że coś jest nie tak.
Ściągam sprzęt z Usa. Info na pw.
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Szczerze powiedziawszy - to nie jest J-Bass bhood, bo wbrew obostrzeniom Alfika pięciostrunowce to też Jbassy, aktywy również :-) Zatem proponowałbym zmienić nazwę tej organizacji ;-)
Gram na nerwach.
Liczba postów: 95
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Fender Jaguar
4 Struny i możliwość wyłączenia Aktywów
Braderhud of NIE KUPUJ W RIFFIE & Fenderowcy #3
Fender Jaguar
Liczba postów: 3808
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
5
A ja bym proponował zmienić te zasady, szczególnie dotyczące aktywów, bo te obecne są całkiem bez sensu.
I piątki też przyjąć.
Nie wydaje mi się sensowne, żeby takie autokratycznie tworzone zasady obowiązywały.
|