07-15-2013, 01:43 PM
Jako, że mam zarówno jazza i pejotkę, których używam bardzo podobnie (obie przystawki rozkręcone na full+tone na full) postanowiłem je porównać, nadarzyła się też okazja ku temu, gdyż zdjąłem z jazza grube struny (normalnie stroję go do C), coby je wyprać i założyłem normalniejsze sznurki.
Wniosek: Oba mi brzmią zajebiście, oba po swojemu i żadnego bym nie oddał, choć sprawdzają się różnie w różnym graniu.
Postanowiłem też dać Wam możliwość porównania, który układ przystawek Wam pasuje bardziej i wrzucam próbki, oczywiście nie są podpisane, który bas jest najpierw, bo byłoby za łatwo, ale mają tak różny charakter, że powinniście sami wyłapać co jest co. (Możecie też podpisać, który według Was jest który).
Szczegóły techniczne:
Oba to japończyki.
Jazz ma body z mahoniu z olchowym topem, gryf klonowy, podstrunnica palisander.
Pejotka ma body olchowe, gryf klonowy, podstrunnica palisander.
Próbki nagrywane tak: Palce oba pickupy>mostkowy>gryfowy, potem kostka oba pickupy>mostkowy>gryfowy. Oczywiście prosto w linię.
Wiem, że chujowo, nierówno i muli.
Miłej zabawy
https://soundcloud.com/bjorn_b/test
Wniosek: Oba mi brzmią zajebiście, oba po swojemu i żadnego bym nie oddał, choć sprawdzają się różnie w różnym graniu.
Postanowiłem też dać Wam możliwość porównania, który układ przystawek Wam pasuje bardziej i wrzucam próbki, oczywiście nie są podpisane, który bas jest najpierw, bo byłoby za łatwo, ale mają tak różny charakter, że powinniście sami wyłapać co jest co. (Możecie też podpisać, który według Was jest który).
Szczegóły techniczne:
Oba to japończyki.
Jazz ma body z mahoniu z olchowym topem, gryf klonowy, podstrunnica palisander.
Pejotka ma body olchowe, gryf klonowy, podstrunnica palisander.
Próbki nagrywane tak: Palce oba pickupy>mostkowy>gryfowy, potem kostka oba pickupy>mostkowy>gryfowy. Oczywiście prosto w linię.
Wiem, że chujowo, nierówno i muli.
Miłej zabawy
https://soundcloud.com/bjorn_b/test