Dystrybucja Warwick
Jakoś nigdy się nie wypowiadałeś na temat brzmienia w moich nagraniach, więc nie wiem o co Ci teraz chodzi... Rolleyes
Odpowiedz
(12-10-2013, 09:40 AM)OMSON napisał(a): Tak Zakwasie - znamy Twoje preferencje EQ Wink Dlatego tak wspaniale kleisz całość na każdym nagraniu.

Sound Zakwasa uważam za b. przyzwoity.
Odpowiedz
(12-10-2013, 09:49 AM)zakwas napisał(a): Jakoś nigdy się nie wypowiadałeś na temat brzmienia w moich nagraniach, więc nie wiem o co Ci teraz chodzi... Rolleyes

Spróbuje to nadrobić, ale może niekoniecznie tutaj Wink
Odpowiedz
Setka nie jest do podbijania, tylko do cięcia - wtedy gra mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
(12-10-2013, 09:40 AM)OMSON napisał(a):
(12-10-2013, 09:29 AM)zakwas napisał(a):
(12-10-2013, 09:18 AM)OMSON napisał(a): odkręcony na max 'Bass' robi ładna podstawę pod gitary.

[Obrazek: 349.gif]

Tak Zakwasie - znamy Twoje preferencje EQ Wink Dlatego tak wspaniale kleisz całość na każdym nagraniu.

Zakwas brzmi dokładnie 97778665679976543456789976 raza lepiej od Ciebie... ach i gra jakiejś 999994546898654567899786755445689 razy lepiej od Ciebie - dokładnie policzyłem.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Nie piszcie o mojej grze i brzmieniu w temacie o Warwicku, bo to podważa wszelką merytoryczność tych wypowiedzi! mrblue

Anyway, jestem ciekaw tego heada i jego faktycznej mocy i brzmienia. Na płasko! Big Grin
Odpowiedz
(12-10-2013, 10:20 AM)bartoshek napisał(a): Setka nie jest do podbijania, tylko do cięcia - wtedy gra mrgreen

Zgadza się często okolice 100Hz trzeba często drastycznie wycinać na miksie gdyż buczą i mulą w autach. Problem w tym, że tutaj jest raczej półka. Więc lipa... 10kHz jako góra do basu??? może do gitary akustycznej albo overheadów owszem... choć i tam 6 lub 8 kHz sprawdziło by się lepiej. 800Hz można niby wyciąć ale generalnie tej częstotliwości zwykle się nie rusza. 3kHz było by ok jako góra do basu ale powinno być wtedy półkowe...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(12-10-2013, 10:31 AM)Alfik napisał(a):
(12-10-2013, 10:20 AM)bartoshek napisał(a): Setka nie jest do podbijania, tylko do cięcia - wtedy gra mrgreen

Zgadza się często okolice 100Hz trzeba często drastycznie wycinać na miksie gdyż buczą i mulą w autach. Problem w tym, że tutaj jest raczej półka. Więc lipa... 10kHz jako góra do basu??? może do gitary akustycznej albo overheadów owszem... choć i tam 6 lub 8 kHz sprawdziło by się lepiej. 800Hz można niby wyciąć ale generalnie tej częstotliwości zwykle się nie rusza. 3kHz było by ok jako góra do basu ale powinno być wtedy półkowe...

E, półka od 3kHz to chyba z lekka za bardzoby szumiała IMO przy gwizdkach, troche za nisko na shelfa jak dla mnie.
Odpowiedz
Nie dość ze eq ustawiony z wysoko to i wasze propozycje też Big Grin u mnie króluje 160-180hz, najlepsza częstotliwość dla basu!
Odpowiedz
(12-10-2013, 10:29 AM)zakwas napisał(a): Nie piszcie o mojej grze i brzmieniu w temacie o Warwicku, bo to podważa wszelką merytoryczność tych wypowiedzi! mrblue

Anyway, jestem ciekaw tego heada i jego faktycznej mocy i brzmienia. Na płasko! Big Grin

Przepraszam odpowiadam jedynie na atak na Ciebie sformułowany przez naszego forumowego sennoyoutubowego wizjonera amatora, który biedaczek zabiłby się spadając z poziomu swojego Ego na poziom swojej wiedzy merytorycznej, praktycznej i umięjętności...

(12-10-2013, 10:33 AM)MrPapaBear napisał(a): Nie dość ze eq ustawiony z wysoko to i wasze propozycje też Big Grin u mnie króluje 160-180hz, najlepsza częstotliwość dla basu!

Tu się akurat zgadzam.

półkowe podbicie góry sprawdza się w zakresie od 2.5kHz do powiedzmy 6kHz w zależności od basu preferowanego brzmienia i stylistyki.
Do większości zastosowań preferuję okolicę 4kHz.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Ja pierdole Bass na maxa to robia 14latki w salach prob na nieswoim sprzecie i wydmuchuja glosniki dlatego piece w salkach sa tak zajechane (mowie na swoim przykladzieBig Grin)
Odpowiedz
(12-10-2013, 10:41 AM)Mateusz napisał(a): Ja pierdole Bass na maxa to robia 14latki w salach prob na nieswoim sprzecie i wydmuchuja glosniki dlatego piece w salkach sa tak zajechane (mowie na swoim przykladzieBig Grin)

I to jest sluszne podejscie, jak nie moze byc selektywnie to chciaz bedzie mnie bedzie slychac. Przeciez ja tez tutaj jestem i tez tutaj gram...
Odpowiedz
(12-10-2013, 10:43 AM)PHANTOM napisał(a):
(12-10-2013, 10:41 AM)Mateusz napisał(a): Ja pierdole Bass na maxa to robia 14latki w salach prob na nieswoim sprzecie i wydmuchuja glosniki dlatego piece w salkach sa tak zajechane (mowie na swoim przykladzieBig Grin)

I to jest sluszne podejscie, jak nie moze byc selektywnie to chciaz bedzie mnie bedzie slychac. Przeciez ja tez tutaj jestem i tez tutaj gram...

Tzn sprostuję - jak paczki tego nie uciągną, to chyba wiadomo, że nie ma co kombinować w ten sposób. Moje akurat spokojnie dają radę (nawet z podbitym '5-string filter' +11dB /20Hz)... Niestety w większości przypadków paki lubią się przytykać i wtedy lepiej ograniczyć dół pasma i nie przemęczać głośników, a wyeksponować raczej niski środek.
Odpowiedz
OMSON, ale chyba nie łykasz tego, że Ci paczka przenosi 20Hz? Wink
Odpowiedz
Niestety omson nie masz racji ale to problem wielu metaluchow. Później się nie zdziw, że ze stopy zostaje tylko klikanie a przez to znika solidna podstawa i całość pływa na twoim błocie Wink

Chociaż ja gram czasem wycinając wszystko prócz basu i fuzza żeby mieć BWWWwwww ale ja na gitarowej lampie i w takiej konfiguracji mam głównie niski środek Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 22 gości