12-29-2013, 08:20 PM
Budowa Splittera - zdjęcia i próbki
|
Za 200zl to sobie możesz kupic waciki
gitarzysta na mnie patrzył jak na kretyna jak mu przyniosłem do porównania booster radiala (500zł nowy) - była ta sama gadka, że po chuj mu to, przecież ehx to samo robi a kosztuje 1/3. podpiął na próbie na 10 minut i tego samego dnia zrobił przelew. Potem sobie tylko na tru bypass przerobił bo chciał mieć i zbuforowane podbicie i normalnie bez.
12-29-2013, 08:21 PM
(12-29-2013, 08:17 PM)Mateusz napisał(a): 1000zł hehehehe ładnie, ładnie. Nie będąc w temacie spodziewałem się wydatku rzędu 200-300zł. Myślę, że w warunkach koncertowych - zgadzam się z tym co groza napisał. Jeszcze mi nikt na Radiale nie narzekał na scenie. Pamiętaj, ze Błażej ocenia wszystkie te pudełka przez pryzmat przetworników i studia - scena rządzie się innymi prawami i tam naprawdę pancerny Radial może Ci uratować dupsko.
12-29-2013, 08:25 PM
(12-29-2013, 08:21 PM)zakwas napisał(a):(12-29-2013, 08:17 PM)Mateusz napisał(a): 1000zł hehehehe ładnie, ładnie. Nie będąc w temacie spodziewałem się wydatku rzędu 200-300zł. Też tak myślę. Ale z drugiej strony nie można pisać, że taki splitter nie zmienia brzmienia w ogóle i to chyba Alfik chciał zaznaczyć (i słusznie). Dzięki wszystkim za pomoc! Dogadam się z Przemakiem i zobaczymy co zrobi, pochwalę się tutaj jak już dostanę gotowy wyrób, a jak się nie sprawdzi to będe musiał wydać Kafla na Lehle bo niestety z mojego doświadczenia Alfik prawie zawsze ma racje;d I moja kieszen to boleśnie odczuwa.
Mroku jak zaczniesz nagrywać na 2 piece to się na 1000zł nichuja nie skończy
12-29-2013, 08:32 PM
A co jak zaczne nagrywać na 5 piecy hehe?
Żartuje.... chociaż raz podlaczylismy z Jarbasem 4 na raz i to było coś hehe. Z nagrywaniem nie ma problemu jak już pisałem - reamp i finito. Ale chce sobie próby z chlopakami pograc i ponapierdzielac dla wlasnej frajdy.
12-29-2013, 08:34 PM
Marudzą o stracie 1% a potem reamp robią
12-29-2013, 08:44 PM
12-29-2013, 08:47 PM
(12-29-2013, 08:34 PM)groza napisał(a): Marudzą o stracie 1% a potem reamp robią Jak masz konwertery Prisma, które kosztują 8500 USD za dwa kanały to straty są raczej liczone w promilach, a nie w procentach, więc w moim przypadku reamp jest lepszą opcją niż splitter, zwłaszcza, że mam tylko 3 kanały po LA2a, Neve 1073 i Fatso a nie 12... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Ja mam interfejs za mniej niz 3 klocki bhehehehehehe Do tego mam chujowe pomieszczenie i tanie mikrofony, wiec tym bardziej jestem bardzo ciekawy co Przemak jest w stanie zbudować, pewnie okaze sie duzo lepsze niz opcja z reampowaniem.
12-29-2013, 08:51 PM
Mam Realteka AC97 i kabel jack-jack metrowy z wtykami kątowymi za 15zł sztuka.
Nada się?
12-29-2013, 08:54 PM
(12-29-2013, 08:52 PM)Mateusz napisał(a):(12-29-2013, 08:51 PM)groza napisał(a): Mam Realteka AC97 i kabel jack-jack metrowy z wtykami kątowymi za 15zł sztuka. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
12-29-2013, 09:03 PM
1. Zrobię dobrze
2. Reamping też jest dobrym pomysłem, oczywiście z daw-ampem
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
12-29-2013, 09:13 PM
(12-29-2013, 07:46 PM)Alfik napisał(a): Bufor z pewnością niestety zmieni brzmienie. Mam doskonałe bufory Alana Smarta i Petera Cornisha do przesyłania sygału z gitary na duże odległości i do kilku wzmacniaczy ale, co by nie powiedzieć zmieniają one zarówno barwę jak i "czucie" instrumentu. Nie zawsze na gorsze... ale jednak zmieniają. Jeśli decydujesz się na radiala to nie prosty splitter tylko DIbox aktywny klasy A - on brzmi bardzo dobrze choć oczywiście zmienia barwę w stosunku do bezpośredniego połączenia +1 (12-29-2013, 08:21 PM)groza napisał(a): Za 200zl to sobie możesz kupic waciki +1000 Miałem tani delay analogowy. Może nie ta skala porównawcza, ale stosunek cenowy taki sam (tanizna 200, tc 600) - i nie żałuję ani trochę tego, że wydałem 3 razy tyle po sprzedaniu analoga. Jak to kolega Kapral czasami wspomina: Life is too short for cheap gear. Mroku, masz sprzętu za grube tysiące w kańciapie. Aż mdli mnie na myśl o sumie jaka z nich się uzbiera, bo podejrzewam, że na 4 zerach się nie skończy. Nie żałuj sobie żeby kupić splitter za 1000 zł. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości