[Backing Track Challenge] Styczeń 2014
fajnie zagrane Zawkas.. ostatni dzwiek the best !!
Odpowiedz
To i ja coś nagrałem. Wyszło jak wyszło, ale co mi tam, udostępniam Wink

Macie i cierpcie:
http://irok84.kei.pl/share/irok-jaco_chicken.mp3
Odpowiedz
(02-01-2014, 02:14 PM)irok napisał(a): To i ja coś nagrałem. Wyszło jak wyszło, ale co mi tam, udostępniam Wink

Macie i cierpcie:
http://irok84.kei.pl/share/irok-jaco_chicken.mp3

wyszło całkiem dobrze, mi siedzi Big Grin jedynie bas dałbym trochę ciszej.
obrazki się zesrały.

Odpowiedz
(02-01-2014, 02:21 PM)Stanislav. napisał(a):
(02-01-2014, 02:14 PM)irok napisał(a): To i ja coś nagrałem. Wyszło jak wyszło, ale co mi tam, udostępniam Wink

Macie i cierpcie:
http://irok84.kei.pl/share/irok-jaco_chicken.mp3

wyszło całkiem dobrze, mi siedzi Big Grin jedynie bas dałbym trochę ciszej.

Dzięki. Mi twoje wykonanie też się podoba Smile
Odpowiedz
(02-01-2014, 02:21 PM)Stanislav. napisał(a):
(02-01-2014, 02:14 PM)irok napisał(a): To i ja coś nagrałem. Wyszło jak wyszło, ale co mi tam, udostępniam Wink

Macie i cierpcie:
http://irok84.kei.pl/share/irok-jaco_chicken.mp3

wyszło całkiem dobrze, mi siedzi Big Grin jedynie bas dałbym trochę ciszej.

Dobrze jest, chociaż bez ściemy słychać co gra, a gra irok w porządku! Big Grin
Odpowiedz
(02-01-2014, 03:28 PM)zakwas napisał(a):
(02-01-2014, 02:21 PM)Stanislav. napisał(a):
(02-01-2014, 02:14 PM)irok napisał(a): To i ja coś nagrałem. Wyszło jak wyszło, ale co mi tam, udostępniam Wink

Macie i cierpcie:
http://irok84.kei.pl/share/irok-jaco_chicken.mp3

wyszło całkiem dobrze, mi siedzi Big Grin jedynie bas dałbym trochę ciszej.

Dobrze jest, chociaż bez ściemy słychać co gra, a gra irok w porządku! Big Grin

Dzięki. Twojemu nagraniu na pewno nie można odmówić oryginalności Smile Słychać że grane na luzie. Fajna jest ta oktawka w 0:37.
Odpowiedz
zakwas: dzieki za dobre slowa,ale szkoda ze mnie dyskwalifikujesz,z kapela gram rockaTongue
Tak w ogole calkiem fajnie Ci ten Cort brzmi, sporo gainu,wiec rock onSmile Chciales troche poimprowizowac i dobrze jest jakies swieze podejscie. Poza tym z tym mocnym atakiem,chyba coraz mocniejszym z biegiem utworu, wyszlo to serio ciekawie.Czasem troche time u Ciebie kulal, ale to tak jak u mnie.W takich kawalkach to moze sie odnalezc taki WoWR czy Alfik lub Pawel,trza duzo cwiczyc po prostu.
irok: calkiem w punkt i bas brzmi w kierunku soundu Jaco,podoba mi sie.
Odpowiedz
Timing tak jak pisalem - czasami zaskakiwałem sam siebie. Wink

P.S.: Cort przez iPada leciał na symulacji B-15. Wink
Odpowiedz
B-15 to jakis bombowiec?

PS Przeczytalem "zakwasilem sam siebie"Big Grin
Odpowiedz
Niby Ampeg, proszę Pana. Wink
Odpowiedz
Podobno nie ćwiczymy i jesteśmy 10 lat za samymi sobą, oraz jesteśmy fajni jedynie w 5% przypadków.

Drugiej i trzeciej tezy nie jestem w stanie w jakikolwiek sposób podważyć, ale czuję się zobowiązany do dostarczenia dowodów rzeczowych w postaci nagrań, że choć pierwsza z nich nie jest prawdą.

W ramach ciekawostki i zmagania się z własnymi słabościami.

Nauczenie się tego na pamięć zajęło mi rok. Oprócz ewidentnych problemów z pamięciowym przyswojeniem takiej ilości materiału: 9 chorusów, w sumie 10 stron gęsto zapisanych 16stkami, było tu bardzo dużo rzeczy do zrobienia: timing, długości nut, dynamika, frazowanie, feeling, barwa, kondycja aby ugrać te wszystkie 16stkowe pasaże. Ciężko było uzyskać taką swobodę grania tych wszystkich nutek jakby przy okazji i bez spiny.

Dwa kompletne tejki od początku do końca bez klejenia wcinek i poprawek, tak aby sprawdzić na ile jestem to w stanie ugrać „na żywca”

Jedno z samym bębnem, drugie z oryginalnym nagraniem. W drugim przypadku nie ma cudów. Starałem się zrobić frazowanie długości nut i te wszystkie smaczki jak naj dokładniej, na ile mi pozwalają umiejętności ale Big Band gra bez klika generalnie zwalnia, w kilku miejscach przyśpiesza, słowem aby pokryć idealnie to co gra Mistrz, trzeba by się w kilku miejscach wkleić a tu nie o to chodziło. Taką muzykę gra się „na żywca” i tego typu ćwiczenie jest tylko aproksymacją mającą dać w założeniu jakiś rozwój.

Struny zakładane na grajmidole (miesięczne prawie) dużo grane nie prane SWR GrandPrix W Mbox 3.

Oczywiście cytowanym tu Mistrzem Jaco nie jestem i nie będę, ale przynajmniej starałem się zbliżyć i zrozumieć jego wykonanie na tyle na ile mi moje własne ułomności pozwalają.

https://soundcloud.com/blazejdomanski/kf...ts/chicken

https://soundcloud.com/blazejdomanski/kf...ts/chicken

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Na tym nagraniu bez bandu coś miałeś odkręcone w basówce? Coś tam strasznie brzęczy.
Odpowiedz
(07-30-2014, 10:05 PM)Login napisał(a): Na tym nagraniu bez bandu coś miałeś odkręcone w basówce? Coś tam strasznie brzęczy.

Bass i tor nagraniowy jest identyczny w obydwu przypadkach.

Typowa efekt psychologii słyszenia, z samym bębnem słychać buzz o podstrunnice, z całym bandem efekt ten znika lub minimalizuje się.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
No żeś dowalił Błażej z tym nagraniem. Mnóstwo roboty. Szacun. Twardy zawodnik jesteś chytry Chciałem kiedyś czikena dograć do wątku, ale jednak sobie odpuszczę Wink Chyba, że z brzmieniem precla i kompletnie innym podejściem.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Alfik, jesteś mistrzem!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości