Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Ostateczna wysokość będzie z grubsza taka jak precision (nie licząc płytki)
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
zostaw sobie troche miejsca na lakier w kieszeni gryfu, chyba ze nie lakierujesz
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Najpewniej pójdzie bezbarwny nitro.
Orzech będzie pod nim minimalnie ciemniejszy i nabierze takiego... Kontrastu czy nasycenia. Będzie bardziej żywy.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Będzie to banglać, jak nic!
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Taką mamy nadzieję :x
Ale póki co wszystko idzie ok. Drewno skleiło się dobrze, opukany korpus ślicznie i długo dzwoni - nie jest głuchy.
Gryf leżakuje już z trzeci miesiąc i też nic się z nim złego nie dzieje - nie skręca się, nie robi śmigła ani nic takiego.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 420
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2010
Reputacja:
0
Jaki jest radius tej szyjki?
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Żaden
Na razie gryf jest z przodu i z tyłu kwadratowy, niebawem idzie w obroty. Docelowy radius to będzie dwunastka.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Kupiliscie podstrunnice juz z nacieciami ?
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Owszem, podstrunnica była zamówiona z nacięciami, ale surowa - bez markerów
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Pytam , bo robienie samemu slotow przed wyprowadzeniem promienia konczy sie zazwyczaj zle...
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Obawiam się teraz, czy kropki przy 12 progu te skrajne nie zedrzesz przy radiusie.
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Nie, będzie ok - gdyby były obawy, markery wrzucilibyśmy po radiusie
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Progi nabite, jeszcze do wykończenia. Radius zrobiony, obeszło się bez żadnych problemów.
"Gniazdo" na pręt jest z wklejonego drewna, którego nazwy nie potrafię powtórzyć.
Sama deska ważyła jakby była aluminiowa.
Kolejny wielki krok to szlif korpusu - jest zupełnie surowy.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30