11-26-2010, 12:55 PM
http://www.myspace.com/breeze.band
genialnie siedzi ten MM i zespół polecam, bo znajomi w końcu :p
genialnie siedzi ten MM i zespół polecam, bo znajomi w końcu :p
Przykłady zajebistego brzmienia basu
|
11-26-2010, 12:55 PM
http://www.myspace.com/breeze.band
genialnie siedzi ten MM i zespół polecam, bo znajomi w końcu :p
11-26-2010, 12:56 PM
Panowie
garść informacji to jest oczywiście jakiś tam raw mix a nie finalny mix master do tego daleka droga... tam jest 7 sygnałów: Linia z Futube Direct ->smart C1 Linia Z Futupe post EQ ->smart C1 GS410->AKG D112 ->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso GS410->SH MD421->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso GS410 Tweeter->Octava MK219->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso Sound City 50B->Fender Tonemaster 2x12Fane->2xsm57->neve1073->La2a->fatso można to wykręcić na milion sposobów bez dotykania Eq - sama linia, sama paczka, paczka z Sound City, zmieniając proporcje w mikrofonach z Sound City zmieniamy kolor przesteru itd także coś dla Grozy pewnie też by się znalazło to co burning nazywasz świszczeniem i envelope to interakcja góry z gwizdka i przesterowanego Sound City - ściszając gwizdek problem znika choć dla mnie to swego rodzaju trademark - czysta i przesterowana góra tworzą pewien rodzaj trójwymiarowości, który IMO tutaj akurat pasuje, choć zapewne do metalu pod dwie przesterowane gitary ukręcał bym nieco inaczej. Szukałem tego rodzaju brzmienia przez wiele lat i chyba pierwszy raz jestem zadowolony z rezultatów. Przestery na kostkach strasznie zabierały czytelność w tego typu przebiegach granych z palca a inne przesterowane piece nie miksowały się z gitarami itd. Dość dużą walkę trzeba stoczyć aby dokładnie sfazować te wszystkie sygnały inaczej potrafią zjadać sobie nawzajem alikwoty i robi się kupa... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
No jest walka z taką ilością śladów konkretna - niestety.
Ja nagrałem ostatnio 7 śladów naraz - w tym prawie idealny dla mnie sound znalazł się na połączeniu dwóch z nich (ampeg cl zebrany 421 i bassman w pakę gitarową), niestety ślady te były lekko rozfazowane i finalnie stwierdziłem, że są rzeczy ważniejsze do zrobienia - na połowie płyty jest bas zmiksowany z wyłącznie jednego mikrofonu przystawionego do paki ze skręconym hornem Następnym razem nagram docelowo to chcę z jednego źródła chyba, dwóch maks, w ampegu jest 95% tego co potrzebuję. D.I. już wiem, że dla mnie jest zbędne - itp. itd. Próbka jest spoko, ale powtórzę - po tym jak się momentami wozisz to człowiek oczekuje conajmniej Brendana Obriena
11-26-2010, 01:11 PM
(11-26-2010, 12:38 PM)groza napisał(a): No to jak już szydzimy, dla porównania chujowy aktyw: to jest kurwa brzmienie !! za każdym razem kiedy słucham Illusion, a zwłaszcza brzmienia z ostatniej płyty, pojawia mi się gas na Music Mana
11-26-2010, 01:13 PM
groza - mówisz, że zenek 421 dobrze zbiera sound CLki? muszę obadać, bo na razie moim faworytem jest RE20:
http://burning.wrzuta.pl/audio/6q2OUfndP...a_roundach Precel -> svt3pro -> swr workingpro 15 -> re20 + Precel -> ISA one jeszcze bez Great Rivera ani UA LA II
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
11-26-2010, 01:34 PM
(11-26-2010, 01:11 PM)Viking napisał(a):(11-26-2010, 12:38 PM)groza napisał(a): No to jak już szydzimy, dla porównania chujowy aktyw: O tak, o tak, o tak, o tak! Najlepsiejsze MM jakie słyszałem!
Ale to chyba nie był mm...
(11-26-2010, 01:13 PM)Burning napisał(a): groza - mówisz, że zenek 421 dobrze zbiera sound CLki? muszę obadać, bo na razie moim faworytem jest RE20: Bur, nichuja nie znam się na mikrofonach. Wiem jedno - nagrał dosyć wiernie to co się z paki wydobywało: http://fatbellyfamily.pl/downloads/cl_421.wav Ważne dla mnie w tym numerze było, by struna H nie odstawała od reszty (jest jej sporo) i była wyraźna separacja między basem a gitarą. Horn był skręcony na zero, więc sound jest ciemniejszy niż bym chciał, ale i tak np. słyszę dokładnie swoją wątpliwą artykulację, lekkie krzywizny, progi przy slide itp. Następnym razem ukręcę lepiej (stawiałem na 2 sygnały - górę z bassmana, który odpadł), ale tutaj jest blisko tego co bym chciała.
11-26-2010, 01:57 PM
(11-26-2010, 12:38 PM)groza napisał(a): No to jak już szydzimy, dla porównania chujowy aktyw: 1:08 genialne!
11-26-2010, 02:05 PM
nooo.. Jarosław ma dar A potem jaki piękny slide jest...
11-26-2010, 02:31 PM
nie MM ?
po tym slajdzie ciągle mi się wydawało że to właśnie MM
co do tego Alifkowego soundu... sry, co w tym zajebistego? Bas bez mocy, zamiast buldożera, czołga, u-bota
FEnDER SRENDER!
11-26-2010, 03:08 PM
11-26-2010, 03:11 PM
http://irakijczyk.wrzuta.pl/audio/35VJIh...ac_na_swit
mnie rajcuje to
11-26-2010, 03:27 PM
Kurcze mnie tam ten sound z illusion zupełnie nie przekonuje ciemny - gumowy dół cała siła idzie z gitar, a przester rozmywa się pod gitarami - miejscami muszę domyślać się co gra, artykulacji poza slidem nie słychać a nie ma tam jakiś mega szybkich przebiegów do zagrania , bardziej działa na zasadzie dopełnienia gitar zamiast octavera. Jak już mówimy o egzotykach, to Groza kiedyś wrzucała nagrania swojego Be na EMG (aż się zdziwiłem ), które mnie zdecydowanie bardziej przekonywało i było znacznie bardziej selektywne niż ten illusion.
Artur posłuchaj sobie tego na paczkach z dobrym dołem - wbrew temu co sądzisz mocy w dole jest dość sporo... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|