Przykłady zajebistego brzmienia basu
Gada super , tylko cena trochę nie halo.
Odpowiedz
(12-09-2010, 02:28 AM)Alfik napisał(a): widze, że kolega znalazł mojego znajomego...
Genialnie grają a Frans brzmi po prostu świetnie - wręcz wzorcowo
Trudno się nie zgodzić. Dlatego wrzuciłem Big Grin
(12-09-2010, 02:28 AM)Alfik napisał(a): muli muli muli
Sam napisałem, że muli, ale jakoś mi pasi. To może być kwestia grajka, który tak kładzie dźwięki, że i na szczotce z żyłką by mnie powalił.

(12-09-2010, 02:28 AM)Alfik napisał(a): jeden z nielicznych basów w którym toleruje EMG
Mnie wgniótł w ziemię dawno temu Stu Hamm grając na Factorze. O ile się nie mylę, to nagrywał na nim na 1 płycie Vaia. W kawałku The Animal brzmi tak, że mi stają dęba wszystkie włoski na mosznie. Szczególnie od 1:50 mniej więcej.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=qZl69XToZ...re=related

Zwarty, skupiony sound, pełny zakres częstotliwości i się drze jak cholera. Gdyby robili Wal'e neck thru, to byłby ideał. Poki co można se konia zwalic nad tym brzmieniem mrgreen
Odpowiedz
citizenkane: one mają być bolt-on..
tu staric od Wal'a: http://www.youtube.com/watch?v=7a8SzhitU...re=related
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Odpowiedz
Burning:
Wiem że bolt-on wyciąga w nich częśc skaładowych odpowiedzialnych za ten zajebisty atak, ale no cóż byłbym w stanie zerezygnowac z tej częsci na rzecz sustainu i lepszej artykulacji w wysokich pozycjach. Dlatego mogliby robic przynajmniej jeden model neck thru. Fajnie o tym pisał Janek Gwizdala, przy okazji przesiadki z Wala na Fodere.
Odpowiedz
(12-09-2010, 04:07 PM)citizenkane napisał(a): Fajnie o tym pisał Janek Gwizdala, przy okazji przesiadki z Wala na Fodere.
O patrz. Nie wiedziałem, że Janek pykał na Walu. Masz jakieś nagrania?
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Kurwa, znowu na Arię zachorzałem...



Odpowiedz
@Basstard: Zajebiście brzmi!
Gram na nerwach.
Odpowiedz
miklo:
Nie mam, zresztą nie wsluchuję się w takie granie szczególnie namiętnie, nie zmienia to faktu że bardzo go cenie. Wiem ze w trakcie studiów i chwile po grał na Wal'u + preamp Fender TBP-1 (miód), a potem już Fodera. Obecnie jest też endorserem TC Electronic, co do mnie osobiście nie przemawia.
Odpowiedz
Spoko. Myślałem, że może wiesz, jakie nagrania poczynił na WALu (o ile poczynił). TC mnie też nie kręci. Ogrywałem ich kombo i mnie mocno rozczarowało.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
(12-09-2010, 04:23 PM)miklo napisał(a): @Basstard: Zajebiście brzmi!

Ja wiem, że NTB i przystawka nie w tym miejscu co trzeba, ale, kurwla... podobie mnie się.

(12-09-2010, 04:31 PM)Fabian napisał(a): to ta aria co burton uzywal.

Się zgadza.

A tu taki sam bas - ale inaczej:


No siedzi. I to pięknie.
Odpowiedz
(12-09-2010, 02:28 AM)Alfik napisał(a):

widze, że kolega znalazł mojego znajomego...
Genialnie grają a Frans brzmi po prostu świetnie - wręcz wzorcowo

[/quote]

Świetny bassman, rewelacyjny muzyk a strona pełna perełek Jaco - w tym aranży na piano i bigband (Domingo!!!) bezcenna. Znamy, znamy.

punktualność, sound, groove - no miód.




(12-09-2010, 04:14 PM)miklo napisał(a):
(12-09-2010, 04:07 PM)citizenkane napisał(a): Fajnie o tym pisał Janek Gwizdala, przy okazji przesiadki z Wala na Fodere.
O patrz. Nie wiedziałem, że Janek pykał na Walu. Masz jakieś nagrania?

Cały album "Mystery to Me" Janek nagrał na Walu.

Rzecz jest z 2004, więc to nie "ten" Janek jeszcze (ten Wal brzmi tu aksamitnie, fretlessowo bardzo, pewno trochę kwestia ataku lżejszego, ale ciągle miodnie), ale kompozycyjnie mi się bardzo ten album podoba - chyba najbardziej (Circles!). No i Jojo Mayer i Elliott Mason... ech!!!

z innych zabawek słychać tu OC 2 i... Nanoverb Alesisa Big Grin

zabawne że o tym piszecie, bo właśnie w tej chwili ściągam linię a szczególnie miodne solo z "And another thing" Big Grin

album został nagrany studyjnie przed niewielką publicznością, na setkę.

http://janekgwizdala.bandcamp.com/album/...n-new-york

W ogóle to hmmm czego jak czego to foderowatego brzmienia Gwizdały nie podawałbym już za wzór - jest oryginalne, fajne ale bardzo specyficzne i sprawdza się we fusion/jazzie/lekkim popie ale... setup, niska akcja, specyficzny atak robią swoje.

Najlepiej mieć jako drugie wiosło Fendera Big Grin

tym niemniej tu chyba to brzmienie jego Fodery jest najbardziej mówiące o tym jak brzmi - swoją drogą - klip i piosenka rodaczki na emigracji Wink

http://www.youtube.com/watch?v=iNM3xwgE9ZE

pozdr!
Odpowiedz
Mystery To My jest na WALu? W życiu bym nie powiedział. Jedna z moich ulubionych płyt, do której ciągle wracam Big Grin
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Cytat:Well on mystery to me I wasn't playing a Fodera, it was my old Wal bass. And I was running just a DI. it was far from ideal, as I really like to have the amp fired up in the studio, but it was what it was. There were a lot of people in the same room so it had to be done that way.

I like to record on Neve boards if I can and use Neve Pre amps, it's one of the best sounding way to record the bass that I've found. But it really depends on the sound the producer is going for. You have to have range in your spectrum of colours that you can offer a song.

to świetny album, to prawda

pozdr!!!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 17 gości