Liczba postów: 47
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Tak. oczywiście (a właściwie jak wyszło nie oczywście) 4 ohmy.
No i ta informacja na temat svt 4 pro i tego przycisku też wiele wyjaśnia
A z mocą wiadomo, że przesadzają ten mój to ma niby 1350W. A tak naprawdę 1000W ale to też podobno nie korzysta z tego dość wydajnie.
(05-11-2011, 05:30 AM)Markus napisał(a): (05-10-2011, 09:45 AM)edri napisał(a): Ogrywałem wczoraj mojego ampega svt 5 pro, na paczce 4x10 800W od Demanufacture należącej do Haraszo Przydałaby się jeszcze oporność. 4 Ohmy?
(05-10-2011, 09:45 AM)edri napisał(a): Natomiast na ampegu, wszystko było prawie OK. Powiem tak. Wiem, że to nie tylko kwestia ilości watt. Ale Eden rozkręcony na 1/2 mocy grał tak samo głosno jak 1000W ampeg (łączony przez mostek) na gainie na 3/4, volume i masterze na sporo ponad 1/2. Może to kwestia ustawień ale doszlismy do wniosku, że nie rozkręcamy dalej bo w końcu paka ma 800W a nie chcemy, żeby coś się zepsuło. Był też dość wysoki poziom szumów. Może ta informacja ze strony Ampega Ci się przyda:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Q: When I use my SVT-4PRO mono-bridged the volume is not what I expected for a 1600 watt amplifier. What's wrong?
A: Check your Speakon plug, it should be wired for +1 (positive) and +2 (negative) on the amp end. The cabinet end should be wired in the standard fashion, which is +1 (positive) and -1 (negative). Be sure to depress the stereo/mono-bridge button
>>>>>>>>>>>>>>>>>
PS: moc ten wzmacniacza rzędu 1600W jest mocno przesadzona.
Marek
Fender Jazz Bass Geddy Lee Signature + Markbass Little Mark II + Noisybox 2x10SICA / SWR Goliath II
Kwintesencja
Liczba postów: 578
Liczba wątków: 8
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
0
05-11-2011, 11:50 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2011, 11:51 AM przez billbo.)
Myślę, że Markowi chodziło głównie o zwrócenie uwagi na podłączenie przewodów w końcówkach kabla speakon. U Ampega jedna jest zamieniona zgodnie z opisem poniżej:
(05-11-2011, 05:30 AM)Markus napisał(a): Check your Speakon plug, it should be wired for +1 (positive) and +2 (negative) on the amp end. The cabinet end should be wired in the standard fashion, which is +1 (positive) and -1 (negative). Tu masz opisane o co chodzi (5:33):
http://www.youtube.com/watch?v=cSEhOQ_6PyQ
Liczba postów: 126
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
Panowie ampegowcy, możecie mi pomóc?
Mieliście do czynienia z SVT-7 PRO? Ma to w ogóle sens?
Liczba postów: 778
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
(05-11-2011, 01:11 PM)Gandzialf napisał(a): Panowie ampegowcy, możecie mi pomóc?
Mieliście do czynienia z SVT-7 PRO? Ma to w ogóle sens?
słyszałem, macałem
na wspólnym gigu z JD Overdrive wzmak ten szedł na mojej lodówie wg mnie stosunek jakość - moc - cena jest bardzo dobry co do brzmienia to ciężko obiektywnie oceniać bo basista grający na nim ma jakieś jazz stylowe wiosło, grał palcami i ogólny sound był jak dla mnie bardzo gładki :p aczkolwiek niczego tam oprócz pazura nie brakowało...
sprzęt oczywiscie do nabycia u mnie w sklepie, dla forumowiczów specjalna cena
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster
Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46
http://www.zbigniewforysband.pl/
Liczba postów: 751
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
05-11-2011, 01:34 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2011, 01:35 PM przez Majek.)
(05-11-2011, 01:11 PM)Gandzialf napisał(a): Panowie ampegowcy, możecie mi pomóc?
Mieliście do czynienia z SVT-7 PRO? Ma to w ogóle sens? Dzisiaj nówkę sztukę właśnie tego heada odebrał ode mnie forumowy Bassman, który wcześniej miał svt3 pro.
Niestety nie było mi dane przetestować tej głowy bo tylko 3 minuty ją na oczy widziałem, ale Kuba pewnie kilka słów na jej temat rzuci
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
(05-11-2011, 01:34 PM)Majek napisał(a): (05-11-2011, 01:11 PM)Gandzialf napisał(a): Panowie ampegowcy, możecie mi pomóc?
Mieliście do czynienia z SVT-7 PRO? Ma to w ogóle sens? Dzisiaj nówkę sztukę właśnie tego heada odebrał ode mnie forumowy Bassman, który wcześniej miał svt3 pro.
Niestety nie było mi dane przetestować tej głowy bo tylko 3 minuty ją na oczy widziałem, ale Kuba pewnie kilka słów na jej temat rzuci
Póki co to sam jeszcze nie podpiąłem tego wzmaka pod moją Mese, ale testowałem go w Music Factory na kolumnach Edena 410 XLT i porównywałem bezpośrednio z moim byłym Ampegiem SVT3 , SVT6 i SVT4 i moim zdaniem wielkich różnic w brzmieniu nie ma, miałem ze sobą swojego Sadowskiego, także miałem możliwość rzetelnego ogrania tych sprzętów na basie który znam, i moim zdaniem SVT3 została dużo w tyle przede wszystkim przez dużo mniejszą moc, co daje SVT7 dużo więcej head roomu, co do SVT4 to właściwie nie czułem różnicy, jedyne nad czym bym się zastanawiał to SVT6 , czy SVT7, ale ze względu na cenę i wagę wybrałem to drugie, postaram się napisać coś więcej w ciągu najbliższych dwóch tygodni, w sobotę mam próbe, a za tydzień koncert, także będę mógł coś więcej napisać, póki co jestem zadowolony
Liczba postów: 2206
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
oo spoko, o SVT7 juz pytalem i nic sie nie dowiedzialem ;P
a z SVT8 mial ktos stycznosc? pytam z czystej ciekawosci, narazie rozjebala mnie jego sugerowana cena detaliczna
Liczba postów: 1267
Liczba wątków: 32
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Jak jest właściwie różnica w brzmieniu pomiędzy CL-ką a 2Pro?
Liczba postów: 3843
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
05-11-2011, 04:56 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2011, 04:56 PM przez Pecu.)
hehe
Pamiętam, że na starym forum o to pytałem i nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Wiele osób twierdziło, że brzmią tak samo, później pojawiły się głosy o różnicach w konstrukcji, ale finalnie chyba nikt nie powiedział dokładnie jak te różnice wpływają na brzmienie.
Może teraz już ktoś coś wie, więc tez chętnie się dowiem
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410
Liczba postów: 1219
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Dobre pytanie, bo nie miałem okazji ich bezpośrednio porównać, ani choćby w podobnych warunkach.
A i pytanie jaka jest brzmieniowa różnica miedzy SVT II a SVT II Pro (tym niebieskim np)... wiem że SVT II nie ma gałki gain, samo volume jest... Jak to ma sie do brzmienia ogólnie?
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
CL i 2pro mają inne preampy, a tę samą końcówkę
2pro ma preamp zbliżony do 4pro
stare SVT II to rackowa wersja starego SVT
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
05-11-2011, 08:27 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2011, 09:43 PM przez ptaku.)
2PRO ma jednak inny preamp jest tam 5 lamp + Driver 3 lampy
4PRO ma na prempie 3 lampy
używam tych hedów i oczywiście różnice są znaczne
Jednak aby ostatecznie stwierdzić jakie są różnice między preampami trzeba by chyba podłączyć do nich tą samą końcówkę
Jeżeli chodzi o 2PRO i CL to moje pierwsze spostrzeżenia podczas testów były takie, że 2PRO można doprowadzić do przesterowania bez rozkręcania go za mocno to pokrętło Driver dopala sound własnie w ten sposób i ostatecznie wybrałem 2PRO z uwagi na bardziej "dirty sound". Chociaż można go oczywiście ustawić na bardzo "Clean". Nie posiadam CL niestety miałem go przez 2 dni więc trudno napisać coś więcej o różnicach chociaż to są jednak hedy z podobnej bajki.
Jeżeli ktoś z CL mieszka w okolicach Bydgoszczy czy Piły to można by pomacać bliżej ten temat.
ptaku
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(05-11-2011, 03:52 PM)jetofuj napisał(a): Jak jest właściwie różnica w brzmieniu pomiędzy CL-ką a 2Pro?
Clka bardziej crunchuje się w dole i nie uzyskasz na niej tak dużego Drive jak na II pro ale za to 2 Pro nie brzmi tak fajnie na lekkim brudziku. Generalnie mały drive CL lepsza duży drive 2pro lepsze. Porównywaliśmy preamp SVT pro z preampem z burninga Clki na jego końcówce i na SWR jako końcówce
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 1219
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Ooo to już bardziej konkretne informacje tu są. Teraz tylko pytanie: Alfik podaj jak możesz przykład nagrania z basem z małym drivem i z dużym drivem ; )
Z góry dzięki!
Pozdro!
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
nie nagrywaliśmy - gdy masz 20osób w studio to z 2dniowego spotkania zrobiłoby sie 2letnie, żeby nagrac wszystkie próbki
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
|