Grafitowy gryf
#16
(08-21-2010, 08:18 AM)flytoo napisał(a): Czyli z tego co tu pisze Demanu, to to maszynka do slapowania. A pytanie moje z innej beczki bas masz przez ten gryf lżejszy? Nie ukrywam jest to ważne jak się gra 2h koncertos.

również ale nie tylko. Ja w ogóle nie slapuję (tzn czasami dla zabawy ani nic poza tym), gram paluchami i sprawdza się zaje***cie.

Cały bas trochę waży (ok 10 kilo, jeszcze to zważę) głównie przez korpus, także dzięki temu to wiosło tak łoi. Kiedyś byłem u Omsona i oglądałem sam gryf Statusa i faktycznie jest dość lekki. Z tym że gryf w takim dużym instrumencie to mała część jego wagi.
Wykonuje kolumny na zamowienie. Kontaktowac sie na PW.

Gear: MM Cutlass, rig is under production.

Sprzedam:
Aguilar OBP-2
Ashdown Perfect Ten
Harman Kardon PM635i
Odpowiedz
#17
Ja bym tam na nim kciukiem nie grał. Znacznie lepiej pod paluchami mi to brzmi, z kostką już pizga po uszachWink Dużo piachu w brzmieniu, warkot, strzelający atak. Wiosło samo z siebie brzmi jak pod lekkim kranczem. W przeciwieństwie do typowego MM ten świetnie zabrzmi w cięższej muzyce od rocka po najmroczniejsze, najbardziej rzygająco-charczące gatunki metaluWink
Odpowiedz
#18
Kocham ten bass i jego rzygająco charcząco pierdzący metaliczny pobrzęk...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#19
a ja chyba muszę taki kupić Tongue
flyeR z forum WD
Odpowiedz
#20
dokładnie - kwestia preferencji
ja gram rzygająco-charczący metal i zdecydowanie wolę w nim sound Spectora, Jazza czy Ricka Smile
aczkolwiek grafitowy bass sprawdza się świetnie w Deivos.. choć to nie mój typ soundu Smile
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#21
Alfik- niemożliwe, podoba Ci się brzmienie MM? Big Grin
Odpowiedz
#22
wyczuwam spora doze ironii

Emotka_2378 Big Grin
Odpowiedz
#23
(08-21-2010, 09:32 PM)Maciejeq napisał(a): Alfik- niemożliwe, podoba Ci się brzmienie MM? Big Grin

Tego MM tak - bo brzmi genialnie poza tym jest pasywny - preamp mu nie szumi i nie zamula, nie ma głuchych strun... i oczywiście jest bez płytki. Podobnie grałem też ostatnio na jesionowym MM z 1976 z dechy zabijał i pomimo, że połowa brzmienia uciekała na kiepskiej elektronice i tak brzmiał świetnie. Niestety seryjne MM produkowane obecnie nie mają nawet startu do tych wioseł... nie lakierowane gryfy brzmia głucho - drewno nie tej selekcji, elektronikę trzeba wymieniac... w studiu okazuje się, że z basu w miksie zbyt wiele nie zostaje. Grający trafia się jeden na kilkanaście niestety. Paru moich kolegów ma na szczęście dobre - ratujące honor firmy... Takiego starego powiedzmy z lat 70 siatych sam bym sobie chętnie sprawił i zaopatrzył go w gryf grafitowy statusa + pasywne bartolini lub Delano.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#24
Może ktoś przerabiał temat. Jak wygląda sprawa wymiany progów w gryfie grafitowym?
Buzz WASP , Squier JV Precision Bass '62 MIJ r.prod. '82 , Thunderfunk TFB-550, Berganitino EX112
(05-16-2011, 03:13 PM)Burning napisał(a): jeśli nie lubisz Black Sabbath to jesteś głupim chujem i spierdalaj Wink

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości