Restauracja Gitar
(02-12-2014, 07:06 PM)Mateusz napisał(a): Słychać tu precle: aria pro, fernandes, fender japan 94, fender usa 79 z osprzetem za póltora kafla i precla 83 z badassem - najlepszy precel na jakim gralem w zyciu, aaa nagralem tez ricka z odwroconym P ktory w ogole nie brzmi jak precel.

zgaduj zgadula:

https://soundcloud.com/mateuszpiotrowski/kustom

Czad Big GrinBig Grin

Z drugiej strony miałbyś spokój, nagrałbyś JEDNĄ próbkę dla WSZYSTKICH basów i mógłbyś zająć się czymś innym Wink
Od siebie dodam, że kumpel na Kustomie KBA30 nagrał dość wysoko ocenianą w branży epkę, więc to nie jest taki na maxa chujowy piec Wink
Odpowiedz
Ja tam Kustomy lubie.

To te moje pierdzidełko za 100zł? Smile
Odpowiedz
(02-12-2014, 08:32 PM)domelius napisał(a): w ogóle co to za rozkmina z dupy?
trzy oczywistości:
- dobre wiosło na dobrym sprzęcie brzmi dobrze
- chujowe wiosło na dobrym sprzęcie brzmi chujowo
- dobre wiosło na chujowym sprzęcie brzmi chujowo

kto nie ogarnia, ten jest głupi i na tym temat się kończy.
dziękuję za uwagę. punkty reputacji mile widziane ;]

teraz mi powiedz gdzie się zaczyna, a gdzie kończy dobry sprzęt

(02-12-2014, 08:39 PM)Alfik napisał(a): Większego pierdolenia dawno nie słyszałem...
Jebać kogoś za to, że nagrywa dobrze...

Ludzie co wy Pierdolicie!!!

Hejt bo tak nie potraficie... bo ktoś coś kurwa robi dobrze i zazdrościcie???

Olej nagrywanie na słabym sprzęcie... Mamy równać w górę a nie w dół.

Jak ktoś gra słabiej od Ciebie to i tak tak nie zabrzmi. Na niczym...

Artykulacja muzyka i setup instrumentu jest kluczowa - jak ktoś tego nie rozumie można mu przyznać honorowego Omsona.

Sprzęt ma nie przeszkadzać i nie pogarszać brzmienia instrumentów. Demeter jest standardem studyjnym na całym świecie i warto się tego trzymać. Hartke Ha3500 standardem jest - ale na przeglądach w domach kultury.

Poza tym do za dobrze jest jeszcze daleko... W profi studio było by to nagrane przez kilka mikrofonów, zajebistych preampów kompresorów lampowych i fatso w zajebisty przetwornik AD... Mateusz osiąga dobre brzmienie sm57 wpiętym w interface...

Mateusz robi jedne z najlepszych prezentacji instrumentów na świecie IMO lepsze niż Ed Fiedland i miliard razy lepsze niż jakieś Warwick TV i to co znajduje się na stronach wielu producentów... Powinniśmy być z tego dumni a nie narzekać.


nikt tu Mateusza nie jebie za nagrywanie czegokolwiek na czymkolwiek. Naucz się na początek czytać ze zrozumieniem (zresztą co ci twój ukochamy Omson parę razy wytkał)

To chyba generalnie do mnie było co? Nie potrafię tak jak Mateusz i to nie żaden hejt i nie zazdroszczę wcale, bo daleki jestem od takiego toku myślenia (nie potrafię = zazdroszczę)

Jeśli dla ciebie hartke 3500 jest sprzętem na przeglądy w domu kultury, to chyba nie ma o czym gadać.

W profi studio... generalnie mnie gówno obchodzi, bo najprawdopodobniej ani ja ani 1/2 klientów Mateusza nigdy do takiego nie trafi.

Oczywiście nie mogłeś obyć się bez wrzuty na warwicka, brawo!

Mateusz owszem robi dobre próbki i niech tak zostanie.

(02-12-2014, 09:05 PM)Kotwa napisał(a): ja też zazdroszczę mrokowi sprzętu, ale nie sugeruje mu, że ma nagrywać na gorszych gratach tylko dlatego, bo ja nie mam takich

a ja nie zazdroszczę, tylko się cieszę z tego, że chłopak robi to co kocha i ma z tego kasę, a sugerować mu mogę co mi się tylko podoba (w końcu chyba mamy wolność słowa), Mateusz może sobie moje uwagi przemyśleć i się zastosować albo nie. Jego wola. Zareagował chyba trochę zbyt emocjonalnie Wink





(02-12-2014, 09:13 PM)groza napisał(a): Jedne w sumie +/- rozsądne ale byłoby takie, że praktycznie nikt nie gra na basie na wzmakach gitarowych pt. stary marshall i paki 4x12 / 2x15. 99,9% basistów ma 1x15, 4x10 i zwykły head tranzytorowy z ew. jakąś lampką na preampie (eden, swr, ash itp.) lub full lampę (w 95% ampega).

Pod tym kątem te stare krowy Mroka odstają i nie ma się dziwić, że ktoś nie będzie umiał sobie przetłumaczyć tego co słyszy na swój zestaw.

Ja bym taniego sprzetu nie kupował, szkoda kasy - ten kustom to w ogóle znakomity dowcip byłWink

Za to robił bym nagrania też swr + eden + np. jakiś drive w kostce, żeby można było usłyszeć róznicę w charakterze przesteru tego samego basu na zwykłym rigu basisty i takim vintage-gitarowym.

Jak ktoś przy takim zestawieniu nie będzie mógł wykoncypować czy aby brzmi czy nie brzmi to niech spadaWink

Jeden co w sumie dobrze prawi, jedynie nie zgadzam się co do tej próbki, bo to byłą szydera a nie żart.

W sumie doczekałem się wyzwisk od debili na FB czego w sumie można było się spodziewać. TERAZ POLSKA pozdrawiam!
Odpowiedz
Jak będę chciał kiedyś obadać basy Mateusza na moim Hartke HA3500, to po prostu go wezmę ze sobą do niego razem ze swoją kolumną, podejrzewam że nie jestem pierwszy który wpadł na tak oczywiste i proste rozwiązanie Wink Zawsze też będzie okazja porównać sobie swój stack do tego Mateuszowego i wyciągnąć wnioski (i pizzę) Emotka_2755

Mateusz: Ciekaw jestem tego "skrzywdzonego", co miałem bas w ręku z taką konfiguracją pickupów to coś mi zawsze nie grało.
Odpowiedz
PS. Ja nigdzie nikogo nie wyzwałem i nie napisałem, że jesteś debilem ku sprostowaniu, bo napisałeś to w taki sposób jakbym ja Cie gdzieś wyzywał, hehe. Wrzuciłem na FB próbki kustoma pisząc, że na tanim sprzęcie nie ma różnic, bo ktoś mi zarzucił, że na próbkach nie brzmią basy tylko moj sprzęt, a nie mam wplywu na to jakie komentarze ludzie sypali na pw albo co pisali do mnie na PW na ten temat...


Napisło do mnie sporo osób na pw, że mam sie nie przejmowac i robic tak jak robie, wiec jedyną zmianą jaka powstanie bedzie obowiązkowe nagranie na paczce edena i glowie SWR mikrofonem. Jak chcesz sprawdzic jak bas brzmi na twoim - weźgo ze sobą do mnie na ogrywanie, nigdzie tego nie zabraniam.

Pozdro
Odpowiedz
Cytat:
(02-12-2014, 08:32 PM)domelius napisał(a): w ogóle co to za rozkmina z dupy?
trzy oczywistości:
- dobre wiosło na dobrym sprzęcie brzmi dobrze
- chujowe wiosło na dobrym sprzęcie brzmi chujowo
- dobre wiosło na chujowym sprzęcie brzmi chujowo

kto nie ogarnia, ten jest głupi i na tym temat się kończy.
dziękuję za uwagę. punkty reputacji mile widziane ;]

teraz mi powiedz gdzie się zaczyna, a gdzie kończy dobry sprzęt

U każdego w innym miejscu. Nie mniej jednak nawet przy zmiennych warunkach brzegowych zdania powyższe co do natury zagadnienia pozostają prawdziwe.



Cytat:
(02-12-2014, 08:39 PM)Alfik napisał(a): Większego pierdolenia dawno nie słyszałem...
Jebać kogoś za to, że nagrywa dobrze...

Ludzie co wy Pierdolicie!!!

Hejt bo tak nie potraficie... bo ktoś coś kurwa robi dobrze i zazdrościcie???

Olej nagrywanie na słabym sprzęcie... Mamy równać w górę a nie w dół.

Jak ktoś gra słabiej od Ciebie to i tak tak nie zabrzmi. Na niczym...

Artykulacja muzyka i setup instrumentu jest kluczowa - jak ktoś tego nie rozumie można mu przyznać honorowego Omsona.

Sprzęt ma nie przeszkadzać i nie pogarszać brzmienia instrumentów. Demeter jest standardem studyjnym na całym świecie i warto się tego trzymać. Hartke Ha3500 standardem jest - ale na przeglądach w domach kultury.

Poza tym do za dobrze jest jeszcze daleko... W profi studio było by to nagrane przez kilka mikrofonów, zajebistych preampów kompresorów lampowych i fatso w zajebisty przetwornik AD... Mateusz osiąga dobre brzmienie sm57 wpiętym w interface...

Mateusz robi jedne z najlepszych prezentacji instrumentów na świecie IMO lepsze niż Ed Fiedland i miliard razy lepsze niż jakieś Warwick TV i to co znajduje się na stronach wielu producentów... Powinniśmy być z tego dumni a nie narzekać.


nikt tu Mateusza nie jebie za nagrywanie czegokolwiek na czymkolwiek. Naucz się na początek czytać ze zrozumieniem (zresztą co ci twój ukochamy Omson parę razy wytkał)

To chyba generalnie do mnie było co? Nie potrafię tak jak Mateusz i to nie żaden hejt i nie zazdroszczę wcale, bo daleki jestem od takiego toku myślenia (nie potrafię = zazdroszczę)

Jeśli dla ciebie hartke 3500 jest sprzętem na przeglądy w domu kultury, to chyba nie ma o czym gadać.

W profi studio... generalnie mnie gówno obchodzi, bo najprawdopodobniej ani ja ani 1/2 klientów Mateusza nigdy do takiego nie trafi.

Oczywiście nie mogłeś obyć się bez wrzuty na warwicka, brawo!

Mateusz owszem robi dobre próbki i niech tak zostanie.

Umiem czytać ze zrozumieniem. Narzekacie, że Mateusza próbki brzmią za dobrze, a one po prostu brzmią zgodnie ze standardami światowymi. Ja parcie na jakość będę jedynie błogosławił.

Wbrew obiegowej opinii forumowej bardzo lubię sprzęt hartke. Bez trudu potrafię ukręcić na nim niezłe przyjazne mi brzmienie, którego np nie jestem w stanie, co bym nie robił, uzyskać na sprzęcie GK. Nie mniej jednak, zwłaszcza tańsze modele tego producenta nie są sprzętem, na którym zwykle nagrywa się płyty, tylko właśnie gra się koncerty w małych salach i domach kultury. Na sprzęcie tej klasy niektórych niuansów po prostu nie słychać... Preamp Demeter jest od około 20 lat standardem np podczas testów w czasopiśmie Bass Player i powinniśmy się cieszyć, że na takim sprzęcie Mateusz nagrywa próbki.

Większość instrumentów, którymi handluje Mateusz pomimo stosunkowo małej ceny doskonale nadaje się do nagrań studyjnych dlatego też uważam, że należy prezentować je z możliwie najlepszą jakością. Dzięki temu można domyśleć się co te instrumenty naprawdę potrafią w rękach dobrego instrumentalisty. To, że Ciebie to akurat nie obchodzi nie jest argumentem merytorycznym w tej kwestii. Jeśli Warwick robi gorsze jakościowo prezentacje niż Mateusz to dlaczego mam tego nie zauważyć?


Cytat:
(02-12-2014, 09:13 PM)groza napisał(a): Jedne w sumie +/- rozsądne ale byłoby takie, że praktycznie nikt nie gra na basie na wzmakach gitarowych pt. stary marshall i paki 4x12 / 2x15. 99,9% basistów ma 1x15, 4x10 i zwykły head tranzytorowy z ew. jakąś lampką na preampie (eden, swr, ash itp.) lub full lampę (w 95% ampega).

Pod tym kątem te stare krowy Mroka odstają i nie ma się dziwić, że ktoś nie będzie umiał sobie przetłumaczyć tego co słyszy na swój zestaw.

Ja bym taniego sprzetu nie kupował, szkoda kasy - ten kustom to w ogóle znakomity dowcip byłWink

Za to robił bym nagrania też swr + eden + np. jakiś drive w kostce, żeby można było usłyszeć róznicę w charakterze przesteru tego samego basu na zwykłym rigu basisty i takim vintage-gitarowym.

Jak ktoś przy takim zestawieniu nie będzie mógł wykoncypować czy aby brzmi czy nie brzmi to niech spadaWink

Jeden co w sumie dobrze prawi, jedynie nie zgadzam się co do tej próbki, bo to byłą szydera a nie żart.

W sumie doczekałem się wyzwisk od debili na FB czego w sumie można było się spodziewać. TERAZ POLSKA pozdrawiam!

Ja akurat uważam, że Groza prawi bardzo nie dobrze a (przynajmniej nie do końca logicznie), gdyż po pierwsze na jakiej kostce nagrywać... każdy używa innych, a po drugie w przeciwieństwie do świniaczków, które oddają doskonale charakter instrumentów, kostki mają tendencję do niwelowania różnić w brzmieniu - np większość basistów używających sansampów brzmi bardzo podobnie niezależnie od tego jakich instrumentów używają. Po trzecie prezentacja instrumentów na tych IMO doskonałych wzmacniaczach jest świetną edukacją brzmieniową dla mniej doświadczonych użytkowników forum. Gdyby nie takie osoby jak Mateusz za kilka lat standardem brzmieniowym były by emulacje wzmacniaczy z Iphone...


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Odpowiedz
na ampegu i basmanie swiety grall brzmienia, ale to w sumie wyszlo bardziej demko propsujace te ampy niz wpieta basowke Big Grin



Odpowiedz
mówisz, że ampeg aż tak bardzo zabija charakter wiosła?
czy raczej, że to wiosło lepiej brzmi z klasycznymi wzmakami, niż SWRem?

sądzę, że np. Pedulla fajniej zagada na SWR, niż Bassmanie Emotka_2755
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(...) ampeg (...) zabija.

Emotka_2755
Odpowiedz
Dałem to i to i jeszcze mi marudzo!

Tak na marginesie to na tych lampowych wzmakach, dalej bardzo wyraźnie słychać wszystkie detale. Od razu słychać, że to gibson, a nie np. Precel, a Burn dobrze prawi.

Jak chcecie moge nagrywać na samym hartke a na świniach grać sobie sam behehehe.
Odpowiedz
jesteś kuglarz i gorszy oszust niż muzyk21
chcemy, żebyś w ogóle nie nagrywał Sad
Zapnij pasy, do całkowitej negacji istnienia pozostały 4 posty.

http://majorkong.bandcamp.com/
Odpowiedz
(02-14-2014, 10:03 AM)groza napisał(a): (...) ampeg (...) zabija.

Emotka_2755

owszem
szczególnie, gdy CLka spadnie na kogoś z dużej wysokości Wink

Mateusz - tylko jakieś kombo na 8" za 100zł nówka będzie miarodajne Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
ale co do samego basu, to rzeczywiście ma świetny wygar, bardzo dźwięczny instrument.
Jedno ale. Struna 'g' brzmi jakby była zdechła, albo jakby była sporo wyżej ustawiona od pozostałych.
Odpowiedz
Tylko sansamp w laptopa! Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości