Liczba postów: 19435
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
(09-22-2014, 10:36 PM)herp napisał(a): (09-22-2014, 09:52 PM)Kempes napisał(a): Świetny kolor.
Fabian chyba kiedyś miał Jazza z '73 roku w takim kolorze i wyglądał pięknie, aż zrobił mu relic.
Nie robił mu relica. Ten bas ma teraz Wojtek Famielec, a przed Fabianem miał go unclefucker
To, bez kitu, jeden z najlepszych basów jakie miałem w ręku, a miałem ich sporo. Konkurować by z nim mógł chyba tylko bas Sławka ze Zdrowej Wody.
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
(09-22-2014, 01:29 PM)PHANTOM napisał(a): Dobra, ja tu bym chetnie jakis cennik widzial dobrego jazza, do odbioru w Polsce. How much Zenek?
Sprawa wyglada nastepujaco. te elementy , ktore tu pokazuje sa juz zamowione i w polowie pazdziernika jada do Niemiec. Beda w sprzedazy ale ja na to nie mam juz wplywu bo to nie moje...
Co do nastepnego transportu (okolo trzech miesiecy) , to jest wszystko otwarte i w zaleznosci od modelu moge podac cene , Do niej trzeba bedzie doliczyc clo i vat czy co tam sie w Europie jeszcze pobiera od tych co kupuja za oceanem.
Zorganizuje miejsce gdzie bedzie mozna w Polsce basy badz elementy przed zakupem obejrzec i wyprobowac.
W zwiazku z tym , ze nie mam mozliwosci zakupu wartosciowych elementow typu mostki , picki ,elektronika itd. tutaj w Dominikanie , najchetniej zrobie zestaw deska - gryf zgodnie ze specyfikacja zamawiajacego. Zestaw dlatego , poniewaz elementy innych producentow maja cholerny rozstrzal wymiarowo - ksztaltowy. Chodzi o unikniecie ewentualnych klopotow z dopasowaniem gryfu do deski badz odwrotnie.
Nie pobieram zadnych zaliczek i kazdy kto bedzie rozczarowany z jakosci instrumentu "na zywo" nie musi go kupowac.
Mam jeszcze kilkanascie korpusow do polakierowania i wolna reke jezeli chodzi o kolory , wiec jezeli ktos chce zobaczyc jak bedzie wygladal jego ulubiony , prosze wklejcie zdjecie sprobuje zrobic , zobaczymy jak wyjdzie.
Pytania dotyczace cen , prosze wysylac na priv.
Tutaj jeszcze fota dzisiejszej dechy... Jeszcze nie skonczona ale nie moglem sie powstrzymac. Po wypolerowaniu umieszcze dokladne zdjecia...
Tech:
Deska typu jazz bass
Drewno : Jiquitiba
Frezowanie picka mostkowego 1960 (802mm)
Kolor turkusowy , lakier poliuretanowy firmy DuPont
Bez otworow na pickguard i bez otworow na mostek. Wyfrezowany otwor dostepu trussroda.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(09-23-2014, 06:50 PM)Zenek Spawacz napisał(a): (09-22-2014, 01:29 PM)PHANTOM napisał(a): Dobra, ja tu bym chetnie jakis cennik widzial dobrego jazza, do odbioru w Polsce. How much Zenek?
Sprawa wyglada nastepujaco. te elementy , ktore tu pokazuje sa juz zamowione i w polowie pazdziernika jada do Niemiec. Beda w sprzedazy ale ja na to nie mam juz wplywu bo to nie moje...
Co do nastepnego transportu (okolo trzech miesiecy) , to jest wszystko otwarte i w zaleznosci od modelu moge podac cene , Do niej trzeba bedzie doliczyc clo i vat czy co tam sie w Europie jeszcze pobiera od tych co kupuja za oceanem.
Zorganizuje miejsce gdzie bedzie mozna w Polsce basy badz elementy przed zakupem obejrzec i wyprobowac.
W zwiazku z tym , ze nie mam mozliwosci zakupu wartosciowych elementow typu mostki , picki ,elektronika itd. tutaj w Dominikanie , najchetniej zrobie zestaw deska - gryf zgodnie ze specyfikacja zamawiajacego. Zestaw dlatego , poniewaz elementy innych producentow maja cholerny rozstrzal wymiarowo - ksztaltowy. Chodzi o unikniecie ewentualnych klopotow z dopasowaniem gryfu do deski badz odwrotnie.
Nie pobieram zadnych zaliczek i kazdy kto bedzie rozczarowany z jakosci instrumentu "na zywo" nie musi go kupowac.
Mam jeszcze kilkanascie korpusow do polakierowania i wolna reke jezeli chodzi o kolory , wiec jezeli ktos chce zobaczyc jak bedzie wygladal jego ulubiony , prosze wklejcie zdjecie sprobuje zrobic , zobaczymy jak wyjdzie.
Pytania dotyczace cen , prosze wysylac na priv.
Tutaj jeszcze fota dzisiejszej dechy... Jeszcze nie skonczona ale nie moglem sie powstrzymac. Po wypolerowaniu umieszcze dokladne zdjecia...
Tech:
Deska typu jazz bass
Drewno : Jiquitiba
Frezowanie picka mostkowego 1960 (802mm)
Kolor turkusowy , lakier poliuretanowy firmy DuPont
Bez otworow na pickguard i bez otworow na mostek. Wyfrezowany otwor dostepu trussroda.
W razie potrzeby deklaruje się, że Studio 7 może być bazą do ogrywania i odbierania instrumentów. Jest na czym sprawdzić
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 4772
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
2
Pomysl fajny, jeszcze solidnylutnik w okolicy, ktory zrobi z desek gotowy instrument
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
09-23-2014, 07:03 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-23-2014, 07:03 PM przez Alfik.)
(09-23-2014, 06:58 PM)PHANTOM napisał(a): Pomysl fajny, jeszcze solidnylutnik w okolicy, ktory zrobi z desek gotowy instrument
obok studia mieszka Witwa...
Więc myślę, że można Panów zapoznać ze sobą.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Wielkie dzieki Alfik za propozycje , trzeba bedzie pomyslec dokladniej jak zrealizowac calosc...
(09-23-2014, 06:58 PM)PHANTOM napisał(a): Pomysl fajny, jeszcze solidnylutnik w okolicy, ktory zrobi z desek gotowy instrument
Duzego problemu z dopasowaniem czesci lub montazem basu nie bedzie. Kazdy gryf bede korygowal na specjalnie do tego celu przystosowanym urzadzeniu Dana Erlewine , montaz bedzie wiec polegal tylko na przykreceniu tej szyjki . Jezeli ktos chce zastosowac mostek z rozstawem srubek jak w Oryginale , to przyjdzie tylko taki most przykrecic. Kazda glowka bedzie nawiercona na dobrej jakosci klucze Schallera BML lub BMFL ... Montaz , znow tylko przykrecic. Zaczepy do paska , retailer - przykrecic... Jedyne co bedzie wymagalo troche wprawy to polutowanie elektroniki , ktora w jazzie nie poraza duzym stopniem komplikacji. Otwory na srubki pickow beda wywiercone i jedyne co trzeba zrobic to wsadzic przetwornik i przykrecic. Robilbym to wszystko sam ale chodzi o koszta , przesylka czesci z Europy na Dominikane i z powrotem to zbedny wydatek a nie chce , zeby za to placil klient i podnosic sztucznie ceny calosci. Moge naturalnie wsadzic jakies chinskie poty na przyklad ale to jest przeciez bez sensu... Calosc sie bedzie sprowadzac do skrecenia instrumentu i setupu.
Liczba postów: 4376
Liczba wątków: 59
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
1
Ten turkusowy jazz bass jest przepiekny ;0
Liczba postów: 4772
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
2
(09-23-2014, 07:03 PM)Alfik napisał(a): (09-23-2014, 06:58 PM)PHANTOM napisał(a): Pomysl fajny, jeszcze solidnylutnik w okolicy, ktory zrobi z desek gotowy instrument
obok studia mieszka Witwa...
Więc myślę, że można Panów zapoznać ze sobą.
Witwa jest solidny, ale za jakosc u niego sie ceni. Zeby nie bylo, ze Zenek zrobi 90% pracy, a Witwa skasuje 90% kasy - w odniesieniu do wartosci pieniedzy na Dominikanie
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Obrzyny tak samo będzie można?
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Jak najbardziej , jezeli ktos chce walczyc z mostkiem ETS-a , to nie widze przeszkod. Taki most zaczyna sie chyba od 160 eurosiow ... ABM od 175 euro w gore. No i w tym wypadku istnieje o wiele wieksza gama pickow do wsadzenia , tak ze trzeba wiedziec wczesniej co sie tam wetknie aby wykonac frezowanie...
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Ech, żeby wreszcie było mnie stać
Liczba postów: 5242
Liczba wątków: 35
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
4
(08-17-2014, 07:15 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Zadne wypelniacze nie maja sensu. Drewno z deski zostalo usuniete i juz. Leo Fender mial tester zrobiony ze sklejki i tez bylo dobrze....
Tutaj tester Leo z czasow G L:
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Nie moge spac , wiec kilka refleksji...
1) Ok , dla tych ktorzy uwazaja , ze wybrane drewno uniemozliwi wyciagniecie jakiegokolwiek sensownego soundu z tego mojego instrumentu testowego , pozwole sobie przytoczyc przyklad stratocastra. Nie dosc , ze z przodu jest wybrany spory basen na przetworniki to z tylu jest jeszcze dodatkowo wyfrezowane miejsce na sprezyny. miedzy tymi dziurami jest zachowana jedynie cienka warstwa drewna. Oprocz tego mostek z tremolo jest umieszczony w otworze na wylot... Mimo tego strat jest najpopularnieszym wioslem na swiecie.
2) Za pare dni zjezdza z linii nowy grafit , czyli "Chmielowski Funky Axe" ...
3) Ciekawe dlaczego przy sprzedazy nowych instrumentow typu "aged" nie dodaje sie rowniez sztucznej historii ? W koncu bas jest porysowany , obity i zmeczony przez "setki wirtualnych koncertow" , dlaczego nie dodac mu jeszcze wirtualnej genezy? Kazdy bas aged powinien miec dolaczony "certificate of authenticity" z krotkim opisem historii. Im barwniejsza tym lepsza.
Liczba postów: 450
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
(09-29-2014, 03:50 AM)Zenek Spawacz napisał(a): 3) Ciekawe dlaczego przy sprzedazy nowych instrumentow typu "aged" nie dodaje sie rowniez sztucznej historii ? W koncu bas jest porysowany , obity i zmeczony przez "setki wirtualnych koncertow" , dlaczego nie dodac mu jeszcze wirtualnej genezy? Kazdy bas aged powinien miec dolaczony "certificate of authenticity" z krotkim opisem historii. Im barwniejsza tym lepsza.
Pomysł zajebisty. Opatentuj. Mam kumpla-literata, który napisze Ci takie historie, że ludzie będą się zabijać o te poobijane wiosła
|