11-12-2014, 03:51 PM
RTF nie nadaje się na V1. Muli.
Może problem z biasem jest ?
Może problem z biasem jest ?
Ampeg B-HOOD
|
11-12-2014, 03:51 PM
RTF nie nadaje się na V1. Muli.
Może problem z biasem jest ?
11-13-2014, 09:55 AM
11-13-2014, 10:09 AM
(11-13-2014, 09:55 AM)Dex napisał(a):(11-12-2014, 03:51 PM)Viking napisał(a): RTF nie nadaje się na V1. Muli. Tego RFTka podstawiałeś nowego, sprawnego na 100%?
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
11-13-2014, 10:12 AM
(11-13-2014, 10:09 AM)bartoshek napisał(a):(11-13-2014, 09:55 AM)Dex napisał(a):(11-12-2014, 03:51 PM)Viking napisał(a): RTF nie nadaje się na V1. Muli. Znajomy od którego go dostałem twierdzi, ze to nowka NOS ktora lezala u niego w piwnicy.
11-13-2014, 10:27 AM
Mimo wszystko może trefna. Pożyczyłbym od gitarzysty, jeżeli Twoi grają na lampiakach. Jeżeli to nie pomoże, pozostaje mierzyć, bo jest gdzieś problem ze wzmacniaczem w okolicach lampy.
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
11-13-2014, 01:21 PM
Niestety gitarule w swoich ENGLach nie mają tych lamp. Jeden z forumisiów zaproponował pomoc, więc poczekam i sprawdzimy. Jeżeli będzie lipa to na jakiś serwis pójdzie ehh.
11-13-2014, 01:35 PM
No nie gadaj że w englu lampowym nie ma ECC83 albo 12AX7
![]()
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
11-13-2014, 01:49 PM
11-13-2014, 01:52 PM
Smutny żywot basisty. Diagnoza słuszna
![]()
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
11-27-2014, 08:33 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-27-2014, 08:36 PM przez badkins.)
(11-11-2014, 07:12 PM)Markus napisał(a):(11-11-2014, 04:40 PM)badkins napisał(a): Na moje ucho to róznice sygnałów.Raz jest ciszej, że prawie nic nie słychać, a potem głosne i bardzo zbasowe brzmienie.Niepotrzebnie kombinujesz. W tym wzmacniaczu nie ma symetrycznego sygnału w głównym torze więc nie bardzo wiem jakich sygnałów miała by to być różnica. Wentylator jest zasilany szeregowo przez lampy z końcówki (12AU7 i 12AX7). Więc jako ostatnia próba możesz wymienić te lampy. Najprędzej stawiałbym na uszkodzoną 12AU7. Jeśli to nie to, to oddaj wzmacniacz do naprawy. Dziś odebrałem od znajomego komplet lampek do ogrania i takie wnioski: a) wymieniłem 12au7 (na RFT) - bez zmian, same old shit. b) wymieniłem 12ax7 (też na GT) - i uwaga! wiatraczek zaczął działać jak należy, tzn wyłączać się chwilę po włączeniu wzmaka. To na plus. Brzmienie niestety to samo - pierdziawka. Zrobiłem, co mogłem, więc pora oddać do speca i wymienić 12ax7, co by wiatraczek hulał jak należy. Po oddaniu napiszę co i jak - komuś na przyszłość się na pewno przyda.
12-10-2014, 10:22 PM
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster
Ampeg B-HOOD # 23 P-BASS FANCLUB # 46 http://www.zbigniewforysband.pl/
Już jakiś czas temu o tym Talkbass trąbił, ale ze strony zdjęli go chyba niedawno. Wygląda na to, że jednak nie był to najlepszy współcześnie produkowany lampowy Ampeg
![]()
12-10-2014, 11:08 PM
(12-10-2014, 10:25 PM)mazdah napisał(a): Już jakiś czas temu o tym Talkbass trąbił, ale ze strony zdjęli go chyba niedawno. Wygląda na to, że jednak nie był to najlepszy współcześnie produkowany lampowy Ampeg Myślę, że... Wolą skupić się na portagównofleksach dla mało wymagającej gawiedzi. Ponadto chcą, aby osiągnął on teraz stan kultowego, tak jak stare B15 czy pierwsze SVT ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() (12-10-2014, 11:08 PM)Alfik napisał(a): Myślę, że... A ja Portaflexa sprzedałem ![]() ![]() Wydaje mi się, że "Dwójka" padła ofiarą mody, ale nie na nowoczesnego Portaflexa, tylko na "retro" . Lampowe wzmaki przeżywają swój renesans, ale muszą wyglądać jak współczesna "retro-reedycja V4BH" (bo reedycją V4B tego nazwać nie wolno) ![]() Systemy rackowe bardzo modne były w latach 90, ale moda na potężne rackowe szafy na kołach minęła już jakiś czas temu, dlatego wycofali legendę (bo taki status ten wzmak ma od dawna), podobnie jak dekadę wcześniej zrobił to bankrutujący SLM z preampami SVP-PRO i SVP-CL - już w 2006 nikomu nie chciało się łączyć preampu z SVP-1600, kompresorami, tunerami, expanderami, multiefektami itp itd.... Szkoda, bo wydaje mi się że doskonały piec padł ofiarą wyglądu.
12-11-2014, 09:18 AM
Na ich filmach z prezentacjami sprzętu jakoś nigdy nie potrafili ciekawie wwykorzystać swoich wzmaków. Może na ich potrzeby portaflex wystarczy;d
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|