Chmielowski Basses
Nie wiem ile mam progów w fenderzeSmile
Odpowiedz
(01-07-2017, 09:55 PM)groza napisał(a): Nie wiem ile mam progów w fenderzeSmile

Fendery skończyły sie w 1983rSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Montuje wlasnie "wynalazek"... Wyszedlem z konturu jazza i wyszlo tak:

[Obrazek: DSC_0049_zps1uuibptk.jpg]

[Obrazek: DSC_0052_zpsjmq0umnn.jpg]

[Obrazek: DSC_0048_zpse4kqfabc.jpg]

Deche skleilem z trzech kawalkow , andiroba i dwa mahonie. Top bedzie z zebrano . Andiroba ma fajny sound dlatego jest w srodku. Mahoniowe boczki maja za zadanie troche zmniejszyc wage basu bo sa lzejsze. Gryf to padouk a podstrunnica wenge. Palisander mam ale juz nie ma mozliwosci wyslania... CITES.
Odpowiedz
Photo 
(01-08-2017, 05:21 PM)Zenek Spawacz napisał(a):  Palisander mam ale juz nie ma mozliwosci wyslania... CITES.

A jakby go pomalować?

[Obrazek: 800px-Tokai_Talbo_fingerboard_%28red%29.jpg]

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(01-08-2017, 05:21 PM)Zenek Spawacz napisał(a): eche skleilem z trzech kawalkow , andiroba i dwa mahonie. Top bedzie z zebrano . Andiroba ma fajny sound dlatego jest w srodku. Mahoniowe boczki maja za zadanie troche zmniejszyc wage basu bo sa lzejsze. Gryf to padouk a podstrunnica wenge. Palisander mam ale juz nie ma mozliwosci wyslania... CITES.

Padouku tez nie wyślesz.
Odpowiedz
(01-08-2017, 07:07 PM)groza napisał(a):
(01-08-2017, 05:21 PM)Zenek Spawacz napisał(a): eche skleilem z trzech kawalkow , andiroba i dwa mahonie. Top bedzie z zebrano . Andiroba ma fajny sound dlatego jest w srodku. Mahoniowe boczki maja za zadanie troche zmniejszyc wage basu bo sa lzejsze. Gryf to padouk a podstrunnica wenge. Palisander mam ale juz nie ma mozliwosci wyslania... CITES.

Padouku tez nie wyślesz.

Bubinga jest zabroniona , o padouku nic nie slyszalem...
Odpowiedz
A, fakt - przepraszam, pomyliły mi się bubingi i paduki.
Odpowiedz
Bubinga brzmi kiepsko takze moga se ja wpisywac gdzie chca. Kurcze nie mogli by Warwicka wpisać w CITES...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Jeśli się nie mylę - można ubiegać się o zezwolenie na transport, dając dowód że drewno zostało zebrane/instrument został stworzony przed wpisania gatunku na listę, o ile palisander to świeży temat
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
mozna tez jesli drewno pochodzi z krajow 3ciego swiata podobno
Odpowiedz
(01-09-2017, 09:51 AM)Mateusz napisał(a): mozna tez jesli drewno pochodzi z krajow 3ciego swiata podobno

Też słyszałem o tym, to jest chyba jakaś dyrektywa unijna w celu wspierania gospodarczo krajów trzeciego świata. Ale nic sobie uciąć nie dam.
JEPEPEPEPEJ JEPEPEPEPEJ
Odpowiedz
Nie do końca tak to ślicznie działa, przeczyłoby to celowi istnienia tej konwencji Smile
Tak czy siak jeśli chce się uniknąć problemów, trzeba starać się o zezwolenie na eksport (także o import dla gatunków z zał. pierwszego)
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
(01-08-2017, 11:35 PM)Husky napisał(a): Jeśli się nie mylę - można ubiegać się o zezwolenie na transport, dając dowód że drewno zostało zebrane/instrument został stworzony przed wpisania gatunku na listę, o ile palisander to świeży temat

Generalnie na tym to polega, że masz mieć papier z pieczątką na każdą listewkę.  Wiadomo, ze żaden poważny producent instrumentów nie kupi nic bez stosownych dokumentów, więc niby spoko, ale:

- te gatunki zostały dodane na listę mega niedawno i, za przeproszeniem, uprawomocnienie całych stanów magazynowych w przypadku dużego producenta po prostu trwa. Tutaj jest problem główny. 
- na tych gatunkach się nie skończy, trzeba kupować gitary z drewna póki się da bo im dalej tym gorzej będzie. Odkryjemy znakomite walory akustyczne Grossulariaceae Ribes i pochodnych. Polecam poszukać np. na stornie gibsona z czego są robione podstrunnice Smile

Inna bajka jest jeszcze z palisandrem brazylijskim - tutaj nie polecam jechanie na trasę po usa ze starym fenderem, może się okazać, ze gitara wymaga natychmiastowego spalenia.
Odpowiedz
Dobra, już wiem na czym to stoi Big Grin

Pierwsza rzecz, to zobaczyć adnotacje do gatunku - może być tak, że konwencja obejmuje np samą tarcicę, a nie gotowe wyroby jak gryf czy podstrunnica - wtedy nie przejmujemy się niczym i sprzęt leci jak gdyby nigdy nic.

Jeśli niestety obejmuje też wyroby gotowe, to Zenek u siebie powinien załatwić zezwolenie na eksport, jeśli tak jak mówił - drewno jest z wiarygodnych źródeł, nie powinno być z tym problemu.

I jednak w Unii potrzebujemy również zezwolenia na import, ale mając eksportowe - nie ma z tym wtedy problemu. Smile
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
Ok , na dzisiaj mamy nastepujace basy do zbudowania:

1.Wrzos JB4
2.Szymam JB$
3.Krulik JB4 MM
4.Smultron JB4
5.Fabol JB4 MM
6.Phantom JB5 ?
7.Zwinny JB5

X. Stanislaw Organizacyjny bass

Zamiast wiecej jest mniej... Sad
Chce sie ktos dopisac?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości