Chmielowski Basses
(01-13-2017, 11:32 PM)Basstard napisał(a):
(01-13-2017, 11:29 PM)Alfik napisał(a):
(01-13-2017, 11:12 PM)Basstard napisał(a): Co ze swoich drewien polecasz na fretlessa? Sound Pino/Mick Karn/John Giblin.

W przypadku tych Panów to niedokładna intonacja + chorus flanger boss-a i basówka na humbuckerach jest wyznacznikiem brzmieniaSmile Drewno na korpus ma 3ciorzędne znaczenieSmile



 


Dokładnie wkleiłeś to, do czego dążę Big Grin A wszystkie 3 elementa (niedokładna intonacja, chorus Bossa i bas na humbuckerach) już mam Tongue Tylko chciałbym troszkę śpiewniejszy niż mój, cięższy i z dłuższym sustainem. Ibanez jest przefajny, ale już wolałbym coś troszkę więcej.

Zenek ma dużo tych mahoniowatych a one zwykle mają śpiewny środek

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
czy w podawaną cenę 1045 pln wliczone jest lakierowanie? czego w ogóle można oczekiwać w tej kwocie (poza surową deską i gryfem)? a co wymaga dodatkowej opłaty?
no i jakie kolory lakierów są dostępne?
myślę, że dla dobra obu stron należało by to sprecyzować - raz, a dobrze Big Grin
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
(01-14-2017, 11:19 AM)zwinny napisał(a): czy w podawaną cenę 1045 pln wliczone jest lakierowanie? czego w ogóle można oczekiwać w tej kwocie (poza surową deską i gryfem)? a co wymaga dodatkowej opłaty?
no i jakie kolory lakierów są dostępne?
myślę, że dla dobra obu stron należało by to sprecyzować - raz, a dobrze Big Grin

http://basscity.eu/thread-5476-post-5567...#pid556752

Basy będą gotowe do poskładania.
Odpowiedz
racja, zapomniałem o tym poście, nie było tematu w takim razie
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Gryf Smultrona dostal podstrunnice i wyglada tak:

[Obrazek: DSC_0165_zpsbeuxbjf1.jpg]

[Obrazek: DSC_0158_zpsxgrx2wlm.jpg]
Odpowiedz
Piękny kawałek drewna.
Odpowiedz
co jak co, ale wenge na podstrunnicy wygląda obłednie Big Grin
JEPEPEPEPEJ JEPEPEPEPEJ
Odpowiedz
(01-13-2017, 11:12 PM)Basstard napisał(a): Co ze swoich drewien polecasz na fretlessa? Sound Pino/Mick Karn/John Giblin.

Zaczniemy od podstrunnicy bo to jest ograniczone. Wenge albo heban . mam jeszcze dwa kawalki wenge i jeden hebanu. W gre wchodzi jeszcze cumaru i ewentualnie ipe. 
Korpus bym zrobil z mahoniu (cieplejsze brzmienie i mniej wysokich) lub z andiroby (troche wiecej wysokich).  Mozna takze te drewna pomieszac , robiac srodek z andiroby i boczki z mahoniu  lub odwrotnie z zaleznosci od preferencji. Gdybym byl na miejscu zrobilbym kilka roznych i wybralibysmy ten , ktory Ci sie podoba najbardziej , ale nie jestem... Gryf  moze byc z andiroby lub z andiroby z mahoniem w srodku. Ten drugi wariant bylby chyba najlepszy.
Odpowiedz
Wenge na fraglessa się nadaje?

Szkoda, że z palisandrem już pozamiatane Sad

Dobra, wstępnie lećmy z fretlessem 2+2 z jednym humbuckerem pokrywającym obszar mostkowej przystawki Jazza 60s i 70s (humb powinien mieć akurat szerokość wchodzącą na oba). Decha mahuń (skrzydła)/andiroba (środek), kształtowo może być taka, jak na Twoim blogu (z alembicowskim "cyckiem" i tzw. pistol gripem). Resztę dogadamy, muszę tylko omówić temat z Lubą, z którą wszak mam wspólny budżet.
Odpowiedz
(01-14-2017, 06:03 PM)Zenek Spawacz napisał(a):
(01-13-2017, 11:12 PM)Basstard napisał(a): Co ze swoich drewien polecasz na fretlessa? Sound Pino/Mick Karn/John Giblin.

Zaczniemy od podstrunnicy bo to jest ograniczone. Wenge albo heban . mam jeszcze dwa kawalki wenge i jeden hebanu. W gre wchodzi jeszcze cumaru i ewentualnie ipe. 
Korpus bym zrobil z mahoniu (cieplejsze brzmienie i mniej wysokich) lub z andiroby (troche wiecej wysokich).  Mozna takze te drewna pomieszac , robiac srodek z andiroby i boczki z mahoniu  lub odwrotnie z zaleznosci od preferencji. Gdybym byl na miejscu zrobilbym kilka roznych i wybralibysmy ten , ktory Ci sie podoba najbardziej , ale nie jestem... Gryf  moze byc z andiroby lub z andiroby z mahoniem w srodku. Ten drugi wariant bylby chyba najlepszy.

Zenku, a zastanowiłeś się z ceną za ten nowy instrument, który dopiero co zbudowałeś? Jestem na minusie, ale myślę jak tutaj ogarnąć kasę... Cool Ewentualnie ta konstrukcja przypominająca Kena?
Squier VM '70s JB 5 | Fender JB '78 | Buzz Hornet














Odpowiedz
Ken sie sprzedal zanim byl gotowy . A ta piatka moze byc powtorzona bez problemu , moze byc rowniez dokladnie ta. Za nia wykonczona i polakierowana bez osprzetu . Powiedzmy 1400 plnow.
Odpowiedz
Zenek, zerknij na PW od czasu do czasu Wink
Odpowiedz
Zenku,

Chciałbym, żeby to moje MM miało takie agresywniejsze brzmienie w stylu właśnie Flea (czego nie mogę osiągnąć moim staruszkiem JB), czy Twoim zdaniem kombinacja Andiroba/Klon zrobi robotę?
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE!
Odpowiedz
(01-16-2017, 10:32 AM)Krulik napisał(a): Zenku,

Chciałbym, żeby to moje MM miało takie agresywniejsze brzmienie w stylu właśnie Flea (czego nie mogę osiągnąć moim staruszkiem JB), czy Twoim zdaniem kombinacja Andiroba/Klon zrobi robotę?

Uściślijmy fakty...
Od kiedy misiowato plastikowy MM jest agresyniejszy od JB?

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(01-16-2017, 11:16 AM)Alfik napisał(a):
(01-16-2017, 10:32 AM)Krulik napisał(a): Zenku,

Chciałbym, żeby to moje MM miało takie agresywniejsze brzmienie w stylu właśnie Flea (czego nie mogę osiągnąć moim staruszkiem JB), czy Twoim zdaniem kombinacja Andiroba/Klon zrobi robotę?

Uściślijmy fakty...
Od kiedy misiowato plastikowy MM jest agresyniejszy od JB?

Tego właśnie plastikowego brzmienia szukam. Miałem w karierze trzy MM i takiej plastikowej góry, która dla mnie jest właśnie "agresywna", na JB nijak nie potrafię osiągnąć. 

JB ma warczący niski środek (chociaż w przypadku mojego kapcia tego też nie ma za wiele ;Wink , a grania mam ostatnio z materiałem, w którym ewidentnie brakuje mi tego właśnie plastiku.
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości