Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(01-11-2015, 06:21 PM)obserwacja napisał(a): sztabu marketingowców, badaczy nastrojów rynku muzycznego i księgowych.
Czyli ludzi, którzy kompletnie nie znają się na konstruowaniu urządzeń elektroakustycznych, ani ich wykorzystaniu i których należało by wsadzić do obozu pracy o zaostrzonym rygorze za wieloletnia i postępującą degradację jakości produktów.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 4261
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
9
Nie miej im tego za złe. W końcu odkryli, ze obracanie starymi wzmakami na ebayu nie przynosi ampegowi dochodu i trzeba sobie radzić inaczej
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
niech zaczna robic jakies fajne reedycje, a nie walic scieme jak w V4, albo 100 wattowym b15
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
01-11-2015, 09:02 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2015, 09:33 PM przez mazdah.)
(01-11-2015, 06:02 PM)Alfik napisał(a): Nie bardzo rozumiem po co to komu...
Np. muzykom biorącym po 25 tysięcy za koncert.
Basista Blue Cafe na scenie używa Tone Hammera w kostce - żadnego wzmacniacza.. Nie wierzę, że kostka oparta na preampie wyjętym z basu (czyli jeden scalaczek zasilany 9v) była sporo lepsza od tego "Ampega"
Tone Hammer też nie ma wiele współnego z DB751 - czyli jedynym (współczesnym) Aguilarem którego warto brać pod uwagę
Liczba postów: 6385
Liczba wątków: 67
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
7
potem sie dziwia, ze polski pop nie ma jaj
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
(01-11-2015, 09:07 PM)paka napisał(a): potem sie dziwia, ze polski pop nie ma jaj
Amerykański pop z lat 60 ma wielkie jaja, mimo że wszystko (włącznie z gitarami) szło w linię
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
taaa w linie zajebistych gratów, które kosztują teraz fortunę i większość raczej lampowa, do tego nagrane na taśme
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
Nie wiem czy zajebistych.... akurat Motown było poskładane "z tego co było pod ręką" albo "z tego co udało się zmajstrować".
Nagrywali na setę, w nieprzystosowanym akustycznie pomieszczeniu, na taśmowego cztero- (później ośmio-) ścieżkowca bez hamulców (co się działo po wciśnięciu niewłaściwego przycisku nie muszę pisać). Były to czasy, kiedy realizator nie znał pojęcia "przesłuchy", czułość mikrofonów była podła, wszystko było lampowe, bo tranzystorów albo jeszcze nie wymyślono, albo były zbyt drogie i zbyt awaryjne żeby je stosować.
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=14...3534#t=184
Cóż fajnie się zapowiadało, ale ten "skrambler" i brak fx loop popsuło wszystko.
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
01-25-2015, 12:50 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-25-2015, 12:51 PM przez mazdah.)
Po co Ci pętla efektów...w efekcie?
Dla mnie mega plusem jest Aux In i wyjście słuchawkowe, pętli nie używałem nigdy w niczym.
Liczba postów: 12282
Liczba wątków: 44
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
01-25-2015, 12:52 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-25-2015, 01:04 PM przez bratekr.)
Ej, całkiem fajnie to brzmi! Robi się ciepły, fajny grubasek, brzmi całkiem miło. Nie ukrywam, że gdyby miał jeszcze pętlę efektów, to bym się bardzo poważnie nad nim zastanowił.
Ciekawe, czy Scrambler będzie reagował na artykulację jak SFT (bo słychać, że coś tam się zmienia).
(01-25-2015, 12:50 PM)mazdah napisał(a): Po co Ci pętla efektów...w efekcie?
Dla mnie mega plusem jest Aux In i wyjście słuchawkowe, pętli nie używałem nigdy w niczym.
Jeśli to miałby być szwajcarski scyzoryk, to przydałaby się pętla z regulacją nasycenia sygnałów - przydałoby mi się to przy użyciu fuzzów. No i blend scramber/czysty. Od kiedy mam dwa efekty z blendem naprawdę doceniam to, co robią dla brzmienia.
Edyta - spaliłem, na blenda!
Takie tam granie.
Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(01-25-2015, 12:03 PM)Sebastian napisał(a): https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=14...3534#t=184
Cóż fajnie się zapowiadało, ale ten "skrambler" i brak fx loop popsuło wszystko.
Jak na próbkę ampega robioną przez tego gościa to brzmi naprawdę zajebiście. Oczywiście nie w skali bezwzględnej a jedynie w skali prezentacji youtubowej firmy Ampeg.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
(01-25-2015, 12:50 PM)mazdah napisał(a): Po co Ci pętla efektów...w efekcie?
Dla mnie mega plusem jest Aux In i wyjście słuchawkowe, pętli nie używałem nigdy w niczym.
Tak jak napisał bratekr, jeśli ma to być scyzoryk to brakuje tego ustrojstwa. szczególnie, że ma DI no i do tego brakuje pre/post jakby miała być pętla, jak mniemam to preamp w zamyśle Amega.
Cóż, jak dla mnie nie spełnia zamysłu szwajcarskiego scyzoryka, a było blisko.
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
Pod Twoje wymagania chyba tylko EBS się łapie, ale pod moje nie bo nie da się go wyłączyć
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
https://soundcloud.com/tomekdudzic/bejs
Mój jazz bass na przystawce przy gryfie->SVP PRO-> końcówka lampowa z Dynacord Imperator -> paczka 2x10 od Demanu na Eminence Delta
Fragmenty:
1. mikrofon Sennheiser Blackfire 521
2. Pojemnościówka, musiałem odsunąć bo sygnał był dla niej za mocny pomimo tłumienia i wyszło jak słychać.
3. Linia z SVP PRO
4. Tuner Out z SVP Pro do Darkglassa tak do porównania
|