Jest jeszcze opcja, która się czasami sprawdza w ampegach CL razem z jazzbasem i pokazywałem ją Burningowi.
Wciskamy Ultra Low i Brite ustawiamy selektor środka na najniższe pasmo (220Hz) i podbijamy przynajmniej na godzine 15. Zmiejszamy bass tak na 11. Zmniejsza to niebezpieczne wycięcie środka i daje bardzo agresywne brzmienie. Gain ustawiamy wtedy na granicy lekkiego przesterowania. Warto zmieszać z sygnałem direct i obowiązkowo omikrofonowaną lodówką. Nie jest to zdecydowanie popowy sound - nie jest też vintage
i nie do wszystkiego się nadaje, ale jest to jedyne ustawienie z włączonym ultra low, które na ampegu mi się sprawdziło w studiu.
Wciskamy Ultra Low i Brite ustawiamy selektor środka na najniższe pasmo (220Hz) i podbijamy przynajmniej na godzine 15. Zmiejszamy bass tak na 11. Zmniejsza to niebezpieczne wycięcie środka i daje bardzo agresywne brzmienie. Gain ustawiamy wtedy na granicy lekkiego przesterowania. Warto zmieszać z sygnałem direct i obowiązkowo omikrofonowaną lodówką. Nie jest to zdecydowanie popowy sound - nie jest też vintage
![Smile Smile](https://basscity.eu/emoty/icon_smile.gif)
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)