(01-16-2012, 09:18 PM)Bolem napisał(a):(01-16-2012, 07:20 PM)Viking napisał(a): ja gram w drop B, na 45-128, A B F# B E i dla mnie jest ok,
nie lubię bardzo sztywnych strun, flaka nie ma, wystarczył odpowiedni setup
a wolnych rzeczy też nie gram
Moglbys "wytlumaczyc" to strojenie? piąta struna jest zestrojona dwa półtony w dół, czwarta pięć, trzecia trzy, druga trzy, pierwsza trzy?
to tak: gramy w drop B
A - gdybym wszystko zestroił w dół jak trzeba, to była by w niskim F#, ale mi to zbędne, więc stroję ją w niskim A, wtedy na drugim progu mam B, mogę bawić się w różne niskie groovy i takie tam widzimisie

B - drop B i reszta jak idzie

F#
B
E
czyli drop B i reszta chodzi jak trzeba, a niskie A ze zdropowanej struny B robi za jakieś akcenty, groovy, inne wynalazki

(01-16-2012, 09:56 PM)OMSON napisał(a):(01-16-2012, 09:18 PM)Bolem napisał(a):(01-16-2012, 07:20 PM)Viking napisał(a): ja gram w drop B, na 45-128, A B F# B E i dla mnie jest ok,
nie lubię bardzo sztywnych strun, flaka nie ma, wystarczył odpowiedni setup
a wolnych rzeczy też nie gram
Moglbys "wytlumaczyc" to strojenie? piąta struna jest zestrojona dwa półtony w dół, czwarta pięć, trzecia trzy, druga trzy, pierwsza trzy?
Coś mu się pewnie pojebało z jakimś strojeniem barytonowym, oprócz tego nakombinował dodatkowo...Tak czy siak - nie jest to drop B (bliżej drop A jakiegoś - chuj wi jakiego - jerzyk...)
nic mi się nie pojebało

zestrój piątkę ze standardu do G# C# F# B E
następnie zdropuj C# do B
a G# podciągnij do A
done

wyższa szkoła jazdy

mógłbym w ogóle niską B wywalić, ale tak głupio na piątce z czterema strunami

