E czy E1 jak zwał tak zwał,w każdym razie dzwięk "e" na pustej "e" w basie to 41,2Hz...a dokładniej 41,20344461Hz....
Jeśli chcesz badać położenie węzłow i strzałek poszczególnych harmonicznych dla drgającej struny to oznacza,że jednak zaakceptowałeś moją metodę...
Nie znam długości menzury instrumentu ,który chcesz poddać badaniu ,ale jak chcesz się zajmować poszczególnymi pustymi strunami to po prostu zmierz ich czynne długości (od siodełka do siodełka mostka).
A rachunek jest prosty i położenie węzłow i strzałek policzysz w pamięci
...
Podpowiem Ci ,że dla pierwszej harmonicznej węzły są w miejscu zamocowania a strzałka pośrodku...
Dla drugiej węzły na końcach i w połowie długości ,a stzrałki w 1/4 i 3/4 długości.
Dla trzeciej węzły na końcach ,oraz w 1/3 i 2/3 długości,a strzałki 1/4 , 1/2 i 3/4 długości.
Dla czwartej węzły na końcach ,oraz w 1/4 , 1/2 ,3/4 ,a stzrałki 1/8,3/8,5/8,7/8
...itd...itd
Mógłbyś przybliżyć na jakich założeniach będzie opierał się Twój model?
Dla jakiegoś dżwięku podstawowego będziesz badał wpływ poszczególnych jego harmonicznych na poziom sygnału generowanego przez pickupy?czy może przez poszczególne cewki?suma sygnałow z poszczególnych cewek tylko dla wybranych składowych harmonicznych dała
by obraz które częstotliwości się wzmacniają ,a które gaszą dla danego położenia pickupów
Jeśli chcesz badać położenie węzłow i strzałek poszczególnych harmonicznych dla drgającej struny to oznacza,że jednak zaakceptowałeś moją metodę...
Nie znam długości menzury instrumentu ,który chcesz poddać badaniu ,ale jak chcesz się zajmować poszczególnymi pustymi strunami to po prostu zmierz ich czynne długości (od siodełka do siodełka mostka).
A rachunek jest prosty i położenie węzłow i strzałek policzysz w pamięci

Podpowiem Ci ,że dla pierwszej harmonicznej węzły są w miejscu zamocowania a strzałka pośrodku...
Dla drugiej węzły na końcach i w połowie długości ,a stzrałki w 1/4 i 3/4 długości.
Dla trzeciej węzły na końcach ,oraz w 1/3 i 2/3 długości,a strzałki 1/4 , 1/2 i 3/4 długości.
Dla czwartej węzły na końcach ,oraz w 1/4 , 1/2 ,3/4 ,a stzrałki 1/8,3/8,5/8,7/8


Mógłbyś przybliżyć na jakich założeniach będzie opierał się Twój model?

Dla jakiegoś dżwięku podstawowego będziesz badał wpływ poszczególnych jego harmonicznych na poziom sygnału generowanego przez pickupy?czy może przez poszczególne cewki?suma sygnałow z poszczególnych cewek tylko dla wybranych składowych harmonicznych dała
by obraz które częstotliwości się wzmacniają ,a które gaszą dla danego położenia pickupów
