01-26-2013, 01:38 PM
(01-26-2013, 12:51 PM)Mateusz napisał(a): Błażej - tylko zestaw do "czystego" brzmienia mam skopiowany od Ciebie, Lampe do basu mam dużo fajniejszą
Mroku nie sadz się)) Czy fajniejszą... Owszem świetną choć nieco inną i na chujowych głosnikach jak na razie (zrób coś z tym - zamień dolary w oczach na FANE) .
Jedyna, na którą bym się zamienił to Marshall Major 200W ale tylko do studia - sprzątnęli mi z przed nosa 2 tygodnie temu((((((((((.
W studiu stoi plexi z jednym kanałem gitarowym i jednym basowym z 72 roku jak potrzebuje Drive z marshalla to mam to co Ty.
Poza tym 50 W jestem w stanie rozkręcić na koncercie do drive, który lubie, setki już nie. Wiesz że jestem fanem King Crimson i dla mnie Hiwattowy przester jest "świętym gralem" Jak bym wolał motorhead to byłby Marshall.
Sound City 50B plus jest bardzo rzadkim wzmacniaczem ostatnio kolega sprowadził takiego za 7000pln bo uparł się, że chce mieć.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor