(01-28-2013, 10:25 PM)obserwacja napisał(a):(01-28-2013, 10:21 PM)Alfik napisał(a):(01-28-2013, 10:11 PM)DEFENCE napisał(a): Podsumowując to co napisałeś najlepsza opcja to rebop. Dziwne, że większość ludzi (metal,hc) gra na euro/ns.
a słychać ich...
Normą w tej muzyce jest, że bass jest prawie kompletnie niesłyszalny pod ścianą gitar - na płytach. W sytuacji live jest jeszcze gorzej.
Błażej a co myślisz o tym brzmieniu Spectora ? Napędzanego notabene głową Gallien Krueger 700RB II
1. To jest playback a nie występ na żywo. Może być nagrany na czymkolwiek.
2. Bass brzmi bardzo ładnie tylko, że nie ma kompletnie z czym konkurować w miksie - bardzo dobry aranż by the way. Gitary i klawisze grają kompletnie szczątkowo. Przy tego typu aranżu można grać w zasadzie na czymkolwiek
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)