03-22-2013, 03:37 PM
(03-22-2013, 10:07 AM)groza napisał(a): Nie no nie wiem o co chodzi po prostu, dla mnie to zwykłe 4/4?
Koledzy węszą fuck-up ale za bardzo tak do końca nie wiedzą o co chodzi... na wszelki wypadek się czepiają...
Panowie kur... basiści od rytmu specjaliści...
Werbel na 4 jest odrobinę póżniej (mniej niż sześćdziesiątkę czwórkę) niż werbel na dwa. Niestety typowa akcja w przypadku pierwszego taktu nowej części utworu a prawdopodobnie z tego została zrobiona ta pętla (zwana w żargonie studyjnym wolniej szybciej i kwalifikująca take do skasowania po uprzednim zjebaniu pałkera). Mocny akcent na crash-u na raz sprawia, że wydaje się wam, że jest szybciej ale nie jest... zapętlone jest dobrze tylko chyba nie najciekawszy takt Groza wybrała.
Zagrane fajnie - brzmienie raczej nie moja bajka.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



