03-28-2013, 01:50 PM
Wkleję tu coś co już napisałem grozie w moich work notes, zeby jakos sie odniesc i nie zmarnowac czasu ktory groza poswiecil na spisanie tego, nagranie i obrobienie:
1,2,3,8,10!,12!,13!,14! palce
2,3,8,10!,13,14,15 kostka
4 toatlnie nie dla mnie, za dużo rzęzi, niezbyt głeboka barwa, 5 to 6 tylko zabrudzone basem.
Wymienione brzmienia mi pasują,z wykrzykniem brzmienia ktore mi bardzo pasuja i ktore chetnie bym na co dzien wykorzystywal, te ktorych nie wymienilem sa ok, ale zwrocily mniej moja uwage niz reszta.
Ogolem wiekszosc brzmien gdzies moze sie przydac do stylu, do warunkow scenicznych, do sesji. Swietne wioslo, swietne przystawki nic tylko grac.
Dla ulatwienia odbioru tego posta names to faces(numbers to picup descrs):
1.ss
2.hh 1
3.hh2
4.s neck
5.h1 neck
6.h2 neck
7.s bridge
8.h1 bridge
9.h2 bridge
10.h1 s
11.h2 s
12.s h1
13.s h2
14.h1 h2
15.h2 h1
1,2,3,8,10!,12!,13!,14! palce
2,3,8,10!,13,14,15 kostka
4 toatlnie nie dla mnie, za dużo rzęzi, niezbyt głeboka barwa, 5 to 6 tylko zabrudzone basem.
Wymienione brzmienia mi pasują,z wykrzykniem brzmienia ktore mi bardzo pasuja i ktore chetnie bym na co dzien wykorzystywal, te ktorych nie wymienilem sa ok, ale zwrocily mniej moja uwage niz reszta.
Ogolem wiekszosc brzmien gdzies moze sie przydac do stylu, do warunkow scenicznych, do sesji. Swietne wioslo, swietne przystawki nic tylko grac.
Dla ulatwienia odbioru tego posta names to faces(numbers to picup descrs):
1.ss
2.hh 1
3.hh2
4.s neck
5.h1 neck
6.h2 neck
7.s bridge
8.h1 bridge
9.h2 bridge
10.h1 s
11.h2 s
12.s h1
13.s h2
14.h1 h2
15.h2 h1