07-09-2013, 09:23 AM
(07-09-2013, 07:30 AM)Mateusz napisał(a): No właśnie byłem ciekawy twojej opinii Błażeju, jest to dość specyficzne brzmienie (do niczego chyba nie można porównać). W przeciwieństwie do tego co mówisz to właśnie spodziewałem się, że będzie zajebiście przecinał miksyMusze chyba sam sprawdzić, ale pewnie masz racje. Na mnie zrobił ogromne wrażenie;D Podobne masz zresztą zdanie DT. musicmana
Ale co do brydżowego mostka to mam podobne zdanie - solo jest kupa.
Mateusz to jest niewątpliwie bardzo dobry bass, tyle, że nie leży mi estetycznie podobnie jak np nie podoba mi się Marlin Monroe lub Monica Bellucci choć niewątpliwie są to piękne kobiety.
Myśle, że gdyby np Wojciech P. Nagrał na tym basie swój solowy projekt w którym np Wojciech O. grał by na Yamaha DX7 byłby to nięwątpliwie najlepiej brzmiący ich wspólny projekt

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)