09-08-2013, 09:29 PM
(09-08-2013, 09:23 PM)Dex napisał(a):(09-08-2013, 09:00 PM)Alfik napisał(a):(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):
Jak dla mnie to jest killer.
Fajny - lepiej brzmi niż ten fretless.
Absolutnie zajebiście brzmi w slapie.
Z palca znacznie mniej mi się podoba jakoś tak sztywno bardzo. Jakby był NTB.
Klasyczne przestery IMO też nie są jego najmocniejszą stroną, ale to może kwestia wzmacniaczy. W metalu by się sprawdził zajebiście, w vintageowym hard rocku już mniej.
Te arpeggia kosteczką na końcu bardzo ładnie.
Sporo bezużytecznych (albo do zadań specjalnych) brzmień z tego stada prztyczków, ale te, które są dobre rekompensują to absolutnie. Bass dla metalowca lubiącego sobie poslapować. W tappingu pewnie też byłby zajebisty.
On jest NTB.
Czyli, że to słychać
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



